بازیگران هالیوودی که خالکوبی از فیلم معروف شان دارند

بازیگران هالیوودی که خالکوبی از فیلم معروف شان دارند


منبع: روزیاتو

177

1398/11/17

22:37


خالکوبی کردن این روزها دیگر به امری رایج تبدیل شده و به همین دلیل دیگر کمتر پیش می آید خالکوبی ای شگفت زده مان کند. گرچه بعضی خالکوبی کردن را ساده می گیرند و صرفاً طرحی مورد علاقه ی خود انتخاب می کنند اما بعضی هم معنایی شخصی به خالکوبی خود می دهند، مثل بازیگرانی که در این مطلب درباره ی آن ها صحبت خواهیم کرد و آن ها خالکوبی ای روی بدن خود کرده اند تا برجسته ترین نقش خود را همیشه به یاد داشته باشند.

بازیگران مجموعه فیلم «انتقام جویان»

خالکوبی بازیگران هالیوودی

رابرت داونی جونیور یک بار اعلام کرد که ۵ بازیگر از تیم مجموعه فیلم «انتقام جویان» (The Avengers) خالکوبی مشابهی دارند و این مسأله طرفداران این فیلم را بسیار تحت تأثیر قرار داد. اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز اولین کسانی بودند که این خالکوبی مشابه را وقتی در نیویورک بودند انجام دادند. بعد از آن، تتو آرتیستی که برای آن ها خالکوبی کرده بود به لس آنجلس رفت و خالکوبی مشابهی را برای رابرت داونی جونیور، کریس همسورث و جرمی رنر انجام داد.

سوفی ترنر

سوفی ترنر یک خالکوبی «دایرولف» دارد که نماد خاندان «استارک» در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) بود. جمله ی The Pack Survives (گله زنده می ماند) که زیر تصویر دایرولف خالکوبی شده، بخشی از یک دیالوگ بلندتر این سریال است: «وقتی که برف می بارد و بادهای زمستانی شروع به وزیدن می کنند گرگ تنها می میرد اما گله زنده می ماند.»

بازیگران سریال «دروغگوهای کوچک زیبا»

وقتی سریال «دروغگوهای کوچک زیبا» (Pretty Little Liars) به پایان رسید، همه ی بازیگران زن سریال که در هر ۷ فصل آن حضور داشتند تصمیم گرفتند یادگاری نامتعارفی از این پروژه برای خود داشته باشند. همه ی آن ها حرف اول اسم شخصیت شان در سریال را روی انگشت اشاره ی خود خالکوبی کردند.

نیل پاتریک هریس

نیل پاتریک هریس، بازیگر اصلی سریال «سلسله حوادث ناگوار» (A Series of Unfortunate Events)، شروع فصل دوم این سریال را با روش بسیار عجیبی جشن گرفت. او همان خالکوبی شخصیتش در فیلم یعنی «کنت الاف» را روی پایش انجام داد.

بازیگران مجموعه فیلم «ارباب حلقه ها»

در زمان ساخت فیلم «ارباب حلقه ها» (The Lord of the Rings) بیشتر بازیگرانی که نقش شخصیت های گروه یاران حلقه را داشتند تصمیم گرفتند خالکوبی یک شکلی داشته باشند تا یادآور اوقاتی باشد که در مدت ساخت فیلم در کنار یکدیگر سپری کرده بودند.

این بازیگران الیجا وود، شان آستین، اورلاندو بلوم، بیلی بوید، شان بین، ویگو مورتنسن، دامینیک مانهن و ایان مک کلن بودند. خالکوبی مشترک آن ها عدد ۹ به زبان الفی بود، یعنی همان تعداد یاران حلقه.

بازیگران فیلم «جوخه انتحار»

در زمان ساخت فیلم «جوخه انتخار» (Suicide Squad) بازیگران و عوامل تهیه ی فیلم به قدری رابطه ی صمیمانه ای با یکدیگر پیدا کرده بودند که تصمیم گرفتند با خالکوبی کردن کلمه ی SKWAD این دوره از زندگی خود را تا ابد به یاد داشته باشند. مارگو رابی و ویل اسمیت، بازیگران اصلی فیلم، برای همبازی هایشان یوئل کینامان و جای کورتنی و همینطور کارگردان فیلم، دیوید آیر، این کلمه را خالکوبی کردند.

میسی ویلیامز و سوفی ترنر

میسی ویلیامز و سوفی ترنر تصمیم گرفتند با یک خالکوبی یک شکل، دوستی خود و حضورشان در سریال «بازی تاج و تخت» را جاودانه کنند. این دو بازیگر که نقش های «سانسا» و «آریا» را برعهده داشتند، تاریخ شروع فصل اول سریال را روی بدن خود خالکوبی کردند.

سلنا گومز و بازیگران سریال «۱۳ دلیل برای اینکه»

سلنا گومز، تامی دورفمان و آلیشا بو برای حمایت از پروژه ی نقطه ویرگول (Project Semicolon) که بر روی مقوله ی خودکشی و سلامت روان کار می کند، روی دست خود یک علامت نقطه ویرگول خالکوبی کردند. تامی و آلیشا در سریال «۱۳ دلیل برای اینکه» (۱۳ Reasons Why) با یکدیگر همبازی بودند که ماجرای یک دختر مدرسه ای را روایت می کند که دست به خودکشی می زند.

برایان کرانستون

برایان کرانستون، بازیگر نقش «والتر وایت» در سریال «بریکینگ بد» (Breaking Bad) لوگوی این سریال را روی بدن خود خالکوبی کرد. او در مهمانی ای که در لس آنجلس به مناسبت پخش آخرین فصل سریال برگزار شده بود، خالکوبی خود را به نمایش گذاشت.

آرون پال

آرون پال هم به افتخار حضورش در سریال «بریگینگ بد» در نقش «جسی پینکمن»، یکی از دیالوگ های این سریال را روی بدن خود خالکوبی کرده: No half measures.

تام هالند

تام هالند، جدیدترین «مرد عنکبوتی» هالیوود، یک عنکبوت کف پایش خالکوبی کرده. هالنددر اینباره گفته: «همیشه می خواستم نماد مرد عنکبوتی را روی بدنم خالکوبی کنم اما هیچوقت فکر نمی کردم این اتفاق واقعاً بیفتد.»

امیلیا کلارک

کلارک تصویر این خالکوبی خود را بلافاصله بعد از انجام دادنش در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر کرد. امیلیا به خاطر خالکوبی مشابهی که «لو»، شخصیتی که در فیلم «من قبل از تو» (Me Before You) نقش آن را ایفا کرده بود، داشت، روی انگشت کوچک خود یک زنبور خالکوبی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو