راز لاغری ادل خواننده معروف چه بود

راز لاغری ادل خواننده معروف چه بود


منبع: زیبامون

650

1398/11/18

01:44


ما در این بخش از زیبامون تمام جوانب مربوط به لاغری و کاهش وزن ادل (adele)؛ خواننده محبوب و معروف رو مورد بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

راز لاغری ادل خواننده معروف چه بود

لاغری و تناسب اندام یکی از مقوله هایی هست که تمام افراد به اون توجه دارند و کم و بیش سعی می کنند تا به یک اندام متناسب و ایده آل برسند و برای دستیابی به این هدف خودشون، ممکنه روش های مختلفی رو امتحان کنند!

اگر رژیم غذایی و فعالیت های ورزشی شما کاملا اصولی و حساب شده باشه و این کارها رو زیر نظر متخصص تغذیه و مربیان ورزشی انجام بدید، مطمئن باشید که کاهش وزن و تناسب اندام خیلی خوب و موندگاری خواهید داشت.

در چند وقت اخیر، با انتشار عکس هایی از ادل (adele) خواننده معروف و محبوب هالیوودی باعث شد تا توجهات خیلی زیادی به او جلب بشه. چرا که این خواننده از ابتدا با اندامی درشت در همه جا حضور داشت و کنسرت های متعددی برگزار می کرد. اما این عکس های جدید که مربوط به تعطیلات کریسمس 2020 در کارائیب بود، نشان دادند که ادل تُپل و دوست داشتنی، کاهش وزن خیلی زیادی پیدا کرده و صورت و اندام آن بسیار لاغر شده بود!

ما در این بخش از زیبامون دات کام تمام جوانب مربوط به کاهش وزن و لاغری ادل رو مورد بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید و راز لاغری ادل رو بخونید!

 

عکس ادل

 

بیوگرافی ادل خواننده معروف و محبوب بریتانیایی

ادل لوری بلو ادیکنز (Adele Laurie Blue Adkins) در تاریخ 5 مه 1988 در تاتنهام لندن متولد شده است و امروزه او را به عنوان خواننده و ترانه سرا موفق می شناسیم! ادل به خاطر فیزیک و چهره زیبا و همیشه خندانی که داره، در بین تمام مردم دنیا شناخته شده و محبوب هست. 

آلبوم های موسیقی او یکی پس از دیگری منتشر شدند و توجهات خیلی زیادی رو به خوشون جلب کردندو به گونه ای که اولین آلبوم موسیقی ادل با نام "19" که در سال 2008 منتشر شد، تونست جایزه منتخب منتقدان بریت رو دریافت کنه و دومین آلبوم موسیقی او با نام "21" که مربوط به سال 2011 بود، تونست رکورد طولانی ترین مدت صدر نشینی در جدول پرفروشترین آلبوم های موسیقی رو از آن خودش کنه و همچنین موفق به دریافت 6 جایزه در مراسم گرمی سال 2012 شد!

علاوه بر این ادل در سال 2013 هم بسیار درخشان بود و تونست جایزه گلدن گلوب و اسکار رو به خاطر ترانه "اسکای فال" در فیلم "اسکای فال جیمز باند" کسب کنه و این موفقیت های او تابه امروز هم ادامه داشته است.

اگرچه ادل جز خوانندگان جوان و امروزی محسوب میشه اما صدا و استایل او چیزی شبیه به خوانندگان و زنان دهه های دور هست و همین موضوع باعث شده تا صدا و آواز ادل هم جز پرطرفدارترین موسیقی ها در دنیای امروز بشه و هم به یک خاطره عالی و به یاد ماندنی برای سال های آینده تبدیل بشه.

 

ادل زیبا

 

اولین رابطه عاشقانه ادل با شخصی به نام سایمن کُنِکی، یکی از کارآفرینان خیریه شروع شد. این دو در ماه اکتبر 2012 صاحب فرزند پسری به نام آنجلو شدند. او زمانی که مادر شد فعالیت موسیقی خودش رو کمتر کرد و معتقد بود که فرزندش اولویت زندگی اوست.

افراد زیادی همچون کارل لاگرفلد (طراح مد و عکاس آلمانی) و جون ریوز (هنرپیشه و کمدین اهل ایالات متحده) انتقادات خیلی زیادی نسبت به وزن ادل داشته اند اما ادل در مقابل انتقادات بیان کرد که از وزن و اندام فعلی خودش راضی هست و تنها زمانی به فکر کاهش وزن خواهد بود که بر روی سلامتی و یا زندگی جنسی او اثر گذار باشد. او معتقد هست که چیزی جز صدا برای یک خواننده اهمیت ندارد!

 

ادل با لباس مشکی و بلند

 

لاغر شدن و کاهش وزن ادل چگونه بود؟

بعد از منتشر شدن عکس هایی از ادل که در حال گذروندن تعطیلات کریسمس در کارائیب بود، توجهات خیلی زیادی نسبت به کاهش وزن و لاغری ادل، جلب شد! گفته می شود بعد از تغییراتی که در سبک زندگی ادل ایجاد شده و با همراهی و مشورت مربی سابق خود، توانسته کاهش وزن خیلی زیادی داشته باشه. 

 

لاغر شدن ادل

 

گفته ها حاکی از ان هست که ادل، میزان کالری دریافتی روزانه خودش رو به 1000 کالری کاهش داده و به انجام تمرینات ورزشی نیز پرداخته است اما 90 درصد این کاهش وزن چشمگیر ادل به خاطر کاهش میزان کالری دریافتی در طول روز هست!

او برنامه ورزشی خودش رو زیر نظر مربی حرفه ای و کار درست آمریکایی به نام دالتون وونگ (Dalton Wong) و مربی پیلاتس برزیلی به نام کاملیا گودیس (Camila Goodis) شروع کرده تا کاهش وزن درست و اصولی داشته باشد. این مربی با سایر سلبریتی ها از جمله جنیفر لارنس نیز همکاری داشته است.

 

ادل با لباس سبز رنگ و بلند

 

ادل بعد از گذشت سه سال از جدایی با همسر خود سایمن کنکی برنامه جدی و دقیقی رو برای کاهش وزن شروع کرد. اگرچه در اواخر سال 2019 عکس های جدیدی از روند لاغری و کاهش وزن ادل منتشر شده است اما او تا به حال به شکل علنی در رابطه با این موضوع صحبتی نکرده است.

به گفته مربی شخصی و مربی پیلاتس ادل، راز کاهش وزن او به خاطر ساعت ها تمرین ورزشی نیست! بلکه این کاهش وزن نتیجه رژیم غذایی منظم او، حذف کردن غذاهای فرآوری شده، قند و نوشابه است. 

 

رژیم غذایی ادل برای کاهش وزن و لاغری

ادل برای شروع لاغری و کاهش وزن خود استفاده از رژیم غذایی Sirtfood رو شروع کرده است. در این رژیم غذایی، تمرکز اصلی بر روی مصرف مواد غذایی دارای پروتئین سیرتوئین (sirtuins) هست. این پروتئین ها نقش بسیار مهمی در سلامت سلول های بدن داشته و کمک می کنند تا سوخت و ساز بدن بهتر و موثر تر باشد. 

 

قبل و بعد از لاغر شدن ادل

 

این رژیم غذایی سالم حاوی کلم، روغن زیتون بکر، گندم کواپتا، ماچا (Matcha) یا پودر برگ چای سبز، بلوبری، زغال اخته، آروگلا یا شابانک (گیاهی خوشبو) و شکلات تلخ هست. این غذاها به عنوان فعال کننده های سیرتوئین شناخته شده هستندد و باعث سرکوب اشتها شده و "ژن لاغر" بدن را فعال می کنند.

اما با این حال، متخصصان تغذیه بر این باورند که این رژیم جز رژیم فوق العاده سخت هست. افرادی که این رژیم رو انتخاب می کنند باید سه روز قبل از اینکه کالری دریافتی خودشون رو به 1500 کالری برسونن، باید فقط 1000 کالری در روز مصرف کنند و فقط پروتئین ها سیرتوئین و آب میوه سبز بخورند.

ادل در کنار این رژیم غذایی تقریبا سخت، برنامه تمرینی رو هم زیر نظر مربی شروع کرده و سه روز در هفته به ورزش کردن می پردازد. جلسات تمرینی او معمولا 60 دقیقه ای بوده و شامل تمرینات کاردیو و تمرینات پپلاتس هست. او این تمرینات رو با روتین منظم و تعیین شده انجام میده و باعث شده تا از این کار لذت ببره و به هدف خودش نزدیک تر بشه.

مربی و متخصصان تغذیه ای که ادل با اونها همکاری میکنه اینطور پیش بینی کرده اند که او در هر هفته چیزی در حدود 1 تا 2 پوند و در هر ماه 4 تا 8 پوند کاهش وزن خواهد داشت که این میزان طبیعی و خوب هست.زیرا هر گونه کاهش وزنی که سریع تر از حد طبیعی ایجاد بشه، میتونه باعث ایجاد مشکلات اساسی و جدی برای سلامتی بدن بشه.  او در کل توانسته چیزی در حدود 50 پوند از وزن خود را کاهش دهد.

در واقع میشه اینطور بیان کرد که راز اصلی کاهش وزن ادل، کاهش میزان کالری دریافتی در طول روز، تغییر سبک زندگی، داشتن رژین غذایی متعادل و صرف انرژی بیشتر در طول روز هست و این کاهش وزن بیشتر مدیون رژیم غذایی هست تا وزرش کردن!

 

عکس جدید از ادل

 

ادل تمایل داره تمام تمرینات ورزشی رو در خانه و با استفاده از مربی یا ویدیوهای آموزشی انجام بده و تمایلی به ورزش کردن در باشگاه های عمومی نداره و در ابتدا هم روند کاهش وزن خودش رو به طور مخفیانه شروع کرد و موفقیت او در دوره 6 ماهه از شروع این تصمیم، برای همه واضح و روشن هست!

اراده قوی و رضایت خاطری که از این موضوع برای ادل ایجاد شده، باعث شده تا در این مسیر موفق بشه و با احساس شادابی و نشاط به زندگی شخصی و هنری خودش ادامه بده.

 

نکات مهم برای موفقیت در کاهش وزن

اگر شما هم قصد کاهش وزن دارید و تمایل دارید در این راه موفق بوده و به کاهش وزن مورد انتظار خودتون برسید لازمه که به چند تا نکته و توصیه مهم در این زمینه توجه داشته باشید. این توصیه ها عبارتند از:

 

  • نوشیدن یک لیوان آب قبل از هر وعده غذایی. این کار نه تنها کمک میکنه تا سوخت و ساز بدن افزایش پبدا کنه بلکه تاثیر خیلی خوبی در کاهش اشتها داشته و کمک میکنه تا کالری کمتری از هر وعده غذایی دریافت کنید.
  • خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه. استفاده از تخم مرغ و هر منبع پروتئینی دیگر برای وعده صبحانه کمک میکنه تا برای مدت طولانی سیر بمانید و احتمال ریزه خوری و پر خوری رو تا وعده ناهار در شما کاهش خواهد یافت.
  • قهوه بنوشید. این نوشیدنی سالم سرشار از انتی اکسیدان هست و تاثیر خیلی خوبی در افزایش متابولیسم و چربی سوزی بدن داره. البته باید توجه داشته باشید که قهوه رو تلخ بنوشید.
  • مصرف قند و شکر را تا حد ممکن کاهش دهید. شکر یکی از بدترین ترکیبات در رژیم غذایی مدرن هست که باید تا حد امکان مصرف آن را کاهش دهید تا بتونید بهتر و موثر تر کاهش وزن داشته و لاغر شوید.
  • کربوهیدارت کمتری مصرف کنید. 
  • در بشقاب کوچک غذا بخورید.
  • رژیم کالری شماری داشته باشید.
  • از مکمل های پروبیوتیک استفاده کنید.
  • غذاهای تند و فلفلی بخورید.
  • فیبر و سبزیجات بیشتری مصرف کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو