فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

133

1398/11/18

06:14


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه 98/11/18

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان شروع می‌شود نسبت به سال‌های قبل توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و در این سال از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار اهل منزل بهره بگیرید. در فروردین و اردیبهشت سال آینده، ماه‌های شلوغی را پشت‌ سر خواهید گذاشت و در این ماه‌ها کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود، در چنین شرایطی اولویت را به انجام کارهای خود اختصاص دهید و اجازه ندهید کارها و انتظارات دیگران شما را از برنامه‌های‌تان عقب بیاندازد. در خرداد ماه سال آینده یکی از اطرافیان یا دوستان نزدیک برنامه‌های خاصی برای شما تدارک خواهد دید و در این ماه، حسابی شما را شگفت‌زده و خوشحال می‌کند. کارهایی که در زندگی انجام داده‌اید در مرداد ماه سال آینده از جانب اطرافیان و اعضای خانواده مورد قضاوت قرار می‌گیرد و آشنایان اشتباه‌های‌تان را در این ماه به شما گوشزد می‌کنند. از تذکرهای به‌جای دوستان و اطرافیان چیزی به دل نگیرید و رهنمود‌های آشنایان را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید. اتفاق غیرقابل پیش‌بینی در مهر ماه سال آینده انتظار شما را می‌کشد، این اتفاق سودمالی و خوشحالی شما را به دنبال دارد و بهتر است از هم‌اکنون خودتان را آماده این اتفاق فرخنده کنید. فکرهای منفی و ناخوشایندی در ماه آبان سال آینده به ذهن شما خطور می‌کند و در این ماه علاقه‌‌تان را به کار و تلاش از دست می‌دهید و افسردگی بر شما غلبه می‌کند. هرگز اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و قبل از اینکه افسردگی شما را به انسانی مأیوس و بی‌انگیزه تبدیل کند، روحیه از دست‌رفته‌تان را بازیابید و با شور و نشاط به کار و تلاش ادامه دهید. در سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید با فرازوفرودهایی روبرو می‌شوید، اما این سال را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای سال تولدتان دستاوردهای زیادی را به کارنامه زندگی خود اضافه کرده باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را شروع کرده‌اید و امروز به لحاظ مالی با نگرانی‌ روبرو نخواهید شد و اوضاع بر وفق مرادتان به پیش می‌رود. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند. غمی کهنه و دیرینه در سینه دارید و این وضعیت خوشی را از شما دور کرده است، اجازه ندهید چنین شرایطی ادامه پیدا کند و امروز با یکی از بزرگ‌ترها که ایشان را به عنوان سنگ‌صبورتان قبول دارید صحبت کنید و بار سنگین غم و غصه‌های‌تان را به زمین بگذارید. به لحاظ کاری امروز کارها آن‌‌گونه که انتظار دارید به پیش نمی‌رود و کارهای روزانه دیرتر از توقع شما به پایان می‌رسد، نگران این وضعیت نباشید و خاطرتان جمع باشد که در روزهای آینده کارها سریع‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. امروز ایده بکر و خلاقانه‌ای به ذهن شما می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و مطمئن باشید که اجرای این ایده، سود کلانی را روانه جیب شما خواهد کرد. مدتی است که احساس می‌کنید رابطه‌ شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان رو به سردی گراییده و مانند سابق حرفی از عشق و محبت در زندگی‌ شما نیست. امروز ورق بر می‌گردد و عشق زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که از چیزی که حتی فکرش را بکنید بیشتر دوست‌تان دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و شور و شوق زیادی برای انجام کارها دارید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و کارها را سریع‌تر از همیشه به پایان برسانید. انسان بدخلقی هستید و رفتارتان اطرافیان را از شما دور کرده است، این وضعیت نه تنها به لحاظ اجتماعی شما را به فرد منفوری تبدیل کرده، بلکه به لحاظ کاری و مالی نیز کسی علاقه‌ای به تعامل با شما ندارد. در نتیجه اجازه ندهید این اخلاق‌های بد زمینه تنهایی و ضررهای مالی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که با خوش‌خلقی و مردم‌داری، دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. درک خوبی از همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و به جای عشق و محبت، دائم با ایشان دعوا و مشاجره راه می‌اندازید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به ایشان بدهید و تلاش بیشتری برای درک روحیه و رفتار عشق‌زندگی‌تان به خرج دهید. امروز ممکن است میان شما و فردی مشاجره‌ای در بگیرید، اجازه ندهید این مشاجره روز شما را خراب کند و با‌گذشت و عطوفت، به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد خرید کالای گران‌قیمتی را دارید و امروز بهترین زمان برای خرید است، چنین فرصتی را مغتنم بدانید و مطمئن باشید از خرید این کالا پشیمان نخواهید شد. امروز یکی از دوستان نزدیک یا اعضای منزل برخورد سردی با شما خواهد داشت و از این برخورد ناراحت می‌شوید، اما اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل رفتار نادرستش را جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به مشکلی برخورده و به تنهایی قادر به حل این مشکل نیست، در نتیجه زمان خوبی است که عشق‌تان را به ایشان ثابت کنید و با کمک در انجام این کار مشکل، به عشق‌زندگی‌تان بفهمانید که در خوشی‌ها و مشکلات زندگی کنار وی هستید. ایده‌های جدیدی در سر دارید اما به این ایده‌ها بها نمی‌دهید و خلاقیت را کنار گذاشته‌اید، به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از خلاقیت و نوآوری می‌گذرد و با اجرای ایده‌های خلاقانه‌ای که در سر دارید، مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید و درهای موفقیت را باز کنید. کارها را سرسری انجام می‌دهید و تمرکز زیادی برای انجام کارها به خرج نمی‌دهید، این روحیه نه تنها شما را به انسانی بی‌ملاحظه تبدیل کرده است، بلکه به لحاظ کاری نیز سرعت‌عمل لازم را ندارید و همیشه از کارهای‌تان عقب می‌مانید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز با تمرکز بیشتری کار کنید و نگذارید کار عقب‌مانده‌ای به فردا موکول شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صبح با کسالت و تنبلی از رختخواب بلند شده‌اید و حال‌و‌حوصله کارکردن را ندارید، اجازه ندهید روزتان به این راحتی تباه شود و با انجام کارهای ورزشی و پرتحرک، انرژی بیشتری بدست آورید و بر کسالت و تنبلی غلبه کنید. مدتی است که قصد خرید کالایی باارزش را دارید اما بخت با شما یار نیست و پول خرید این کالا تاکنون فراهم نشده است، خوشبختانه امروز ورق بر می‌گردد و پول خوبی برای خرید کالای موردعلاقه‌تان بدست می‌آورید. انسان لج‌باز و یک‌دنده‌ای هستید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت به جای لج‌بازی و مخالفت با نظر دیگران، اهمیت بیشتری به نظر اطرافیان بدهید و با گفتار و رفتار خود به آنها ثابت کنید که برای نظرهای‌شان اهمیت زیادی قائل هستید. احترام همسر یا عشق‌زندگی‌تان را نگه نمی‌دارید و حرف‌هایی به ایشان زده‌اید که وی را حسابی دلخور کرده است. قبل از اینکه این رفتار ناشایست فاصله‌ای میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، امروز با ایشان صحبت کنید و بابت حرف‌های ناخوشایندی که به وی زده‌اید، از عشق‌زندگی‌تان عذرخواهی نمایید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌‌دهید و فرصت‌ها مانند برق و باد از پیش چشم شما گذر می‌کند، در نتیجه از همقطاران‌تان عقب‌مانده است و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با مدیریت زمان و اولویت‌بندی کارها، به اطرافیان ثابت کنید که چیزی از بقیه کم ندارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صبح با اعتماد‌به‌نفس و پرانرژی از بستر بلند شده‌اید،‌ به لطف اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید، کار سخت و مشکلی که مدت‌ها است از انجام آن شانه خالی می‌کردید را انجام دهید. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکرده‌اید و بهتر است از هرگونه سرمایه‌گذاری برحذر باشید، در غیر این‌صورت ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. پدر و مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل از شما توقع‌های زیادی دارند و قادر به انجام تمام انتظارات آنها نیستید. این وضعیت زمینه دلخوری پدر و مادر را فراهم کرده و شما را نیز تحت‌فشار زیادی قرار داده است. در اولین فرصت با پدر و مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل صحبت کنید و به آنها بفهمانید که در حد توان‌تان ‌از شما انتظار داشته باشند. رویکردی یک‌جانبه به حل مشکلات دارید و این وضعیت باعث شده تا راه‌حل‌های زیادی برای حل مشکلات به ذهن شما نرسد، از امروز دیدگاه خود را تغییر دهید و با در نظر گرفتن جوانب مختلف مشکلات،‌ راه‌حل‌های متفاوتی را بررسی کنید و بهترین راه‌حل را برای حل مشکلات در پیش بگیرید. روز خوبی را به لحاظ کاری شروع کرده‌اید و کارهای امروز زودتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید به پایان خواهد رسید. مدتی است که در انجام کارهای منزل کوتاهی می‌کنید و این وضعیت، زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز حضور بیشتری در منزل داشته باشید و در کارهای خانه به اعضای خانواده کمک کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان ولخرجی هستید و حساب‌و‌کتاب خرج‌های‌تان را ندارید، این وضعیت چیزی به غیر از ورشکستگی و مشکلات مالی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با صرفه‌جویی و پس‌انداز، وضعیت مالی‌تان را ثبات بخشید و سایه ورشکستگی را از زندگی‌تان دور کنید. انسان آگاهی هستید و دانش و مهارت‌های زیادی دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان قدر سواد و آگاهی شما را بدانند و از هرفرصتی برای بودن در کنارتان لذت ببرند، چنین وضعیتی را مغتنم بدانید و دوستان تازه‌ای برای خودتان پیدا کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما زمان مناسبی را برای آغاز این کار مهم انتخاب نکرده‌اید و اگر امروز این کار را انجام دهید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد، در نتیجه بهتر است این کار را به آینده موکول کنید و قبل از انجام آن، یک بار دیگر تمام جوانب کار را با دقت بیشتری بررسی نمایید. امروز قرار است یکی از دوستان قدیمی یا آشنایان نزدیک را ملاقات کنید، اما شرایط این دیدار فراهم نمی‌شود و مجبور می‌شوید قرار ملاقات را به آینده موکول کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فردی به شما مراجعه می‌کند و از شما درخواست کمک دارد، دست رد به سینه این فرد نزنید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. امروز یکی از دوستان یا اعضای منزل به موفقیت چشمگیری دست پیدا می‌کند و این موفقیت باعث می‌شود از اینکه با چنین فردی ارتباط دارید به خودتان افتخار کنید. ایده و فکری را در ذهن دارید و بر این باور هستید که این ایده بکر و نوآورانه است، اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه این ایده را با اطرافیان درمیان بگذارید، یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی کنید و پس از سبک‌و‌سنگین کردن این ایده، به فکر مطرح کردن آن با دیگران باشید. روز شلوغی را در پیش دارید، اما به رغم کارهای زیادی که روی سرتان تلنبار شده است، فرصتی را پیدا می‌کنید تا وقتی را در کنار خانواده سپری نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیش‌تر از همیشه عاشق شده و شکوفه محبت در وجود ایشان جوانه زده است، در نتیجه عشقی بی‌مانند را تقدیم شما می‌کند و شب‌‌روزی عاشقانه را در کنار هم سپری خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

تسلط کاملی بر زندگی شخصی‌تان ندارید و یکی از اعضای خانواده سکان زندگی‌تان را در دست گرفته و به جای شما تصمیم می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز به این فرد ثابت کنید که توانایی اداره‌کردن زندگی‌‌تان را دارید و هرگز به دیگران اجازه نمی‌دهید به جای شما تصمیم بگیرند. امروز مشکلی بر سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل به تنهایی کاری از دست‌تان بر نخواهد آمد، در چنین شرایطی فراموش نکنید که یک دست صدا ندارد و با درخواست کمک از اعضای خانواده یا دوستان نزدیک، این مشکل را از سر راه بردارید. امروز خبر مهم و فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد این خبر نه تنها زمینه شادی و خرسندی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند، بلکه به لحاظ مالی نیز این خبر از سود خوبی حکایت دارد که روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. مسافرتی در راه دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم‌تان به فردی می‌افتد و در نگاه اول عاشق وی خواهید شد. اجازه ندهید آتش این عشق خاکستر شود و به هرقیمتی که شده در ابراز عشق کوتاهی نکنید. انسان زحمت‌کش و پرتلاشی هستید، اما تلاش‌های شما تاکنون در نظر اطرافیان جلوه نکرده است و آن‌گونه که باید و شاید از شما قدردانی نشده است، امروز مزد زحمت‌های‌تان را خواهید گرفت و اطرافیان متوجه دستاوردهای شما در زندگی خواهند شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اصرار زیادی به انجام کارهای غیرضروری و پیش‌پاافتاده دارید و همیشه کارهای معمولی را به کارهای بااهمیت اولویت می‌دهید. این وضعیت شما را از همقطاران‌تان عقب انداخته است و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، امروز زمان خوبی است که رویکرد واقع‌گرایانه‌ای به زندگی داشته باشید و به جای اینکه سرتان را به کارهای غیرضروری و پیش‌پاافتاده بند کنید، فرصت بیشتری به کارهای مهم ضروری بدهید و کار امروز را به فردا موکول نکنید. به لحاظ مالی برنامه‌ای برای آینده ندارید و باری به هرجهت زندگی می‌کنید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و امروز با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایده‌های‌ ایشان برای ترسیم برنامه‌ای اجرایی و سودآور بهره بگیرید. اهل کمک‌گرفتن از تجربه‌های دیگران نیستید و تمایل دارید کارها را یکه‌و‌تنها انجام دهید، این وضعیت به غیر از کندی و اشتباه‌ در انجام کارها، چیزی به دنبال ندارد و از امروز تصمیم بگیرید قبل از انجام کارهای مهم، حتماً نظر اطرافیان را جویا شوید و به خاطر داشته باشید که همه چیز را همگان دانند. در محل کار یا منزل اشتباهی را انجام داده‌‌اید و امروز همکاران یا اعضای منزل متوجه این اشتباه می‌شوند، در نتیجه به جای اینکه از زیر بار این اشتباه شانه خالی کنید، مسئولیت انجام آن را بر عهده بگیرید و با درس گرفتن از این اشتباه، سعی کنید در آینده چنین اشتباه‌هایی را مرتکب نشوید. مدت زیادی است که یکی از اموال ارزشمند خود را گم کرده‌اید و به هر دری زده‌اید این چیز را پیدا نکرده‌اید، امروز به صورت کاملاً اتفاقی این چیز را پیدا می‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکرده‌اید و پولی که مدتی پیش‌ سرمایه‌کرده بودید به باد می‌رود، اما غم به دل‌ خودتان راه ندهید و با کار و تلاش، در آینده جای خالی این پول از دست رفته را پُر کنید. از طرف دیگر از این ضرر درس بگیرید و در آینده دقت بیشتری برای سرمایه‌گذاری‌های‌تان انجام دهید. امروز مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و از آنجایی که حال‌و‌حوصله چندانی ندارید،‌ احتمال دارد که رفتار نامناسبی با این مهمان نداشته باشید، در نتیجه تا جایی که می‌توانید مواظب باشید که به این مهمان چیزی نگویید که به ایشان بر بخورد و شرط مهمان‌نوازی را به جا آورید. قولی به کسی داده‌اید اما از انجام این قول ناتوان هستید و امروز برای خلف وعده‌ای که انجام داده‌اید مجبور به عذرخواهی می‌شوید. این رویکرد را به خاطر داشته باشید و از امروز به بعد با خودتان تصمیم بگیرید همیشه قول‌هایی بدهید که مطمئن هستید از انجام این قول‌ها بر می‌آیید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است که ساز مخالف می‌زند و قصد جدایی دارد، اجازه ندهید این وضعیت بیشتر از این ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل چنین رفتار خصمانه‌ای را جویا شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشا‌ده‌ دارید، این روحیه شما را به فردی خیرخواه در میان اعضای خانواده و دوستان تبدیل کرده است و با ادامه این روحیه، به اطرافیان ثابت نمایید که از کمک به همنوعان خود دریغ ندارید. امروز پدر یا یکی از ریش‌سفید‌های فامیل نصیحتی را با شما در میان می‌گذارد، این نصیحت را در کار و زندگی خود به کار بگیرید و مطمئن باشید به پیشرفت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. امروز از صبح که از خواب بلند‌شده‌اید حال‌و‌حوصله کار ندارید و احساس می‌کنید زمان کند می‌گذرد. در چنین شرایطی مقداری به خودتان استراحت بدهید و با تفریح و وقت‌گذرانی با دوستان یا اعضای خانواده، خودتان را برای روزهای پرکار آینده‌ آماده کنید. امروز یکی از آشنایان نزدیک که حساب زیادی روی ایشان باز کرده‌اید به شما پشت می‌کند و کاری برخلاف وعده‌ای که به شما داده را انجام می‌دهد. از این وضعیت ناراحت نشوید و حساب این فرد را از امروز از زندگی‌تان کوتاه کنید و اجازه ندهید بیش از این مایه ناراحتی شما را فراهم کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار سختی را در پیش دارید و برای گذر از مشکلاتی که سر راه شما قرار می‌گیرد،‌ به خوش‌بینی و شجاعت زیادی نیاز دارید. امروز پول خوبی به دست شما می‌رسد، اما خرج‌های زندگی‌تان به اندازه‌ای است که این پول کفاف خرج‌ها را نمی‌دهد و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. قرار است معامله یا قرارداد مهمی را امضا کنید اما روز خوبی برای عقد‌قرارداد انتخاب نکرده‌اید و بهتر است قراردهای کاری را به آینده موکول کنید. اهمیت زیادی به خانواده نمی‌دهید و وقت زیادی را در کنار آنها سپری نمی‌کنید، این روحیه اعضای خانواده را از شما ناراحت کرده، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید فرصت بیشتری را با اهل منزل سپری کنید و به آنها ثابت نمایید که از هر فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل بهره می‌گیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو