دانلود بازی Legacy of Kain Soul Reaver برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Legacy of Kain Soul Reaver برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

143

1398/11/19

00:42


شاید شما هم کسی باشید که وقتی بازی های قدیمیتان را نگاه می کنید یاد تک تک لحظاتی می افتید که برای به پایان رساندنشان زحمت کشیده اید و به قول معروف جان کنده اید تا به انتهای این بازی برسید. بعد از کمی نگاه کردن چشمانتان به بازی هایی می افتد که هیچ گاه نتوانستید آن ها را تموم کنید و با نگاه کردن به آن ها خشم شما بر انگیخته می شود. بازی Legacy of Kain Soul Reaver یکی دیگر از این بازی های سخت می باشد که تمام کردنش به یک اعصاب ارام و یک صبر طویل بستگی دارد.

داستان بازی Legacy of Kain Soul Reaver بعد از اتفاقات Blood Omen می باشد.کین که هم اکنون قدرت کامل نازگات را بدست گرفته لقب نگهبان توازن را گرفته و رازیل،کسی که اولین بار به دست کین خون اشام شده بود به کین وفادار بود و زیر پرچم کین به نازگات خدمت می کرد. اما روزی از روزها رازیل به تکامل یک خون اشام می رسد.تکاملی که کین و هیچ خون اشام دیگه ای به آن نرسیده بود و همه ارزوی رسیدن به ان را داشتند.

Legacy of Kain Soul Reaver PC-GOG

دانلود-بازی-Legacy-of-Kain-Soul-Reaver

او حالا یک چهره ی زیبا، هیکلی تنومند،سرعت و قدرت بیشتر و بال برای پرواز داشت. کین که از این قضیه هراس داشت و می دانست که کسی نمی تواند جلوی چنین کسی در بیاید تصمیم گرفت کاری بکند این تهدید برای همیشه نابود شود. کنی با چنگول های درازش از پشت و ناجوانمردانه بال رازیل را تکه تکه می کند. رازیل نیمه جان و بر روی زمین افتاده باورش نمی شد که چنین اتفاقی برایش افتاده باشد. اربابی که سال های سال به او خدمت کرده حال آن را مانند تفاله ای بیرون انداخته و قصدجان او کرده است.

کین برای این که خیالش از مرگ رازیل راحت شود جنازه ی او را در دریاچه ی مرگ می اندازد. دریاچه ای که کسی حتی از چند فرسخی آن عبور نمی کند. دریاچه ای که بخاطر غضب خدایان گرفتار شده در دریاچه به مانند گرداب بزرگی در امده که افتادن درون آن برابر با گرفتاری در جهنمی بی پایان است. اما رازیل نمیمیرد. او توسط خدایان اسیر در این دریاچه به اعماق این دریاچه میرود. او صدای خدایان را می شوند که با او سخن می گویند.انها می گویند که باید به نازگات برگردد و قدرت را از کین طماع بگیرد و نگهبان توازن را نابود سازد.رازیل مردد است نمی داند که کسی را که روزی روزگاری در کنار او برای برقراری صلح در نازگات میجنگید را بکشد یا خیر؟

اما او تصمیمش را می گیرد. او به این خفت و خاری تن نمی دهد. او می خواهد زمین را از وجود کین پاک کند. اما او متوجه چیزی می شود. او دیگر یک خون اشام نیست. او توانایی هایش را از دست داده. دریاچه ی مرگ این توانایی هارا از او گرفته. رازیل عصبانی بود اما خدایان به او می گویند که برای کشتن کین باید قدرتش را به دست اورد و برای به دست اوردن قدرتش ابتدا باید تمامی خدایان نازگات را بکشد. این کار سخت است اما رازیل می خواهد که قدرتش را به دست اورد و برای همین به سفری طولانی می رود. سفری که شاید از آن زنده برنگردد و شاید هم بعدها از رفتن به این سفر پیشمون شود و شاید …..

شخصیت پردازی در داستان بازی Legacy of Kain Soul Reaver حرف اول را می زند. شخصیت های مختلفی جلوی راه رازیل قرار می گیرد و شما نیز می توانید برای آن ها تصمیم های مختلفی بگیرید. شخصیت پردازی رازیل انقدر زیبا و فانتزیک طراحی شده که از شخصیت های فانتزیک نسل حاضر مانند “Death” نیز زیبا تر طراحی شده و می توان از این المان به عنوان یک نقطه ی قوت یاد کرد. شخصیت ها و مکان های مختلف در بازی ما را یاد فیلم سینمایی “ارباب حلقه ها” می اندازد و چون مخاطب از قبل با این مناطق کمی اشنا بوده بازی کردن در این مناطق برایش جذاب به نظر می رسد.

منبع توضیحات : گیمفا

info

Many years after the events in Blood Omen: Legacy of Kain. Kain has created an empire in the world of Nosgoth where almost all humans have been exterminated. To help him maintain control over such large territory he chooses five lieutenants to command his vampire forces. Your name is Raziel and you are one of those lieutenants.

Ages have passed by and during that time you have been has “blessed” with something no other vampire has–wings. Kain, being evil and jealous vampire, punished Raziel for his “transgression”. Jealous Kain tore off Raziel’s wings and cast him down into the Lake of the Dead. A millenium has passed while Raziel lay forgotten before he is brought back to existence by The Elder God. He becomes a soul reaver with one purpose and one purpose only–kill Kain.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows XP / Vista / 7

Processor:1.8 GHz

Memory:512 MB RAM

Graphics:3D graphics card compatible with DirectX 7 (compatible with DirectX 9 recommended)

Storage:2GB HDD

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Legacy of Kain Soul Reaver-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو