قطعه‌ساز آیفون در چین، ماسک تولید می‌کند

منبع: برترین ها

68

1398/11/19

05:27


سازنده قطعات آیفون تصمیم گرفته تا اطلاع ثانوی خط تولید خود را شامل تغییراتی جدی کند. بر اساس این تغییرات از یک سو به کارگران هشدار داده شده که در خانه بمانند و از سوی دیگر قرار است بخشی از خط تولید به ساخت روپوش و ماسک پزشکی اختصاص یابد.

انتخاب: سازنده قطعات آیفون تصمیم گرفته تا اطلاع ثانوی خط تولید خود را شامل تغییراتی جدی کند. بر اساس این تغییرات از یک سو به کارگران هشدار داده شده که در خانه بمانند و از سوی دیگر قرار است بخشی از خط تولید به ساخت روپوش و ماسک پزشکی اختصاص یابد.

این شرکت به کارگران در شنژن اطلاع داده است که در خانه بمانند زیرا این شرکت تصمیم گرفته با توجه به شرایط اضطراری چین و در سایه کمبود تجهیزاتی مثل ماسک، اقدام به تولید ماسک و تجهیزات پزشکی کند.

این تولیدکننده عمده قطعات اپل اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی به جای تولید قطعات آیفون در مرکز خود واقع در شنزن اقدام به تولید ماسک و لباس پزشکی خواهد کرد. کارمندان این مرکز متنی را از این شرکت دریافت کردند که به آنها می گفت که در تاریخ 10 فوریه (همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود) به کارخانه برنگردند.

این تصمیمات جدید توسط فاکسکان خبر بدی برای اپل است چرا که پیش از این نیز این موضوع باعث فشار بر زنجیره تامین اپل شده بود. جالب است بدانید که این شرکت در ابتدا اعلام کرده بود که صرفا ماسک هایی برای استفاده داخلی کارمندان خود ایجاد خواهد کرد. اما شیوع ویروس منجر به افزایش شدید تقاضا برای ماسک و در نتیجه کمبود آن در چین شد.

فاکسکان اعلام کرده تصمیم دارد تا پایان ماه فوریه تا حداکثر 2 میلیون ماسک در روز تولید کند. یادداشتی برای این منظور از طریق پیامک به کارکنان ارسال شده که شامل این متن است:

"برای محافظت از سلامتی و ایمنی همه و رعایت قوانین دولت برای جلوگیری از شیوع ویروس، ما از شما می خواهیم که به شنژن بازنگردید. ما اطلاعات شما را در مورد وضعیت به روز خواهیم کرد. این شرکت در طول مدت بیکاری شما از حقوق و منافع مرتبط با کار همه محافظت خواهد کرد. لطفاً برای اطلاعات بیشتر صبر کنید. "

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو