فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۹/ ۱۱/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

145

1398/11/19

06:25


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه 98/11/19

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. تاکنون زندگی را جدی نگرفته‌اید و موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌اید، اما از آنجایی که در سالی که باتولدتان شروع می‌شود با فرصت‌های چشمگیری روبرو خواهید شد، این سال را جدی بگیرید و در همین ابتدای سال، برنامه‌ای جدی و عمل‌‌گرا برای رسیدن به هدف‌های‌تان طرح کنید. در این سال به ندای قلبی‌تان توجه بیشتری داشته باشید و کاری که به نظرتان درست است را انجام دهید. مطمئن باشید قلب‌تان شما را فریب‌ نمی‌دهد و راه موفقیت را پیدا خواهید کرد. علاقه‌زیادی به ارتباط با مردم ندارید اما در سالی که با تولدتان شروع می‌شود افراد زیادی در مسیر شما قرار خواهند گرفت. با این افراد طرح دوستی بریزید و دامنه رفقای‌تان را گسترش دهید. در ماه اسفند با مشکلات کوچکی روبرو خواهید شد، اما اراده شما از این مشکلات بزرگ‌تر است و مشکلی برای حل آنها نخواهید داشت. در خرداد ماه سال آینده گرفتاری‌های مالی شما شروع می‌شود، بهتر است از همین اکنون به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و خودتان را برای مشکلات مالی آماده کنید. در ماه مرداد سال آینده کارهای کمتری خواهید داشت و فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و عملکردی که در سال تولدتان داشته‌اید را بررسی نمایید و آماده تلاش و کار بیشتر شوید. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را جدی بگیرید و این سال را با تلاش و کوشش به گونه‌ای به پایان برسانید که دستاوردهای سال تولدتان پنجره‌ای جدید برای ادامه زندگی در پیش‌روی شما قرار دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به جای اینکه برای زندگی خودتان تصمیم بگیرید، اجازه داده‌اید تا اطرافیان و اعضای خانواده تصمیم‌های مهم زندگی شما را بر عهده بگیرند. این وضعیت شما را به انسان کم‌اراده‌‌ای تبدیل کرده که کسی روی شما حساب‌باز نمی‌کند، ادامه این شرایط زندگی را به شما دشوارتر خواهد کرد، در نتیجه از همین امروز تصمیم بگیرید که به کسی اجازه دخالت در زندگی شخصی‌تان را ندهید و سکان زندگی را در اختیار بگیرید. مدتی است که به کسی پولی قرض داده‌اید، امروز این فرد دین‌اش را به شما ادا می‌کند و مشکلات مالی‌تان حل می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد روزی که سپری می‌کنید را به عاشقانه‌ترین روز زندگی شما تبدیل کند، این فرصت را به فال نیک بگیرید و شب‌و‌روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر بگذارید. آگاهی کاملی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قوت خودتان را نمی‌شناسید، این رویکرد باعث شده تا از همقطاران‌تان عقب بیافتید و پیشرفتی نداشته باشید. در اولین فرصت توانایی‌های خود را بررسی کنید و فکری به حال تقویت نقاط ضعف‌تان بردارید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید، اجازه ندهید این کارها روی هم تلنبار شود و امروز به هر قیمتی که شده کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با ناراحتی و دلهره از خواب بلند‌‌شده‌اید و مضطرب و نگران هستید، این روحیه ممکن است در رفتار و گفتار شما تأثیر بگذارد، در نتیجه روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از حرف‌های شما دلخور نشود. مشکلی میان اعضای خانواده وجود دارد و این مشکل،‌ زمینه مشاجره و ناراحتی اهل منزل را فراهم کرده است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز با اعضای خانواده صحبت کنید و چاره‌ای برای این مشکل پیدا نمایید. به لحاظ کاری روز شلوغی را در پیش ندارید، چنین روزی را مغتنم بدانید و قدمی در پارک و بازار بزنید و به لحاظ روحی خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان از همیشه عاشق‌تر شده است و می‌خواهد عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند، چنین شرایطی را به فال نیک بگیرید و اجازه دهید آتش عشق کانون زندگی شما را روشن کند. امروز قرار است کار مهمی را انجام دهید اما حوصله انجام این کار را ندارید و می‌خواهید این کار مهم را به آینده موکول کنید، اما انجام ندادن این کار دردسرهای زیادی به دنبال دارد و به هر قیمتی که شده این کار مهم را امروز به پایان برسانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان بااراده و مصممی هستید و اجازه نمی‌دهید مشکلات شما را از پا در بیاورند، این روحیه را ادامه دهید و مشکلی که امروز با آن برخورد می‌کنید را بااراده و عزم‌راسخ از سر راه بردارید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع نکرده‌اید و مشکل مالی بزرگی دارید، این مشکل مالی ذهن شما را آشفته کرده است و راهی برای حل آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل مالی روز شما را خراب کند و مشکل خود را با یکی از اطرافیان که به عنوان سنگ‌صبور قبولش دارید، در میان بگذارید و چاره کار را از ایشان جویا شوید. یکی از دوستان یا آشنایان بیشتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید به شما علاقه دارد و امروز برای اثبات این علاقه به شما هدیه‌ای می‌دهد. مدتی است که از یکی از دوستان قدیمی و صمیمی خود خبری ندارید، امروز به ناگاه این دوست قدیمی به شما سر می‌زند و خاطره‌های خوش گذشته را با شما زنده خواهد کرد. رابطه خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و سر چیزهای بی‌ارزش با هم دعوا می‌کنید. قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان بیاندازد، با ایشان صحبت کنید و اجازه ندهید مشکلات پیش‌پاافتاده شما را از عشق‌زندگی‌تان دور کند. انسان پرکاری هستید و شب‌ها تا دیروقت کار می‌کنید، این روحیه به رابطه شما با اعضای خانواده صدمه وارد کرده است و اهل منزل از اینکه وقتی را برای آنها کنار نمی‌گذارید، گله‌مند هستند. از امروز تصمیم بگیرید که در کنار کار، وقتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزی سرشار از انرژی و نشاط را شروع کرده‌اید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. یکی از اعضای منزل در بستر بیماری افتاده است و حال‌وروز خوشی ندارد، در نتیجه امروز فرصتی را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و به وی ثابت کنید که همیشه در کنارش هستید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی برای عاشقی پیدا می‌کنید و آتش عشقی سوزان و پرحرارت به جان شما خواهد افتاد. عازم سفر هستید، اما احتمال دارد به دلیل مشغله‌های کاری، چیز لازمی را برای این سفر فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌بار دیگر تمام لوازم سفر را بررسی کنید و حواس‌تان باشد که چیزی را جا نگذارید. مدتی است که از یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی خبر ندارید و امروز حسابی دلتنگ ایشان شده‌اید، اجازه ندهید این دلتنگی ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با این دوست قرار بگذارید و دیدارهای خوش گذشته را تازه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و احتمال دارد به یکی از آشنایان نزدیک یا اعضای منزل صدمه‌ای وارد شود، در نتیجه حواس‌تان را شش‌دانگ جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب اهل منزل باشید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید و به فکر به گردش انداختن سرمایه‌های‌تان هستید، امروز زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری است و پولی که در بازار مسکن و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید، سود چشمگیری را در آینده نصیب شما خواهد کرد. مانند سابق به همسر یا عشق‌زندگی‌تان محبت نمی‌کنید و از آنجایی که از هر دستی در زندگی بدهید از همان دست باز پس می‌گیرید، همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیز مانند گذشته رابطه گرمی با شما ندارد و آتش عشق‌‌تان رو به‌ سردی گذاشته است. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز رویکردی سرشار از عشق و محبت را با همسرتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید ایشان نیز پذیرای عشق شما است و این عشق را جبران خواهد کرد. کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید و امروز اصلاً فرصتی برای استراحت پیدا نخواهید کرد. اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در روزهای آینده فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزی توأم با شادی و نگرانی را شروع کرده‌اید و به رغم اینکه امروز اتفاق‌‌های خوبی در زندگی شما خواهد افتاد،‌ روز را بدون مشکل سپری نخواهید کرد و باید فکری به حال یکی از مشکلات قدیمی خود بردارید. اجازه ندهید این وضعیت شادی‌ امروز شما را خراب کند و با اعتماد‌به‌نفس و کمک‌گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل قدیمی را یک‌بار برای همیشه حل کنید و خاطری آسوده داشته باشید. امروز به مهمانی خودمانی یا مجلس رسمی دعوت هستید، این موقعیت را مغتنم بدانید و در این مراسم رفقای جدیدی پیدا کنید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. اطرافیان بر این باور هستند که شما قلبی از سنگ دارید و به کسی محبت نمی‌کنید، اصلاً به نفع شما نیست که اطرافیان چنین تفکری درباره شما داشته باشند، در نتیجه از امروز عشق و محبت را جایگزین سنگدلی کنید و خوش‌قلبی خود را به اطرافیان ثابت نمایید. مشکلات ریشه‌داری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و روزی را بدون دعوا و مشاجره پشت‌سر نمی‌گذارید، ادامه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد. در نتیجه مشاجره‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و از امروز به بعد زندگی عاشقانه‌ای را در پیش بگیرید. مدتی است که به خودتان استراحت نداده‌اید و همیشه مشغول کار و تلاش هستید. امروز زمان خوبی است که دمی با خودتان خلوت کنید و به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

زندگی را به خودتان سخت‌گرفته‌اید و بیش‌ازحد نگران و مضطرب هستید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیاورد، رویکردتان را به زندگی تغییر دهید و به جای فکرکردن به کاستی‌های زندگی، نیمه پر لیوان را ببینید و از داشته‌هایی که در اختیار دارید لذت ببرید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و امروز از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید، پول خوبی به دست‌ شما خواهد رسید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز میان شما و یکی از اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرید، اجازه ندهید این مشاجره احترام میان شما و این فرد را ضایع کند و در اولین فرصت شرایط آشتی و دوستی با این فرد را برقرار کنید. دوستان ناباب زیادی دارید و به جای اینکه وقت‌تان را به کار و تلاش اختصاص دهید، بیشتر اوقات خود را با این افراد سپری می‌کنید. این رویکرد شما را به فردی بی‌ملاحظه در میان اعضای خانواده تبدیل کرده است، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و به جای وقت‌گذرانی با رفقا، فرصت بیشتری را به کار و تلاش اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌های زیادی برای گفتن با شما دارد، اما به ایشان توجه زیادی نمی‌کنید و این حرف‌‌ها ناگفته باقی‌مانده است. در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق‌زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور خوبی برای رازهای نگفته‌اش هستید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای مذهبی و امور خیریه بپردازید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام این کارها به آرامش برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که از سلامتی‌ خود غافل شده‌اید و روزمرگی‌‌ها و کار زیاد اجازه‌ای برای رسیدگی به خودتان فراهم نکرده است. امروز فرصتی دست می‌دهد تا کمی به خودتان برسید و با مراجعه به پزشک خانوادگی‌تان، فکری به حال بهبود شرایط جسمی خود بردارید. به فکر افزایش درآمد و گسترش تجارت خود هستید اما راه‌و‌چاه این کار را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت‌های مالی شما را گرفته است. امروز با فردی که تجربه بیشتری از شما دارد مشورت کنید و مطمئن باشید به کار بستن نصیحت‌های ایشان، زمینه‌ پیشرفت و افزایش درآمد شما را فراهم خواهد کرد. امروز از صبح که از خواب بلند‌شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق می‌بینید و از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و با همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌وروزی عاشقانه را سپری کنید. قدر زمان را نمی‌دانید و فراموش کرده‌اید که وقت طلا است، اجازه ندهید این رویکرد فاصله‌ای میان شما و موفقیت بیاندازد و از امروز به خودتان قول بدهید که قدر لحظه‌لحظه‌ زندگی را بدانید و اجازه ندهید فرصت‌ها از پیش چشم شما به راحتی عبور کنند. امروز اهل منزل برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و به شما ثابت می‌کنند که قدر تلاش‌و‌زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند.

فـال روزانـه - Daily Omen

سبک زندگی پرتحرکی ندارید و این وضعیت سلامتی شما را به خطر انداخته است، امروز فرصتی دست می‌دهد تا با ثبت‌نام در کلاس‌های ورزشی، فکری به حال کم‌تحرکی‌تان بردارید و با ورزش نه تنها سلامتی جسم‌تان را تضمین کنید، بلکه به لحاظ روحی نیز نشاط بیشتری بدست آورید. امروز قصد خرید جواهرآلات یا کالای آنتیکی را دارید، این خرید را انجام دهید و مطمئن از کالایی که خریداری می‌کنید رضایت کامل را خواهید داشت. اهل مهمانی و نشست‌و‌برخاست با مردم نیستید، این روحیه را کنار بگذارید و با حضور در مهمانی‌‌ و مراسم مختلف، دوستان بیشتری پیدا کنید و رابطه‌تان را با افراد بانفوذ و سرشناس گسترش دهید. عازم سفری هستید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما دست خالی از این سفر باز نمی‌گردید و کوله‌باری از تجربه و اطلاعات جدید در این سفر انتظار شما را می‌کشد. انسان ولخرجی هستید و این وضعیت نه تنها وضعیت مالی شما را به خطر انداخته است، بلکه اطرافیان نیز از ولخرجی‌های شما سوء‌استفاده می‌کنند. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که ولخرجی را کنار بگذارید و اجازه ندهید اختیار حساب‌و‌کتاب‌های زندگی‌تان از دست شما خارج شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز مجبور هستید برای هزینه آموزش و تحصیل خودتان یا یکی از اعضای منزل، مبلغ هنگفتی را خرج کنید، این هزینه شما را به لحاظ مالی تحت‌فشار قرار می‌دهد، اما غم به دل خودتان راه ندهید چرا که هزینه‌ای که امروز برای افزایش مهارت اختصاص می‌دهید، در آینده به سرمایه تبدیل خواهد شد و کسی تاکنون از هزینه برای کسب علم و دانش ضرر نکرده است. برای انجام کاری نیاز به مشورت دارید و به تنهایی قادر به تصمیم‌گیری نیستید، امروز زمان خوبی است که با یکی از بزرگان و ریش‌سفید‌های فامیل مشورت کنید و از ایشان درخواست کمک فکری کنید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که ایشان را به سفر تفریحی ببرید و حسابی خوش‌ بگذرانید، به هر قیمتی که شده به قول خود وفادار بمانید و خاطره‌های خوشی را از این سفر در ذهن عشق‌زندگی‌تان ماندگار کنید. انسان خلاقی هستید و ایده‌های بکری دارید، اما همیشه این ایده‌ها را دست کم گرفته‌اید و به همین دلیل نیز دستاورد چندانی در زندگی ندارید، امروز زمان خوبی است که به ایده‌های‌تان جامه عمل بپوشانید و افق‌های جدیدی را در زندگی به روی خود باز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز قرار است با دوستان قدیمی برای ورزش و تفریح بیرون بروید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. به لحاظ مالی موقعیت خوبی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و از آینده خبر ندارید، بهتر است امروز پولی برای روز مبادا کنار بگذارید و وضعیت مالی‌تان را ثبات بخشید. انسان مهربان خوش‌قلبی هستید و اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر محبت‌های‌تان را می‌دانند و همیشه درکنارتان هستند. در گفتار و رفتار خود صداقت پیشه می‌کنید و دروغ به زبان شما نمی‌آید، چنین روحیه‌ای شما را به انسان امین و مطمئنی در میان دوستان و اعضای خانواده تبدیل کرده است. این روحیه را ادامه دهید و با رفتار و گفتارتان، الگویی از صداقت و درستکاری برای دیگران باشید. امروز میان شما و یکی از دوستان و آشنایان سوء‌تفاهمی ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری شما و این فرد را فراهم کند و با‌گذشت و عطوفت، به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

در بستر بیماری افتاده‌اید، اما اهل مراجعه به پزشک نیستید و می‌خواهید با خوددرمانی، فکری به حال درمان بیماری‌تان بردارید. این رویکرد نه تنها دردی از دردهای شما دوا نمی‌کند، بلکه خوددرمانی شما را گرفتار بیماری‌های بیشتری خواهد کرد. در نتیجه امروز در اولین فرصت سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و درمان و بهبودی را زیر نظر پزشک انجام دهید. مدتی پیش پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز این سرمایه‌گذاری به بار می‌نشیند و سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد کرد. از این اتفاق فرخنده درس بگیرید و در آینده دامنه‌ سرمایه‌گذاری‌های‌تان را گسترش دهید. روحیه‌ای دمدمی‌مزاج دارید و هر روز عاشق فردی می‌شوید و پس از مدتی آتش عشق‌تان فروکش می‌کند. امروز زمان خوبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به کسی دل ببازید که مطمئن هستید آتش عشق این فرد در جان شما هرگز خاموش نخواهد شد. مدتی است که فرصتی را کنار خانواده سپری نکرده‌اید و اهل منزل از این رفتار شما دلخور شده‌اند، امروز زمان فراغتی دست می‌دهد تا با اعضای خانواده بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو