بیوگرافی سروش رفیعی

دنیای فوتبال در بعد داخلی و خارجی برای هر کشوری دارای اهمیت است و بسیاری از مردم با علاقه فراوان این ورزش را دنبال می کنند.

برخی از بازیکنان بنا به استعدادشان مورد توجه مخاطبان فوتبال قرار می گیرند و برخی هم بنا به حواشی شان بیشتر مورد توجه قرار می گیرند که از این جمله بازیکنان فوتبال می توان به سروش رفیعی اشاره کرد که کارت معافیت سروش رفیعی باعث ایجاد حاشیه داغ برای او شدند. در این مقاله از پارسی نو به صورت کامل به این حاشیه پرداخته ایم و بیوگرافی سروش رفیعی را زیر ذره بین قرار داده ایم.


بیوگرافی سروش رفیعی

قبل از هر چیز در مورد زندگی خصوصی این بازیکن با استعداد باید بدانید که نام کامل او سروش رفیعی تل‌ گری است اما به نام سروش رفیعی در دنیای ورزش شهرت دارد. وی در تاریخ ۴ فروردین سال ۱۳۶۹ در شیراز به دنیا آمده است. سروش در حا حاضر پست هافبک برای باشگاه فوتبال سپاهان بازی می ‌کند. وی دارای ۱ متر و ۷۵ سانت قد است و در بازی فوتبال دارای استعداد خوبی است و پای راست، پای تخصصی او به شمار می ورد. شماره پیراهن او در باشگاه، شماره ۷ است و در تیم ملی هم پیراهن شماره ۱۷ را به تن می کند. او یکی از خوش اخلاق ترین هافبک های با تکنیک حال حاضر در ایران به شمار می رود که به آرزوی خود لژیونر شدن دست یافته است.

دوران باشگاهی سروش رفیعی

رفیعی دوران باشگاهی خود را با بازی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و با بازی درخشان خود به این تیم کمک کرد تا  خود را در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱–۱۳۹۰ بالا بکشند. در ادامه فعالیت های باشگاهی اش، او به تیم فوتبال فولاد خوزستان رفت.

سروش رفیعی و همسرش

سروش رفیعی در تراکتورسازی

او در تابستان سال ۱۳۹۴ قراردادی به مدت دو سال را با تراکتورسازی منعقد کرد. در مورد این قرارداد باید بدانید که این دوران صرف سپری کردن دوره خدمت سربازی او شد.

سن سروش رفیعی

سروش رفیعی در پرسپولیس

این بازیکن جوان و خوش آتیه در  تاریخ ۹ ژانویه سال ۲۰۱۷ با انعقاد قراردادی شش ماهه با باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس پیوست و برای این تیم توپ زد. جالب است بدانید که به رفیعی در تیم پرسپولیس پیراهن شماره ۷ داده شد. اگر اهل فوتبال باشد می دانید که این پیراهن قبلاً به افتخار اسطوره بازنشسته باشگاه علی پروین بایگانی شده بود. رفیعی در دربی هشتاد و چهارم تهران مقابل استقلال موفق به گلزنی شد.

سروش رفیعی در الخور

سروش در تابستان سال ۱۳۹۶ با انعقاد قراردادی به مدت یک سال به تیم الخور قطر رفت و در این تیم پیراهن شماره ۷ را به تن می پوشید. در پایان فصل، این باشگاه یک بازیکن جایگزین برای رفیعی جذب کرد و در نتیجه سروش دیگر نتوانست قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس

سروش رفیعی در تاریخ ۱۸ تیر سال ۱۳۹۷ با عقد قراردادی به مدت یک سال و نیم، مجددا به تیم پرسپولیس برگشت. در توافق میان رفیعی و باشگاه پرسپولیس، قرار بر این گذاشته شد به علت محرومیت انتقالاتی تیم پرسپولیس، او به مدت یک نیم ‌فصل در تیم فولاد خوزستان بازی کند و از نیم ‌فصل دوم لیگ هجدهم برای تیم پرسپولیس به میدان بازی برود.

سروش رفیعی پرسپولیس


ازدواج سروش رفیعی

در مورد وضعیت تاهل سروش رفیعی باید بدانید که این بازیکن ازدواج نکرده است و مجرد است. برخی از منابع خبری عکس های منتشر شده از او در کنار طرفدارانش را به عنوان عکس همسر سروش رفیعی منتشر کرده اند که در این مورد باید بدانید فعلا همه این عکس ها و خبرها در مورد سروش رفیعی و همسرش کذب است.

سروش رفیعی در تیم ملی فوتبال ایران

این بازیکن در اکتبر سال ۲۰۱۴ با دعوت کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران پیوست. او نخستین بازی خود را در یک بازی در مصاف با تیم ملی کره جنوبی در تاریخ ۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۴ به انجام رسانید. او در تاریخ ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۴ بوسیله کارلوس کی‌روش به ترکیب ایران در جام ملت ‌های آسیا سال ۲۰۱۵ دعوت شد.

حواشی سروش رفیعی

او یکی از بازیکنان فوتبال به شمار می رود که دارای حواشی هست از جمله ماجرای معافیت او از خدمت سربازی است. کارت معافیت از سربازی رفیعی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل شد.

سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده

سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده

گفتنی است که جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های فساد در فوتبال ایران به شمار می رود که به رویدادی اشاره دارد که در آن کارت پایان خدمت برخی از بازیکنان فوتبال ایران ابطال شد. در اردیبهشت ۱۳۹۳ یک باند تبهکاری دستگیر شد که با سندسازی و اقدام به جعل اسناد اقدام به گرفتن کارت پایان خدمت برای معافیت از خدمت سربازی می‌ کردند، اعضای این باند در بخشی از اعترافات شان گفته بودند که با برخی از تیم‌ ها و بازیکنان فوتبال ایران همکاری کرده اند.

شاید بتوان گفت که نام سروش رفیعی به خاطر همین جنجال معافیت از سربازی سر زبان ها افتاد.

آخر ماجرای کارت معافیت سروش رفیعی به کجا کشیده شد؟

با  اعتراف تبهکاران در زمینه جعل کارت پایان خدمت، سازمان نظام وظفیه مجددا مدارک و مستندات همه بازیکنان فوتبال را بازبینی کرد و با این دستور جدید سازمان نظام وظیفه، سروش رفیعی که بسیاری از طرفدارانش بر این اعتقاد بودند که بی‌ تقصیر است، پیگیر کارهایش شد تا این امر را به اثبات برساند که کارت معافیت از خدمتش او جعلی نیست و واقعا پدرش مریض است.

او مدارک زیادی را ارائه داد و به جاهای مختلفی مراجعه کرد تا این مشکل را حل کند اما جو حاکم در آن زمان چندان جالب نبود و همه چیز به ضرر سروش رقم می‌ خورد. در این مدت سروش به علت این که مشکلی برای کارش پیش نیاید و زمان بیشتری برای پیگیری پرونده‌ اش اختصاص دهد، سکوت کرد و با رسانه‌ ها هم در این مورد مصاحبه انجام نداد اما پیگیری‌ های او دیگر جواب نداد و رفیعی مجبور شد به تیم تراکتورسازی برود تا خدمت سربازی‌ اش را آنجا سپری کند و به این ترتیب ماجرای کارت جعلی خدمت سربازی او خاتمه یافت.

سروش رفیعی در سپاهان

اینستاگرام سروش رفیعی

اینستاگرام یکی از محبوب ترین روشهای ارتباطی در فضای مجازی به شمار می رود و این محبوبیت از آن جا است که این اپلیکیشن قابلیت آپلود و انتشار عکس و فیلم را دارد و همین قابلیت آن هم باعث شده است تا به خصوص افراد صاحب نام در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، هنری، ورزشی و… با هوادارن خود از این طریق در ارتباط باشند. سروش رفیعی در اینستاگرام دارای پیجی به آدرس soroush_rafiei است که می توانید آن را فالو کرده و از جدیدترین اخبار ورزشی در مورد او مطلع شوید.


افتخارات سروش رفیعی

افتخارات باشگاهی سروش رفیعی

سروش رفیعی در فجر سپاسی

سروش رفیعی در لیگ آزادگان: ۹۰–۱۳۸۹

سروش رفیعی در فولاد

سروش رفیعی در لیگ برتر خلیج فارس: ۹۳–۱۳۹۲

گل های سروش رفیعی

سروش رفیعی در پرسپولیس

سروش رفیعی و دست یابی به مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

سروش رفیعی و دست یابی به مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷

سروش رفیعی و دست یابی به مقام قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷

سروش رفیعی و دست یابی به مقام قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۸

افتخارات فردی سروش رفیعی

تیم سال لیگ برتر خلیج فارس: ۹۳–۱۳۹۲، ۹۵–۱۳۹۴، ۹۶–۱۳۹۵

 

عکس شخصی سروش رفیعی

عکس پروفایل سروش رفیعی

سروش رفیعی در پرسپولیس