"دکتر استرنج 2" صاحب نویسنده شد

منبع: ایران آرت

128

1398/11/19

16:00


در حالی که کارگردان فیلم سینمایی جدید "دکتر استرنج" به تازگی معرفی شد، نویسنده جدیدی هم به جمع عوامل این پروژه پیوست.

ایران آرت، درست بعد از آنکه دنباله فیلم سینمایی "دکتر استرنج" از کمپانی مارول کارگردان جدید خود را پیدا کرد، یک نویسنده جدید هم به جمع عوامل این فیلم سینمایی اضافه شد.

مایکل والدرون که از نویسندگان اصلی مجموعه مورد انتظار "لوکی" از شبکه دیزنی پلاس است، برای همکاری در فیلم سینمایی "دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی" انتخاب شده است.

سم ریمی نیز بعد از ترک کارگردانی این پروژه توسط اسکات دریکسون که نسخه قبلی این فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۶ را کارگردانی کرده بود، به دلایلی که تفاوت در خلاقیت عنوان شده است، مذاکراتی را برای بازگشت به دنیای فیلم‌های مارول انجام داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جید بارتلت نویسنده قبلی این فیلم سینمایی بود و قرار بود این پروژه اولین فیلم ترسناک مارول باشد. آوردن کارگردان و نویسنده جدید به معنای گسترده کردن و فعالیت دوباره بر روی این پروژه است تا تمرکز روی تفکرات قبلی.

سریال لوکی به نویسندگی والدرون یکی از سه سریال کمپانی مارول است که از سرویس جدید کمپاتی والت دیزنی به نام دیزنی پلاس پخش خواهد شد. فالکن و سرباز زمستان و سریال چشم انداز واندا دو سریال دیگر هستند.

والدرون نویسندگی خود را زیر نظر دان هارمون آغاز کرده و سال گذشته هم نویسندگی و تهیه کنندگی سریال کارتونی "ریک و مورتی" را انجام داد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو