آشنایی با آموزشگاه مراقبت زیبایی گل گیس

آشنایی با آموزشگاه مراقبت زیبایی گل گیس


منبع: زیبامون

220

1398/11/19

16:11


ما در این بخش از زیبامون اطلاعات کامل و دقیقی رو در رابطه با آموزشگاه مراقبت زیبایی گل گیس در اختیارتون قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

آشنایی با آموزشگاه مراقبت زیبایی گل گیس

آرایش و پیرایش جز رشته های هنری هست که هم خیلی پر کاربرد هست و هم بازار کسب و کار خیلی خوبی داره و میتونید با یاد گرفتن یکی از رشته های تخصصی در زمینه مراقبت، زیبایی و آرایشی هم کارهای آرایشی خودتون رو به بهترین شکل ممکن انجام بدید و در هزینه های شخصی خودتون صرفه جویی کنید و هم اینکه کسب درآمد خیلی خوبی داشته باشید.

زیرا تمام خدمات مربوط به زیبایی و سلامت پوست، مو و ناخن جز مواردی هست که همیشه مورد نیازه و میشه گفت تمام افرادی که در این زمینه تخصص و مهارت دارند، می تونن کار مناسبی داشته باشند و درآمد فوق العاده ای هم از این طریق کسب کنند. علاوه بر این شغل آرایشگری یکی از شغل های خیلی عالی برای خانم هاست زیرا هم دارای محیطی کاملا زنانه و شاد هست و به هم به دلیل نداشتن روزمرگی، جذابیت فوق العاده ای رو برای علاقه مندان به این شغل به همراه داره.

بهترین و مطمئن ترین روش برای یادگیری آرایش و تخصص های مختلف در زمینه زیبایی و آرایش، مراجعه به آموزشگاه های معتبر و تایید شده ای هست که معمولا در تمام شهرها وجود داره. این آموزشگاه ها علاوه بر اینکه دارای اساتید حرفه ای و ماهر در تمام زمینه ها هستند، بلکه به دلیل برگزاری کلاس های متعدد و تمرین و تکرار زیاد، میتونید مهارت مورد نظر خودتون رو به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید و در نهایت مدرک معتبر و مورد تایید هم دریافت کنید.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با آموزشگاه مراقبت زیبایی گل گیس که در محدوده شرق تهران  قرار داره بیشتر آشنا بشید. شاید این آموزشگاه همون مرکز آموزشی باشه که شما دنبالش هستید!

 

آموزشگاه مراقبت زیبایی گل گیس کجاست؟

اگر تا حالا چندین بار تصمیم گرفتید که یکی از تخصص ها در زمینه آرایش و زیبایی رو یاد بگیرید اما نتونستید یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای پیدا کنید، ما بهتون پیشنهاد می کنیم سری به آموزشگاه گل گیس در تهران پارس بزنید.

این اموزشگاه دارای محیطی آرام، جدید و مجهز هست که توسط خانم خانی اداره میشه و در تمام زمینه های تخصصی آرایش و پیرایش دارای اساتید حرفه ای و متخصص هستند و آموزش های لازم و ضروری رو با دقت و ریز بینی خیلی زیاد به هنرجوها آموزش میدن و به دلیل کلاس های تکرار و تمرین خیلی زیادی که برگزار می کنند به شما کمک خواهند کرد تا در زمینه مورد علاقه خودتون حرفه ای و استاد بشید!

 

مدیریت آموزشگاه گل گیس

 

این آموزشگاه 10 سال سابقه درخشان در این زمینه داره و دارای مجوز فنی و حر فه ای هست و چیزی در حدود 42 تخصص مختلف در زمینه زیبایی و آرایش در آن آموزش داده می شود و بعد از اتمام کلاس های اموزشی، مدرک مربوط به هر تخصص به هنرجوها تقدیم میشه.آموزشگاه گل گیس جز اولین آموزشگاه هایی هست که اموزش آرایش دائمی رو انجام میده و دارای پزشک مخصوص در این زمینه هست.

 

آرایش دائمی چشم

 

آموزشگاه ها گل گیس برای چه کسانی مناسب هست؟

اموزشگاه گل گیس، دارای یک تیم کامل از اساتید متخصص و کار بلد هست که تمام افرادی که به ارایشگری علاقه مند هستند و یا در زمینه آرایش و پیرایش هیچ پیش زمینه ای ندارند و میشه گفت مبتدی هستند و میخواهند این هنر رو از صفر شروع کنند مناسبه و هم برای آرایشگرانی که تمایل دارند اطلاعات و اموزش های خودشون رو آپدیت و به روز کنند گزینه مناسبی خواهد بود.

اساتید این اموزشگاه، جدیدترین و به روز ترین متدهای روز دنیا رو آموزش می بینن و این مهارت های جدید رو به بهترین شکل ممکن به هنرجوهای خود آموزش خواهند داد.

شما میتونید در آموزشگاه حرفه ای گل گیس هم دوره های عمومی رو بگذرونید و هم در کلاس های تخصصی شرکت کنید.

 

مربی شینیون

 

  • کلاس های عمومی اموزشگاه گل گیس، معمولا 2 تا 3 ماه طول می کشد و در هر هفته 2 جلسه کلاس عمومی برگزار میشه و در این جلسات هم آموزش های مربوطه به هنرجوها ارائه میشه و هم کلاس های رفع اشکال خواهند داشت.

 

  • کلاس های تخصصی آموزشگاه گل گیس، معمولا بین 1 تا 4 جلسه بوده و در یک هفته برگزار میشه و شما به طور کامل تخصص مورد نظر خودتون رو به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید!

 

  • این آموزشگاه برای افرادی که قصد دارند که از سایر استان های ایران در کلاس های اموزشی این مرکز شرکت کنند هم بسیار مناسب هست زیرا این مجموعه برای این افراد کلاس های اموزشی رو به شکل فشرده و در چند جلسه برگزار می کنه تا همه علاقه مندان بتونن از این آموزش های حرفه ای و جدید بهره مند بشن.

 

  • این کلاس های اموزشی هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی برگزار میشه که در کلاس های تئوری، جزوات دقیق و اصولی به هنرجوها ارائه میشه و در کلاس های عملی، با انجام کار بر روی مدلهم، مهارت رو به بهترین شکل ممکن یاد خواهند گرفت و هم اینکه به دلیل گروهی بودن کلاس ها، رفع اشکال خیلی بهتر و موثرتری خواهند داشت.

 

شما میتونید با مراجعه به این آموزشگاه و دریافت مشاوره رایگان، در بهترین و مناسب ترین کلاس های اموزشی متناسب با علاقه مندی خودتون شرکت کنید و بهترین اموزش ها رو در این زمینه دریافت کنید.

 

اکستنشن مژه

 

ویژگی های مثبت آموزشگاه گل گیس

تمام افرادی که قصد شرکت در کلاس های اموزشی دارند و تمایل دارند در کلاس هایی شرکت کنن که بتونن بهترین و به روز ترین اموزش ها رو دریافت کنند و در نهایت با استفاده از این آموزش ها بتونن کسب و کار مخصوص به خودشون رو راه اندازه کنند همچنین به درامد زایی خوبی دست پیدا کنند، آموزشگاه تخصصی گل گیس از این نظر دارای ویژگی های مثبت و خیلی خوبی هست که در ادامه به شما معرفی کرده ایم. این ویژگی ها به شما این اطمینان رو خواهد داد تا با خیال راحت در این آموزشگاه ثبت نام کنید و مهارت و تخصص زیبایی و ارایشی مورد نظر خودتون رو به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید:

 

انواع رنگ مو

 

  • تمام رشته هایی که در آموزشگاه گل گیس آموزش داده می شوند، دارای مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای بوده و در پایان هر دوره رفع اشکال به صورت رایگان انجام می گیره.

 

  • اساتید مرکز اموزشی گل گیس همگی در تمام زمینه های ارایشی و زیبایی دارای سابقه درخشان و بالایی بوده و به دلیل فن بیان قوی و خیلی خوبی که دارند، این اموزش ها رو به بهترین شکل ممکن به هنرجوها ارائه خواهند داد.

 

شینیون مو شیک

 

  • تمام آموزش هایی که در این مرکز آموزشی ارائه داده میشه نه تنها جدید هستند بلکه دارای تخفیف ویژه نیز بوده و برای تمام هنرجویانی که قصد اشتغال زایی دارند، میتونن با همکاری و مشاوره رایگان با اساتید این مرکز، مجوز های لازم رو دریافت کرده و کسب و کار مخصوص به خودشون رو راه اندازی کنند. 

 

  • تمام هنرجویانی که برای دریافت مجوز نیاز به مدرک 7 حرفه تخصصی دارند میتونن در اموزشگاه گل گیس ثبت نام کرده و از تخفیفات ویژه و پشتیبانی که این مرکز برای اونها داره، بهره مند بشن.

 

  • در این آموزشگاه شما میتونید تمام مهارت های لازم در زمینه آرایشگری رو از مبتدی تا فوق تخصصی زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای یاد بگیرید و در جلسات آخر به شما این امکان داده میشه تا هر مدل ارایش، شینیون و ... رو که تمایل دارید به شکل عکس به اساتید خود نشان داده و مدل مربوطه رو به شکل عالی اموزش ببینید!

 

گریم صورت

 

  • اموزشگاه مراقبت و زیبایی گل گیس دارای 10 سال سابقه درخشان در این زمینه هست و شما میتونید بعد از دریافت مشاوره کاملا رایگان، تصمیم قطعی خودتون رو برای ثبت نام در این مرکز بگیرید.

 

  • در این مرکز آموزشی حرفه ای هم دوره های حرفه ای برای مراقبت از پوست، مو و ناخن برگزار میشه و میتونید اطلاعات خودتون رو در رابطه با روش های مراقبتی هم افزایش بدید و هم میتونید در دوره های حرفه ای برای یادگیری جدیدترین متدهای ارایش و میکاپ، شینیون، آرایش دائمی، اکستنشن مژه و مو، کاشت و دیزاین ناخن و ... شرکت کرده و این مهارت ها رو به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید و یا اینکه مهارت و تخصص خودتون رو به روز رسانی کنید و جدیدترین خدمات زیبایی و ارایشی رو به مراجعه کنندگان خودتون ارائه بدید.

 

فیبروز ابرو

 

راه های ارتباطی با آموزشگاه مراقبت و زیبایی گل گیس

 

اساتید آموزشگاه گل گیس

 

شما میتونید برای مراجعه حضوری به اموزشگاه مراقبت و زیبایی گل گیس به ادرس تهران، فلکه سوم تهران پارس، خیابان 196 غربی، بین چهار راه عادل و باقری، پلاک 64، ساختمان ماهان، واحد 7 مراجعه کنید.

برای دریافت مشاره رایگان، اطلاع از هزینه کلاس ها، کسب اطلاعات تکلمیلی و ... در رابطه با مرکز آموزشی و تخصصی گل گیس با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن ثابت: 02177729682

شماره تلفن همراه: 09194222141

علاوه بر این میتوانید با مراجعه به اینستاگرام آموزشگاه گل گیس به نشانی Amozeshgah.Arayeshi  هم از جدیدترین کلاس های عمومی و تخصصی که در این مرکز تخصصی برگزار میشه مطلع بشید، هم نمونه های آموزشی و نمونه کارهای هنرجویان این آموزشگاه رو ببینید و همچنین از تخفیف ها و آفرهایی که برای کلاس های اموزی در نظر گرفته شده است، مطلع شوید.

 

همیشه درصدی از درآمدت رو صرف آموزش کن؛ آموزش میتونه چندین برابر هزینه ای که انجام دادی رو بهت برگردونه!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو