آتلیه عکس سارا، بهترین‌ها برای شما و کودک‌تان

آتلیه عکس سارا، بهترین‌ها برای شما و کودک‌تان


منبع: نی نی بان

769

1398/3/29

13:25


فرض کنید طی همین چند روز آینده، مهمان آتلیه حرفه‌ای سارا شده‌اید. قطعا خیالتان می‌تواند بابت همه چیز راحت باشد، چون تیم حرفه‌ای مشغول به عکاسی از شما یا کودک شما هستند. اما خوب است شما هم در جریان چند نکته مهم درباره عکاسی آتلیه‌ای بارداری یا کودک باشید. حضور شما در آتلیه سارا خیال شما را بابت این نکات و نکات مهم دیگر راحت می‌کند؛ اما اگر به هر آتلیه دیگری رفتید که شاید حواسشان به این چیز‌ها نبود، خوب است خودتان در قامت یک متخصص عکاسی اظهارنظر کنید و نگران از دست رفتن فرصت، موقعیت و هزینه‌تان نباشید. نکاتی که در این مطلب ارائه شده است می‌تواند شما را در محیط آتلیه کمک کند تا والدینی حرفه‌ای برای سفارش عکاسی از دوران بارداری یا نوزادتان باشید.

 

عکس آتلیه سارا، بهترین‌ها برای شما و کودک‌تان

 

۱. دیدار و گفتگو کنید

حتما قبل از روز تعیین شده برای عکاسی به آتلیه بروید و اگر دوست دارید در فضا‌های خاصی از کودک یا خودتان عکاسی شود، درباره‌اش با تیم عکاسی گفتگو کنید. این دیدار می‌تواند تا حدود زیادی خیال شما را بابت عکاسی که قرار است انجام شود راحت کند. این اقدام به شما کمک می‌کند تا با زمینه فکری آماده‌تری برای روز عکاسی آماده شوید. حتماً در این دیدار از وسایلی که باید بعدا همراهتان بیاورید لیستی تهیه کنید و از امکانات آتلیه نیز مطلع شوید تا چیز اضافی همراه نیاورید.

 

عکس آتلیه سارا، بهترین‌ها برای شما و کودک‌تان

 

۲. کلید دوستی را ببرید

روز عکاسی سعی کنید به هیجان‌تان بیش از قبل مسلط باشید؛ روزی است که قرار است از کودک شما یا خودتان عکاسی ماندگار صورت بگیرد. پس نگذارید هیچ بهانه‌ای فضا را تلخ کند و وقت و هزینه خود را از دست ندهید. با لبخند وارد شوید و سریعا محیط را از حالت جدیِ حرفه‌ای به محیطی دوستانه بدل کنید.

 

عکس آتلیه سارا، بهترین‌ها برای شما و کودک‌تان

 

۳. برنامه داشته باشید

گاهی با نشان دادن یک عروسک کودک را تحت تاثیر قرار دهید تا بهترین حس را ایجاد کنید. از آنجایی‌که کودکان معمولا کنجکاو هستند، به راحتی می‌توانید همراه تیم عکاسی مدت‌ها آن‌ها را حتی با ابزار عکاسی سرگرم کنید تا عکس‌های طبیعی و جالبی از چهره جستجوگرش ثبت شود. گاهی لازم است از بعضی افراد خانواده (مثل مادرتان یا دیگر اعضای خانواده) کمک بگیرید که می‌دانید کودک دوستاشان دارد یا بودنشان حس خوبی ایجاد می‌کند. آن وقت به تیم آتلیه پیشنهاد بدهید از کودک در حال گوش دادن، بازی کردن و دقت کردن به صحبت‌ها عکاسی شود.

 

عکس آتلیه سارا، بهترین‌ها برای شما و کودک‌تان

 

۴. خودتان پیشنهاد بدهید

اگر احساس می‌کنید فضا‌های خاصی مدنظرتان است، حتما با آتلیه در میان بگذارید. در آتلیه حرفه‌ای سارا همه این امکانات به تنوع موجود است. هرچند تعیین پشت زمینه برای یک عکاس در استودیو بسیار قابل کنترل‌تر است، اما بهتر است خودتان هم از ارائه پیشنهاد‌هایی برای عکاسی در محیط‌هایی که کودکتان با آن آشنایی دارد غافل نشوید. البته مراقب دخالت غیرحرفه‌ای در کار تیم عکاسی باشید که فضا را از صمیمیت خارج نکند.

 

عکس آتلیه سارا، بهترین‌ها برای شما و کودک‌تان

 

۵. دنبال عکس طبیعی باشید

هیچ وقت به عنوان پدر و مادر کودک را مجبور به ایستادن و یا نشستن در محیطی نکنید. کمی او را به بازی دعوت کنید و بگذارید دوباره آرامش خود را به دست آورد. بهترین وضعیت زمانی است که کودک با عروسک، اشیاء آشنا و دیگر وسایلش مشغول بازی است.

می‌توانید خودتان با کودک بازی کنید و از آن‌ها بخواهید از شما عکاسی کنند. این عکس‌های روح بیشتری دارند و نسبت به عکس‌های کلاسیکی که در فضا‌های رسمی گرفته می‌شدند جذابیت بیشتری دارند. قطعا عکاسان تیم حرفه‌ای سارا از این پیشنهادتان استقبال می‌کنند.

 

عکس آتلیه سارا، بهترین‌ها برای شما و کودک‌تان

 

۶. برای اینکه بعداً افسوس نخورید...

حتما لباس متنوع و راحت ببرید؛ چه برای خودتان که در بارداری هستید یا کودک‌تان که قرار است تصاویر ویژه‌ای از او ثبت شود. بعدا افسوس نبردن لباس‌های متنوع را نخورید.

 

عکس آتلیه سارا، بهترین‌ها برای شما و کودک‌تان

 

۷. روح کودک را ثبت کنید

همیشه گفته شده است که چشم‌ها دریچه‌ای به روح انسان است. عکس‌هایی که کودکان به دوربین خیره شده‌اند اکثرا نتیجه جذابی دارند. کاری کنید که خنده‌هایی که فقط شما از او باخبرید در صورت کودک اتفاق بیفتد. اگر با همسرتان در بارداری به آتلیه می‌روید، موقعیت‌هایی را خلق کنید که مورد علاقه شما و همسرتان است. هوش و درایت شما برای خلق بهترین عکس‌ها مهم‌ترین عامل است.

عکس آتلیه سارا، بهترین‌ها برای شما و کودک‌تان

Saraphotostudio@

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو