خلاصه داستان قسمت ۱۱۸ سریال ترکی سیب ممنوعه

منبع: کولاک

1,001

1398/11/19

23:47


در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۱۱۸ سریال ترکی سیب ممنوعه را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. این مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای می باشد که بازیگران اصلی آن؛ شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب می باشند.

سریال ترکی سیب ممنوعه

خلاصه داستان قسمت ۱۱۸ سریال ترکی سیب ممنوعه

زینب با گریه از داوود خواهش میکند که با او کاری نداشته باشد. او سعی دارد داوود را آرام کند و به او میگوید که آنها خوشبخت خواهند شد. و فقط از او میخواهد که فعلا دست نگه دارد و در این شرایط بد، خاطره بدی ثبت نکند. داوود حرف او را قبول کرده و او را در اتاق تنها میگذارد. علیهان که نگران زینب شده است، با ییلدیز تماس میگیرد اما ییلدیز می گوید که از او خبری ندارد. بیلدیز با آسمان خانم نیز تماس میگیرد و او هم جواب نمی دهد. علیهان دم خانه زینب می رود. او هرچه در میزند کسی در را باز نمیکند. کمی بعد امیر نیز می آید. علیهان تصمیم میگیرد در را بشکند.

او و امیر
وارد خانه شده و مرد مسلح را می بینند. علیهان با او گلاویز شده و اسلحه را از او میگیرد و او را تهدید میکند تا جای زینب را بفهمد. اما آن مرد میگوید که از چیزی خبر ندارد و فقط برای تهدید مادر زینب آنجاست. علیهان که به دست عصبانی است، با هالیت تماس گرفته و شماره پدر داوود را میخواهد. او با یاشار تماس گرفته و از او سراغ داوود را میگیرد. یاشار میگوید که شاید داوود به یکی از خانه هایشان که استفاده نمی کنند رفته باشد.

زینب که خیلی آشفته است، در اتاق دور خود می چرخد و دنبال بهانه ای برای نجات خودش است. او به بهانه رقابت به دستشویی از قربان میخواهد که در را برایش باز کند. او در پذیرایی داوود را میبیند که تنها نشسته است. زینب که متعجب می شود، از داوود میخواهد قربان را بیرون بفرستد تا بتواند با او راحت صحبت کند. داوود قربان را بیرون میفرستد. زینب که نقشه ای کشیده، به دستشویی می رود و در کمد دستشویی دنبال اسید میگردد. او طرف اسید را داخل جیبش گذاشته و بیرون می آید، سپس به بهانه حرف زدن با داوود، به او نزدیک می شود و بطری را روی صورت او می پاشد. داوود شروع به داد کشیدن کرده و زینب سریع کلیدها را از روی میز برمیدارد تا در را باز کرده و فرار کند. علیهان به همراه یاشار به سمت خانه رفته اند و همان لحظه سر می رسند.

زینب خودش را در بغل علیهان انداخته و گریه میکند. یاشار با عصبانیت داوود را دعوا کرده و او را با خودش می برد. داوود با ناراحتی و خشم به زینب و علیهان نگاه میکند. صورت او بخاطر پاشیدن شوینده اسید سوخته و قرمز شده
است.
علیهان زینب را به خانه می برد. آسمان خانم و پیلدیز با نگرانی از او استقبال کرده و گریه میکنند. آنها از اینکه میبینند حال زینب خوب است خیالشان راحت می شود. علیهان به زینب میگوید که یاشار شهادت میدهد که داوود او را به زور عقد کرده و این ازدواج باطل می شود. صبح، پیلدیز دوباره قصد دارد به بهانه قهوه خوردن، با هالیت به شرکت برود. هالیت از این خواسته او خوشش نمی آید. در خانه جانر برای اندر در مورد اتفاق دزدیده شدن زینب تعریف میکند. اندر عقیده دارد که زینب و ییلدیز این نقشه را برای اینکه علیخان زا مجبور به ازدواج کنند کشیده اند تا او تحریک به ازدواج شود. جانر از دست برداشت های خواهرش کلافه می شود.

از املاک با آسمان خانم تماس گرفته و میگویند که برای خانه مشتری پیدا شده است. او پنهانی به دور از چشم زینب با تلفن صحبت کرده و بعد از شنیدن این خبر از خانه بیرون می آید. مصطفی که پشت خانه کشیک می داده است سراغ او می رود. آسمان میگوید که خانه بفروش رفته و پولش را خواهد داد. مصطفی ادعا میکند که بعد از گرفتن پول دیگر سراغ آنها نمی آید. کایا که ذهنش مشغول اریم شده است، در اینترنت در مورد اندر و هالیت تحقیق میکند. او سپس برای خودش و اریم لایت کنسرت گزیده و این خبر را به هالیت میدهد. هالیت از این قضیه استقبال میکند و میگوید : «نمی دونم اریم به کی رفته.من که به موسیقی علاقه ای ندارم.هیچی اریم شبیه من نیست.». کایا بیشتر در فکر فرو می رود.

 

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو