بی‌اطلاعی از صدور حکم شلاق برای سه پزشک

منبع: برترین ها

70

1398/11/20

19:41


معاون درمان وزیر بهداشت با اظهار بی‌اطلاعی از صحت یا عدم صحت اخباری مبنی بر حکم شلاق برای سه پزشک که به شکایت "تبریزیان" دادگاهی شدند، در عین حال درباره ورود وزارت بهداشت به پرونده این مدعی طب اسلامی، گفت: تبریزیان باید از همان جامعه‌ای که برخواسته‌ است مورد رسیدگی و مواخذه قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون درمان وزیر بهداشت با اظهار بی‌اطلاعی از صحت یا عدم صحت اخباری مبنی بر حکم شلاق برای سه پزشک که به شکایت "تبریزیان" دادگاهی شدند، در عین حال درباره ورود وزارت بهداشت به پرونده این مدعی طب اسلامی، گفت: تبریزیان باید از همان جامعه‌ای که برخواسته‌ است مورد رسیدگی و مواخذه قرار گیرد.

دکتر قاسم‌ جان‌بابایی در نشستی خبری همزمان با ایام دهه فجر، در پاسخ به سوالی درباره ورود وزارت بهداشت به پرونده تبریزیان - یکی از مدعیان طب اسلامی و برخی اخبار مبنی بر حکم شلاق برای سه تن از پزشکانی که به موجب شکایت این شخص دادگاهی شدند، با اظهار بی‌اطلاعی از صحت یا عدم صحت حکم شلاق برای این سه پزشک، گفت: تبریزیان باید از همان جامعه‌ای که برخواسته‌ است مورد رسیدگی و مواخذه قرار گیرد. مرجعی که می‌تواند به ادعاهای این شخص رسیدگی کند، حوزه علمیه است که او برخاسته از آنجا است که البته تاکنون نیز اقدامات و اظهارات خوبی در این زمینه از سوی حوزه علمیه صورت گرفته است. بنده معتقد هستم سیاستی که وزارت بهداشت در این مورد در پیش گرفته است، سیاست مناسبی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو