انواع شلوار جین مردانه برای استایل آقایان + عکس

انواع شلوار جین مردانه برای استایل آقایان + عکس


منبع: زیبامون

344

1398/11/21

12:22


در این بخش از زیبامون شما رو با انواع شلوار جین مردانه و روش ست کردن این مدل از شلوارها در استایل آقایان آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انواع شلوار جین مردانه برای استایل آقایان + عکس

شلوار جین، یکی از لباس های ضروری و پرکاربرد در کمد لباس اقایان هست؛ این مدل از شلوارها هم کلاسیک هستند و هم استایل مدرنی رو برای آقایان ایجاد می کنند و از همه مهم تر اینکه در تمام موقعیت ها میتونید با استفاده از یک شلوار جین مناسب و شیک، استایل جذاب و منحصر به فردی داشته باشید!

با تمام تنوع لباسی که در دنیا وجود داره، شلوار جین همچنان محبوبیت خودش رو در بین تمام افراد حفظ کرده و میشه از این مدل شلوار به عنوان یکی از زحمت کش ترین و در عین حال محبوب ترین لباس ها برای تمام افراد و به ویژه آقایان یاد کرد!

ما در این بخش از زیبامون دات کام راهنمای کاملی رو برای آشنایی شما با مدل های مختلف شلوار جین مردانه آماده کرده ایم و با استفاده از توصیه هایی که در این مقاله وجود داره میتونید استایل خودتون رو با استفاده از شلوار جین چندین درجه ارتقا بدید و همیشه شیک و جذاب باشید! با ما همراه باشید.

 

کدام مدل شلوار جین برای من مناسب است؟

 

فروشگاه شلوار جین

 

از آنجایی که شلوار جین تنوع خیلی زیادی داره، نمیشه به سادگی یک مدل شلوار جین رو انتخاب کرد! اولین و ساده ترین راه برای اینکه بتونید مناسب ترین شلوار جین رو انتخاب کنید این هست که به نوع برش و دوخت شلوار جین توجه کرده و شلواری رو انتخاب کنید که با شکل اندام شما تناسب داشته باشه.

شلوار جینی برای شما ایده آل هست که بعد از پوشیدن، احساس راحتی داشته باشید و قالب بدن شما باشه! در ادامه ابتدا با انواع شلوار جین مردانه آشنا شوید و بعد با استفاده از توصیه هایی که وجود داره، متناسب ترین شلوار جین رو برای استایل خودتون پیدا کنید!

 

شلوار جین مردانه با پاچه تنگ (Slim Leg Jeans)

 

شلوار جین با پاچه تنگ

 

این مدل از شلوار جین ها در قسمت ساق پا، حالت چسبان و تنگ داشته و باعث میشه تا این قسمت از پا کشیده تر و باریک تر به نظر برسه. این مدل از شلوارها در قسمت ران و بالای شلوار، دارای حالت مخروطی شکل هستند و همین موضوع باعث میشه تا قسمت پاها فرم بهتر و مناسب تری داشته باشه. در هنگام خرید این مدل از شلوار ها باید شلواری رو انتخاب کنید که از قسمت کمر برای شما راحت باشه و در نهایت میتونید با استفاده از یک کمربند، قسمت کمر شلوار رو محکم تر کنید.

 

شلوار جین فیت و اسکینی مردانه (Skinny Fit Jeans)

 

شلوار جین اسکینی مردانه

 

این مدل از شلوارها به دلیل برش و دوختی که داره، حالت فیت و چسبان روی پاها داشته و برای تمام آقایان با هر قد و اندازه ای که باشند، مناسب است. در هنگام انتخاب و خرید این مدل از شلوار جین ها هم باید دقت داشته باشید و شلواری رو انتخاب کنید که احساس راحتی براتون داشته باشه و کاملا محکم روی پاها قرار نگیره. این موضوع نه تنها باعث میشه تا ظاهر شلوار و استایل شما بهتر دیده بشه بلکه باعث میشه تا در طول روز و انجام فعالیت های روزانه هم احساس ناراحتی و فشار نداشته باشید.

 

شلوار جین راسته (Straight Leg Jeans)

 

شلوار جین راسته

 

این مدل از شلوار جین های مردانه رو میتونیم به عنوان شلوار جین کلاسیک و سنتی در آمریکای شمالی معرفی کنیم. این مدل از شلوارها معمولا از قسمت ران پا تا مچ پا به یک اندازه بوده و کاملا صاف و یکدست قرار میگیره. این مدل از شلوارها رو هم میتونید با تیشرت بپوشید و هم میتونید با پیراهن های اسپرت ست کنید و یک استایل کژوال و روزمره داشته باشید.

 

شلوار جین مخروطی (Tapered Jeans)

 

شلوار جین مخروطی

 

این شلوار جین مردانه همانطور که از نام آن پیداست، حالت مخروطی شکل داشته و از نظر شکل و ظاهری چیزی بین شلوار جین راسته و شلوار جین با پاچه تنگ هست. در این مدل از شلوارها قسمت ران شلوار کمی حالت مخروطی شکل داره اما قسمت پاچه شلوار کاملا به ساق پا و مچ پا نمی چسبد و حالت راسته و مستقیم داره و در حالت کلی شلواری راحت از شلوار جین با پاچه تنگ هست و نسبت به شلوار جین راسته، کمی فیت تر و متناسب تره!

 

 

انواع شلوار جین مردانه

شما علاوه بر اینکه باید مدل های مختلف شلوار جین رو از نظر دوخت و برش بشناسید، لازمه با انواع شلوار جین از نظر پارچه و رنگ هم آشنا باشید، تا بتونید بهترین شلوار جین رو متناسب با سلیقه و استایل خودتون انتخاب کنید. 

 

شلوار جین خام

 

شلوار جین خام

 

شلوار جین خام یکی از انواع شلوار جین هست که در همه جای دنیا در دسته بندی شلوارهای کلاسیک و معتبر قراره داره. این مدل از شلوارها دارای رنگ تیره و سنگین بوده و همچنین نسبت به سایر مدل های شلوار جین، پارچه محکم تری دارند. این مدل از شلوار جین ها با پارچه جین خام، هنوز هم به شکل و شمایلی شبیه به اویل دهه 1800 در کارگاه های سنتی ساخته و تولید می شوند. شاید به همین دلیل هست که این نوع از شلوار جین ها همچنان کیفیت بالای خودشون رو حفظ کرده اند و به عنوان یک محصول منحصر به فرد به فروش می رسند. 

چین و شکن هایی که بعد از پوشیدن این مدل از شلوار جین ها به وجود میاد، باعث میشه تا جذابیت و زیبایی شلوار چندین برابر بیشتر به نظر برسه.

 

شلوار جین سنگ شور شده

 

شلوار جین سنگشور

 

شلوار جین سنگ شور شده در واقع یکی از اصلی ترین اجزای کمد لباس آقایان هست و وقتی صبحت از شلوار جین میشه، اولین موردی که به ذهن تمام افراد میرسه، این سبک و مدل خواهد بود! سنگ شور کردن شلوار جین، ظاهری فرسوده و کم رنگ برای شلوار جین به وجود میاره و باعث میشه تا رنگ اصلی پارچه جین کمی تغییر کرده و ظاهر جذاب تر و متفاوت تری پیدا کنه. سنگ شور کردن شلوار جین معمولا با استفاده از مواد شیمایی و ابراز مخصوص انجام می گیره و این روزها جز پرطرفدارترین مدل های شلوار جین مردانه محسوب میشه.

 

شلوار جین اسید شو

 

شلوار جین اسیدشور

 

شلوار جین اسید شو شده، نوعی از شلوار هست که با استفاده از کلر، اسید یا محصولات سفید کننده، ظاهر شکسته و شبیه به تا شدگی بر روی شلوارهای جین ایجاد کرده و قسمت هایی از پارچه شلوار جین به رنگ سفید تغییر می کند. شلوار اسید شو شده، معمولا بر روی شلوارهایی که دارای رنگ تیره هستند انجام میشه و نوعی انتخاب جسورانه و خاص برای آقایان خواهد بود. این مدل از شلوار جین، استایل تابستانی شما رو متفاوت تر نشون میده.

 

شلوار جین مومی

 

شلوار جین مومی

 

شلوار جین مومی یا Waxed jeans، معمولا با رنگ، موم زنبور عسل و لعاب موم پوشش داده میشه و در طی این فرایند حالت براق و مشکی بر روی شلوار جین به وجود میاد و حالت چرمی و لوکس پیدا میکنه. این مدل از شلوار جین ها میتونن یک جایگزین مناسب و راحت به جای شلوارهای چرمی باشند و استایل شما رو متفاوت تر و خاص تر نشان دهند.

 

راهنمای مناسب برای استایل مردانه با شلوار جین

جین و به خصوص شلوار جین برای آقایان یکی از متنوع ترین و پرکاربردترین لباس هایی هست که در طول زندگی خود از آن استفاده می کنند. این مدل از شلوار ها تقریبا برای هر مکان و موقیعیتی مانند فعالیت های روزمره، محل کار، پیاده روی، مسافرت ها و ... قابل استفاده هستند. این موضوع در حالتی هست که برای هر چیزی از جمله مُد، زمان و مکان وجود داره. بنابراین لازمه با تمام نکاتی که باید در رابطه با پوشیدن شلوار جین وجود داره، آشنا باشید تا بتونید مناسب ترین استایل رو با شلوار جین داشته باشید. این نکات رو در ادامه بخوانید:

 

استایل مردانه با شلوار جین

 

مناسبت و موقعیتی که در اون قرار دارید رو در نظر بگیرید

یکی از بهترین ویژگی های شلوار جین این هست که تقریبا سبک های زیادی برای انتخاب کردن داره! با این حال، همه مدل های شلوار جین، باید در مناسبت و موقعیت مناسب خود پوشیده شوند. شما باید شلوار جینی رو انتخاب کنید که با نوع فعالیت روزانه شما و همچنین تحمل جسمی شما تناسب داشته باشه. 

در یک رویداد رسمی باید جنبه برجسته تری از استایل خودتون رو به نمایش بگذارید که در این مواقع هم شلوار جین به کمک شما خواهد آمد. در این مواقع شما میتونید به سراغ شلوار جین های تیره و حتی مشکی بروید. شما میتونید این مدل از شلوار جین رو با مدل های مختلف کفش ست کنید و یک ترکیب برنده و عالی برای موقعیت های رسمی داشته باشید.

 

شلوار جین آبی اسپورت

 

از طرف دیگر اگر قرار هست در موقعیتی مانند پیاده روی، خرید کردن و موارد این چنینی باشید، بهترین پیشنهاد این هست که یک شلوار جین راسته و راحت بپوشید. بهتره شلوار جین شما برای این موقعیتها دارای جیب های بزرگ و عمیق باشه تا بتونید به راحتی کیف پول، تلفن، کلید و ... رو در جیبهاتون قرار بدید. میتونید این شلوار جین رو با یک کمربند دارای رنگ متفاوت ست کنید و استایل روزمره و کژوال عالی و جذاب داشته باشید.

 

ست کردن دو مدل جین در کنار هم

 

استایل مردانه با شلوار و کت جین

 

اگر قصد دارید هم لباس و هم شلوار جین رو در کنار هم ست کنید، باید بدونید که استایل تک رنگ یا مونوکروم جین در حال از بین رفتن هست و همچنین جذابیتی هم نداره! بنابراین بهترین کار این هست که دو طرح و رنگ متفاوت از جین رو که کمی با یکدیگر تضاد دارند رو در کنار هم ست کنید.

رایج ترین ترکیبی که میتونید استفاده کنید این هست که یک کت جین مشکی رو با شلوار جین آبی و سنگ شور شده بپوشید! در این مواقع باید دقت داشته باشید، هر چیزی که در زیر این کت جین مشکی می پوشید، دارای رنگ باشد. معمولا رنگ سفید بهترین و مناسب ترین انتخاب در کنار جین ها هستند. علاوه بر این شما میتونید پیراهن یا تیشرت هایی به رنگ خاکستری، زمردی، آبی نیلگون، زرد، نارنجی، بنفش و لیمویی رو در کنار شلوار جیت ست کرده و یک ترکیب عالی و منحصر به فرد ایجاد کنید. این رنگ ها رو میتونید برای سایر اکسسوری ها از جمله کفش، کمربند، دستکش، کلاه، شال گردن و ... هم استفاده کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو