نحوه محاسبه عوارض طرح ترافیک 99

منبع: نمناک

93

1398/11/21

14:15


سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص نحوه محاسبه عوارض طرح ترافیک در سال آینده توضیحاتی ارائه کرد.

محاسبه عوارض طرح ترافیک در سال آینده

باشگاه خبرنگاران:یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره افزایش 50 و 100 درصدی عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در زمان آلودگی هوا گفت:پیش تر پلیس راهور تهران بزرگ مطلبی را عنوان کرد که موجب به وجود آمدن حواشی شد.

 

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد:پلیس راهور پیش تر اعلام کرد که اگر خودرویی در روز های آلوده وارد محدوده طرح ترافیک شود، به جای یک روز از سهمیه ماهانه اش، دو روز کسر می شود و با مطرح شدن این نکته از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در روز های آلوده 2 برابر می شود، شبهه ای ایجاد شد مبنی بر اینکه شهرداری می خواهد بر خلاف نظر پلیس راهور عمل کند.

 

او با تأکید بر اینکه هیچگاه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر خلاف نظر پلیس راهور عمل نمی کند، گفت:در روز های آلوده که شاخص آلودگی از مرز عدد 100 بگذرد، عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک 50 درصد و در روز هایی که عدد شاخص آلودگی هوا از مرز 150 عبور کند، عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک 100 درصد افزایش پیدا می کند.

 

حجت تصریح کرد:تنها در روز های آلوده و بر اساس جلسه کمیته اضطرار، نظر پلیس راهور مبنی بر کسر 2 روز از سهمیه ماهانه تردد در محدوده طرح ترافیک اعمال می شود.

انتهای پیام/م

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو