معرفی کتاب صوتی وداع با اسلحه

 معرفی کتاب صوتی وداع با اسلحه


منبع: روزیاتو

201

1398/11/21

17:40


 معرفی کتاب صوتی وداع با اسلحه

 دنیا همه را می‌‌شکند! اما پس از آن، خیلی‌ها جای شکستگی‌ قوی‌تر می‌شوند

 معرفی کتاب صوتی وداع با اسلحه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از ویژگی‌های بارز نسخه صوتی کتاب وداع با اسلحه، تیپ‌سازی گویندگان است. موسیقی این اثر، هم بیانگر آشفتگی جنگ است و هم به خوبی دلدادگی را به مخاطب منتقل می‌کند. نسخه صوتی دیجیتال این کتاب را می توان با تخفیف ویژه ۴۰ درصد تهیه کرد.

اوایل جنگ جهانی اول، زمانی که خشونت در دنیا در حال افزایش است، فردریک هنری، داوطلب یگان آمبولانس ارتش ایتالیا، و پرستار کاترین بارکلی، برای حفظ عشق خود در تلاشند. شخصیت‌های رمان وداع با اسلحه اثر ارنست همینگوی بیش از آنکه در تکاپوی داستانی عاشقانه باشند، در جبهه های متعددی با جدایی، سرخوردگی و هویت خود در جنگ هستند.

از این کتاب دو فیلم نیز با همین نام ساخته شده است که گری کوپر، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نیز نقش هنری فردریک را بازی کرده است. این کتاب را مترجم پرآوازه‌ی ایرانی، نجف دریابندری، برنده‌ی جایزه تورنتون وایدلر از آکادمی هنر و ادبیات آمریکا ترجمه کرده است. جالب است بدانید ارنست همینگوی نویسنده نامدار آمریکایی خود مانند شخصیت رمان وداع با اسلحه در جنگ جهانی اول راننده آمبولانس بود.

نسخه صوتی این کتاب در سال ۱۳۹۸ از سوی موسسه «نوین کتاب گویا» ناشر کتاب‌های صوتی منتشر شده است. گویندگان نسخه‌ی صوتی این کتاب، علی عسکری و سحر حق‌شناس هستند. از ویژگی‌های بارز این اثر، تیپ‌سازی و تغییر لحن گویندگان است. زیرا که به شنونده کمک می‌کند تا شخصیت‌ها به خوبی تفکیک شده و دیالوگ‌های طولانی موجب آشفتگی او نشوند.

سحر حق‌شناس در نقش پرستاری است که ابتدا نقش چندان پر رنگی ندارد. او در بیمارستان جنگ‌زده‌ها حضور سایه‌واری داشته و به مرور به شخصیت مهم داستان تبدیل می‌شود. به گونه‌ای که فردریک در هوای او دیگر سر از پا نمی‌شناسد. رامین وطن‌نیا، میکس و مسترینگ موسیقی این کتاب صوتی را بر عهده داشته است. موسیقی این اثر، هم بیانگر آشفتگی جنگ است و هم به خوبی دلدادگی را به مخاطب منتقل می‌کند.

علاقه مندان می‌توانند برای خرید کتاب صوتی وداع با اسلحه با تخفیف ویژه ۴۰ درصدی اقدام کنند.

 معرفی کتاب صوتی وداع با اسلحه

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو