ماجرای علیرضا جهانبخش و دو خودروی پورشه وی چه بود؟ + عکس

منبع: کولاک

119

1398/11/21

23:19


در این مطلب، درباره حاشیه های ماجرای علیرضا جهانبخش و دو خودروی پورشه وی توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید.  علیرضا جهانبخش ، بازیکن باشگاه فوتبال انگلیسی برایتون با نام کامل ” باشگاه فوتبال بِرایْتون اَند هُووْ آلبیون ” چندی پیش موفق شد عنوان زننده بهترین گل ماه ژانویه در لیگ برتر کشور انگلستان را کسب کند! او با رای هواداران عنوان بهترین بازیکن باشگاه فوتبال برایتون را هم در دو ماه متوالی دسامبر و ژانویه به دلیل بازی درخشان خود در مقابل تیم‌ های فوتبال بورنموث و چلسی به دست آورده بود!

علیرضا جهانبخش و دو خودروی پورشه وی

پس از کسب این عناوین باشگاهی، عکس‌ هایی از علیرضا جهانبخش در کنار دو پورشه پانامرا مشکی و ۹۱۱ سفید منتشر شد! بعضی از رسانه‌ ها در ایران، پس از انتشار عکس‌ های علیرضا جهانبخش کنار این دو پورشه نوشتند که او این دو ماشین را به عنوان جایزه دریافت کرده است!

جهانبخش درباره این شایعه به روزنامه جام‌جم در ایران گفت: ” نه، پورشه‌ ای به ما نمی‌ دهند! این شرکت خودروسازی اسپانسر ماست. فقط عکس یادگاری می‌ گیریم. همین.”

روزنامه جام‌ جم چنین نوشته است وقتی به شوخی به جهانبخش گفتیم اگر پورشه می‌ دادند در پارکینگ خود جا نداشت، با لبخند گفت: ” اگر بدهند من پارکینگ آن را جور می‌ کنم! ولی خارج از شوخی این کاری است که همه باشگاه‌ ها می‌ کنند و تنها به عکس یادگاری خلاصه می‌ شود. این چیزی است که در قراردادهای باشگاه و اسپانسر هست. “

 

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو