مدل درب ورودی ساختمان در ۴۰ طرح متنوع و لاکچری

مدل درب ورودی ساختمان در ۴۰ طرح متنوع و لاکچری


منبع: دکوراسیون

640

1398/11/22

02:00


مدل درب ورودی ساختمان

درب ساختمان یکی از اصلی ترین بخش ها در هر ساختمانی محسوب می شود که در نگاه اول نظر رهگذران را به سوی خود جلب می کند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل درب ورودی ساختمان حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

۴۰ مدل درب ورودی ساختمان با طرح های جدید

امروزه در ساخت درب ورودی تحولات زیادی ایجاد شده است و درب ورودی در انواع طرح های کلاسیک و مدرن موجود می باشد که شما می توانید با توجه به طراحی نمای خارجی ساختمان از بین آن ها ، درب با طراحی بی نظیری را انتخاب نمایید.

مدل درب ورودی ساختمان

درب ورودی مدرن برای ساختمان

اغلب طرح های درب ورودی که در ساختمان های امروزی مشاهده می شوند مدرن هستند و این درب ها در ابعاد کوچک و بزرگ و طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند که بهتر است شما طرح و رنگ و سایز درب ورودی را با توجه به سبک نمای خارجی ساختمان انتخاب نمایید.

درب مدرن در انواع طرح های درب ویلایی و درب ضد سرقت و درب آپارتمانی و … موجود می باشند که انتخاب هر یک این از طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد همچنین دربی که برای خانه خود انتخاب می کنید باید مستحکم باشد و از نظر استایل و رنگ نیز مکمل ساختمان باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی

در هنگام انتخاب طرح درب ورودی باید به امنیت آن نیز توجه داشته باشید تا بتوانید بعد از نصب درب احساس راحتی و امنیت بیشتری داشته باشید.

مدل درب خانه آپارتمانی

  

درب ورودی مدرن

درب ورودی برای ساختمان

 

درب ورودی شیک و جذاب

درب ورودی زیبا و بی نظیر

درب ورودی

درب ساختمان

  

درب ورودی زیبا و جدید

 

درب برای ورودی ساختمان

درب ساده برای ساختمان

درب ورودی سفید

مدل درب زرد برای ساختمان

درب ام دی اف ورودی برای ساختمان

درب ورودی قهوه ای

مدل درب مدرن

درب ام دی اف برای ساختمان

درب زرد ساختمان

 

درب قهوه ای برای ساختمان

درب شیشه ای برای ساختمان

درب سفید برای ساختمان

درب زیبا برای ساختمان

درب ساختمان

درب مدرن برای ساختمان

درب ورودی برای ساختمان

درب ورودی کلاسیک ساختمان

درب کلاسیک برای ساختمان ها با نمای کلاسیک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند که این نوع درب ها نیز در ابعاد مختلف موجود می باشند.

برای ساخت درب ورودی از متریال های مختلف نظیر فلز و چوب و فایبرگلاس و شیشه استفاده می شود که در طراحی اغلب درب ها ترکیب شیشه با سایر متریال ها به چشم می خورد.

درب چوبی ساختمان زیبایی و جذابیت خاصی دارد و اگر شما تمایل دارید نمای خارجی ساختمان زیبا و بی نظیر به نظر برسد بهتر است این طرح درب ها را انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای درب ورودی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ درب ورودی را با توجه به رنگ به کار رفته در نمای بیرونی ساختمان انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که برای رنگ آمیزی درب حیاط می توانید از ترکیب دو رنگ استفاده نمایید یا درب را به کمک یک رنگ زیبا رنگ آمیزی کنید و استفاده از بیش از دو رنگ در رنگ آمیزی درب حیاط به هیچ وجه توصیه نمی شود.

مدل درب ورودی ساختمان

درب ورودی زیبا

درب خانه ویلایی

مدل درب سفید

درب ساختمان جدید

  

درب زیبا ساختمان

درب ساختمان با طرح زیبا و خاص

درب شیک و خاص برای ساختمان

درب ورودی کلاسیک

درب کلاسیک

درب کلاسیک

درب شیک و کلاسیک

درب زیبا برای ساختمان

در این مطلب با انواع مدل درب ورودی با طرح های کلاسیک و مدرن آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها درب با طراحی بی نظیری را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو