عکس های یزدان فتوحی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

عکس های یزدان فتوحی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

402

1398/11/22

08:45


جدیدترین عکس های یزدان فتوحی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل یزدان فتوحی و زندگی شخصی هنری وی را در نمکستان ببینید.

نمکستان : یزدان فتوحی مرداد ماه سال ۵۵ در تهران متولد شد. از نظر تحصیلات آکادمیک لیسانس روانشناسی بالینی و فوق لیسانس روانشناسی مشاوره دارد. وی هنرجوی کلاسهای مرحوم سمندریان بوده و علاوه بر بازیگری، کارگردان و نویسنده نیز می باشد. حتی زمانی هم معلمی کرده و سابقه تدریس دارد. کارگردانی را نیز از انجمن سینماگران جوان در سال ۷۵ آموزش دیده است. نگاهی میکنیم به زندگی هنری یزدان فتوحی

یزدان فتوحی عکس یزدان فتوحی و همسرش بیوگرافی یزدان فتوحی

یزدان فتوحی و همسرش :

گفته می شود با الهام اخوان که خود نیز در تئاتر و سینما فعالیت میکند ازدواج کرده است. در مورد اینکه آیا آنها فرزندی دارند یا نه اطلاعی در دست نیست. همچنین در مورد والدین یزدان فتوحی و میزان تحصیلات و شغل شان نیز چیز زیادی وجود ندارد.

بازی در سریال در پناه تو :

مخاطبان تلویزیون در دهه هفتاد سریالی را از شبکه دوم سیما نگاه میکردند که در زمان خودش بسیار متفاوت و زیبا بود. سریالی با حضور لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، رامین پرچمی، سعید پور صمیمی و مرحوم حسن جوهرچی و یزدان فتوحی که نقش کوتاهی را در آن به عنوان دانشجو برعهده داشت.

یزدان فتوحی

نقش مظفر فیروز در مجموعه معمای شاه :

در مجموعه تاریخی معمای شاه وی در نقش مظفر فیروز بازی بسیار متفاوتی از خود نشان داد. گریم سنگین بازیگران این سریال برای اینکه در قالب شخصیت های تاریخی فیلم خوب دربیایند یکی از نکات جالب توجه فیلم بود که یزدان فتوحی در نقش مظفر فیروز نیز از این قاعده مستثنی نبود.

از بازی در تئاتر تا دستیاری کارگردانی :

یزدان فتوحی در چندین تئاتر به روی صحنه رفته است. تئاتر قرن سوم او در جشنواره پانتومیم، مقام سوم را به دست آورده بود. وی مدتی دستیار کارگردان چند فیلم بوده اما تجربه کارگردانی چند فیلم کوتاه را نیز در کارنامه هنری خویش داشته است. اولین فیلم بلند وی دختر باران نام دارد. در مورد اینکه موضوع فیلم دختر باران در مورد چیست و چه کسانی به عنوان بازیگر در آن حضور دارند چیز مشخصی وجود ندارد.

حضور در خنده بازار به عنوان نویسنده و بازیگر

وی با شهاب عباسی، کارگردان و بازیگر مجموعه طنز خنده بازار رفاقت دیرین داشت و همین باعث شد به زودی در این برنامه تلویزیونی در چندین قسمت به عنوان بازیگر حضور یابد و حتی چند آیمش را نیز نویسندگی کند. در شکرستان که یک برنامه تلویزیونی طنز است هم او حضور پر رنگی داشت.

رو در رو با داوران برنامه عصر جدید

عصر جدید یک برنامه استعداد یابی جنجالی ایرانی به شیوه آمریکن گات تالنت است که افرادی نظیر رویا نونهالی، امین حیایی، بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد از داوران آن هستند و احسان علیخانی نیز آن را اجرا میکند. یزدان فتوحی در یکی از آیتمهایش در برنامه ناخونک به زبانی طنز و با هجو، با داوران عصر جدید شوخی میکند.

یزدان فتوحی

برنامه ناخونک :

ناخونک نام مجموعه طنز انتقادی است که یزدان فتوحی آن را ساخته و در آن برنامه های مختلف تلویزیون و نیز مسائل اجتماعی کشور به باد انتقادهای سهمناک آنهم در لفیفه و با کنایه قرار می گیرد.

بازی در فیلمهای سینمائی :

او در مجموع در ۴ اثر سینمائی در مقام بازیگر جلوی دوربین رفته است. فیلمهایی چون: هایلایت، ثبت با سند برابر است و ما خیلی باحالیم و شارلاتان.

اجرای برنامه ببین و بپز :

او چندین و چند بار با برنامه های مختلفی در قاب تلویزیون دیده شد. علاوه بر مجموعه خنده بازار و شکرستان که باعث شهرت یزدان فتوحی شد. او با بازی در سریال غریبه ها و برنامه آشپزی ببین و بپز، در برنامه های سیما حضور داشته است.

صفحه اینستاگرام یزدان فتوحی :

یزدان با آیدی yazdan_fotouhi در اینستاگرام مشغول به فعالیت است و عکس های شخصی و کاری را با دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام یزدان فتوحی

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده یزدان فتوحی همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده یزدان فتوحی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده یزدان فتوحی

 عکس های جدید و دیده نشده یزدان فتوحی در کنار رضا عطاران

عکس های جدید و دیده نشده یزدان فتوحی در کنار رضا عطاران

 عکس های جدید یزدان فتوحی

عکس های جدید یزدان فتوحی

سینا مهراد و عکس های جدید یزدان فتوحی

سینا مهراد و عکس های جدید یزدان فتوحی

عکس و بیوگرافی یزدان فتوحی

عکس و بیوگرافی یزدان فتوحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو