برف و کولاک در گیلان، وضعیت جاد‌های ۱۹ استان

منبع: برترین ها

149

1398/11/22

11:07


همزمان با تشدید بارش برف و وقوع کولاک شدید در سطح استان گیلان، دو محور مواصلاتی اسالم به خلخال و اردبیل به آستارا مسدود شده و عوامل و نیروهای راهداری در حال رفع مشکلات به وجود آمده در مسیر تردد وسائط نقلیه هستند.

برترین‌ها: همزمان با تشدید بارش برف و وقوع کولاک شدید در سطح استان گیلان، عوامل و نیروهای راهداری در حال رفع مشکلات به وجود آمده در مسیر تردد وسائط نقلیه هستند.

راه‌های فرعی و روستایی در استان گیلان به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده به طوری‌که فقط در جاده آستارا به اردبیل ۹۰ سانتیمتر برف نشسته است.

برخی خودروها از شب گذشته در جاده سراوان به فومن در نزدیکی رشت در برف بیش از ۸۰ سانتیمتری گرفتار شده‌اند.

برف و کولاک شدید در گیلان

تعداد بازدید : 28

برف و کولاک شدید استان گیلان

تصاویری از آخرین وضعیت محور اردبیل - آستارا  پس از بارش برف

تعداد بازدید : 0

برف و کولاک شدید در گیلان

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۹ استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محور هراز تا اطلاع بعدی مسدود است، گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۹ استان کشور گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: محور هراز تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) حدفاصل کوهین تا ملاعلی و حدفاصل توتکابن تا رشت سنگین است همچنین تردد در محورهای چالوس و فیروزکوه روان گزارش شده است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بارش برف و باران در همه محورهای شمالی گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترد در تمامی محورهای اصلی کشور روان گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز ، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، قم، لرستان، سمنان، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کرمان و گیلان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو