عکس های جدید حمید شریف زاده و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید حمید شریف زاده و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

265

1398/11/22

12:36


عکس های جدید حمید شریف زاده و همسرش + بیوگرافی کامل حمید شریف زاده و زندگی شخصی هنری وی را در نمکستان ببینید.

نمکستان: حمید شریف زاده بازیگر خوب کشورمان در ۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران زاده شد. او را باید در سریال زیبای بچه مهندس به خاطر بیاورید. مروری میکنیم بر زندگی شخصی و کارنامه بازیگری این جوان خوش آتیه سینمای ایران

حمید شریف زاده عکس حمید شریف زاده و همسرش بیوگرافی حمید شریف زاده

تحصیلات:

حمید، دانش آموخته رشته معماری است و مدرک کارشناسی مهندسی معماری دارد.

شروع فعالیتهای بازیگری:

حمید شریف زاده پس از فراغت از تحصیل، تصمیم گرفت وارد عرصه فعالیتهای هنری شود. هرچند پیش از این نیز او تجربه حضور در عرصه تئاتر کشور را داشت. او کارش در بازیگری را از تلویزیون و با بازی در یک سریال به اسم فاصله ها آغاز نمود. فیلمی به کارگردانی حسین سهیلی زاده که وی با بازیگرانی چون فاطمه‌گودرزی، مریم کاویانی، سوگل طهماسبی و محمد حمزه ای هم بازی بود. این سریال در سال ۸۷ از سیمای ملی پخش شد.

سپس حمید در سریال دیگری به نام کیفر به کارگردانی حسین سهیلی زاده حضور یافت و بعد نیز در یک مجموعه تلویزیونی به اسم چشم به کارگردانی جمیل رستمی جلوی دوربین رفت. او مدتی دست از فعالیتهای بازیگری کشید زیرا به زعمش فیلمنامه های خوبی به او پیشنهاد نمی شد. در همین باره چنین میگوید که: من برای خودم معیارهایی دارم و پیشنهاد بازی در هر اثری را نمی پذیرم، چون برایم فیلمنامه حرف اول را میزند.

حمید شریف زاده

وی پس از مدتی دوری از فعالیتهای بازیگری در یک کار مناسبتی در ماه رمضان به اسم بچه مهندس، حضور یافت. او در این فیلم نقش جوانی های شخصیت اول فیلم را بازی میکرد و با بهناز جعفری و ساناز سعیدی هم بازی بود.

زمین انسان ها نیز از مجموعه های تلویزیونی ای بود که وی تجربه حضور در آن را داشت، او فیلمی با عنوان ترور خاموش را نیز در کارنامه بازیگری خویش دارد. سریالی سی و یک قسمتی که بازیگران توانمندی چون ستاره اسکندری و سپیده خداوردی در آن هنرنمائی میکنند، این سریال را احمد معظمی کارگردانی کرده و تهیه کنندگی اش را نیز ابوالفضل صفری بر عهده گرفته است. حمید شریف زاده در این سریال نقش پسر جوانی به اسم حمید را بازی میکند.

وی در مدت فعالیتهای بازیگری خویش با بازیگران شاخصی چون الناز شاکردوست و لیندا کیانی تجربه همکاری داشته است.

عکس های شخصی حمید شریف زاده

 همسر حمید شریف زاده:

حمید در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

کارگردانی تئاتر :

حمید شریف زاده  بیشتر دوست دارد در تئاتر، حضوری جدی و حرفه ای داشته باشد. چندین تئاتر را نیز چه در مقام کارگردان و نیز چه به عنوان بازیگر به روی صحنه برده است. وی علاوه بر آن به کار نویسندگی نیز اشتغال دارد و نمایشنامه نیز نوشته و می نویسد. او در نمایشهایی چون: تب و نیز پنجره در پنجره به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته  و نمایش حالم خوب باشد را نیز خود کارگردانی کرده و نمایشنامه اش را نیز خود نگاشته است. این اثر در جشنواره چهاردهم تئاتر مقاومت، هفت جایزه را به خود اختصاص داد و به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

خانواده حمید شریف زاده :

حمید شریف زاده بازیگر سریال ترور خاموش  در مصاحبه ای گفت که مادرم مرا کشف کرد و استعداد بازیگری ام به طور اتفاقی توسط مادرم کشف شد. شاید اگر من هم دوستای خوبی نداشتم و یا ورزش را دنبال نمی کردم منم به دام اعتیاد می افتادم.

تجربه حضور در سینما :

اولین حضور جدی حمید شریف زاده در سینما به سال ۱۳۸۸ و بازی در فیلمی به نام ناسپاس برمی گردد. این فیلم را حسن هدایت کارگردانی کرده است.

صفحه اینستاگرام حمید شریف زاده :

حمید با آیدی در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام حمید شریف زاده

در ادامه با عکس های جدید حمید شریف زاده همراه ما باشید.

حمید شریف زاده بازیگر سریال ترور خاموش

حمید شریف زاده بازیگر سریال ترور خاموش

بیوگرافی حمید شریف زاده

بیوگرافی حمید شریف زاده

حمید شریف زاده در سریال ترور خاموش

حمید شریف زاده در سریال ترور خاموش

زندگینامه و عکس های دیده نشده حمید شریف زاده

زندگینامه و عکس های دیده نشده حمید شریف زاده

زندگینامه حمید شریف زاده و عکس های جدیدش

زندگینامه حمید شریف زاده و عکس های جدیدش

زندگینامه حمید شریف زاده

عکس و بیوگرافی حمید شریف زاده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو