لذت اقامت در معروف ترین هتل های درختی دنیا

لذت اقامت در معروف ترین هتل های درختی دنیا


منبع: همگردی

414

1398/11/22

13:59


زمانیکه ما کودک بودیم، چند تکه چوب، چند میخ و یک نردبان طنابی می توانست به یک قصر رویایی یا یک خانه مرموز در میان شاخه های درختان اطراف خانه تبدیل شود. همین مستقر شدن در ارتفاع بالا و آشیانه گرفتن روی یک درخت، احساس خاصی به ما می داد که هم از نظر فیزیکی و هم روحی فوق العاده بود. خانه های درختی در دهه های اخیر، تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده اند. برخی از طراحان، معماران، مدیران ساخت و ساز و هتل داران مفهوم زندگی بر بالای درختان را به سطح بسیار بالاتری برده اند. در نوشتار معروف ترین هتل های درختی دنیا قصد داریم به معرفی زیباترین هتل های خانه درختی جهان که فانتزی دوران کودکی ما را تداعی می کنند، بپردازیم؛ زیباترین هتل های درختی جهان دارای مبلمان عالی، چشم اندازهای فوق العاده و ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را نسبت به خانه های درختی کلاسیکی که در ذهن ما وجود داشتند، متفاوت می سازند و باعث زنده شدن کودک درونمان می شوند.

زیباترین هتل های درختی جهان

هتل خانه درختی تانگابزی Tongabezi Lodge Treehouse

این خانه درختی آفریقایی مجلل در یک درخت آبنوس عظیم ساخته شده و طراحی کاملا باز دارد که با وان پایه داری که مشرف به رودخانه زامبزی Zambezi River قرار داده شده، تکمیل می شود. وجود نداشتن دیوار در این خانه درختی باعث می شود میهمانان بدون هیچ مانعی در چشم اندازهای خارق العاده اطراف غرق شوند. تختخواب بسیار بزرگ و باشکوه این خانه درختی با پشه بند اطرافش در طبقه وسطی خانه قرار گرفته است. چند پله پایین تر، قسمت آرامشگاه تراس مانند آن قرار دارد که میهمانان می توانند ساعت ها در آن به آفتاب گرفتن و تماشای رودخانه مشغول شوند. آثار هنری آفریقایی، مبلمان جالب و عجیب و فرش های دست باف موجود در این مورد از معروف ترین هتل های درختی دنیا، محیط منحصر بفردی را به وجود می آورند و باعث می شوند اقامت در این خانه درختی رمانتیک در نزدیکی آبشارهای ویکتوریا Victoria Falls فوق العاده لذت بخش و خاطره انگیز باشد.

هتل خانه درختی تانگابزی Tongabezi Lodge Treehouse

مکعب آینه یا میرر کیوب Mirrorcube

این خانه درختی که در میان درختان سوئد جای گرفته، آنچنان در جنگل اطرافش محو شده که می بایست با دقت هرچه تمامتر نگاه کنید تا شاید آن را ببینید. مکعب آینه یا میرر کیوب Mirrorcube با دیوارهایی آینه ای پوشانده شده که تصاویر اطراف را منعکس می کنند و باعث می شوند با خانه های درختی دیگر متفاوت باشد. آینه های ویژه به کار رفته در این مورد از زیباترین هتل های درختی جهان به طرز فکر شده ای با یک لایه خاص پوشانیده شده اند تا تنها برای پرندگان قابل دیدن باشد و بدین وسیله از تصادفات پرندگان با آن جلوگیری شود. قسمت های داخلی این خانه خارق العاده هستند و از یک تخت دو نفره، حمام، اتاق نشیمن، تراس روی بام و شش پنجره با چشم اندازهای عالی از رودخانه لوله Lule River تشکیل شده اند.

مکعب آینه یا میرر کیوب Mirrorcube

بدنه هواپیما 727 Fuselage House

هواپیمای بویینگ 727 قدیمی متعلق به سال 1965، خانه درختی باورنکردنی دیگر این فهرست است. این سوئیت دو اتاق خوابه منحصر به فرد بر بالای یک پایه 15 متری در قلب جنگل کاستاریکا واقع شد. این هواپیما در گذشته برای جابجایی مسافران در آسمان و توسط هواپیمایی ساوث آفریکا South Africa Air مورد استفاده قرار می گرفت. هم اکنون بازدیدکنندگان می توانند از نشستن در کابین خلبان یا غذا خوردن در پاسیوهای واقع در بال هواپیما لذت ببرند. سیستم تهویه هوا، حمام های خصوصی، تلویزیون های پیشرفته، پلکان مارپیچ و تراس دارای چشم انداز اقیانوس، تنها تعداد کمی از ویژگی های مجلل این خانه درختی هواپیمایی هستند. مبلمان دست ساز، محوطه باغی اطراف و میمون هایی که به عنوان همسایه در اطراف آن زندگی می کنند، این خانه درختی را به یک نقطه عالی برای گذراندن یک شب در کاستاریکا بدل نموده اند.

بدنه هواپیما 727 Fuselage House

کره های روح نواز Free Spirit Spheres

این خانه های درختی کروی شکل در جنگل های بارانی ساحلی در امتداد سواحل غربی جزیره ونکوور بر روی هوا معلق هستند. این گوی ها در تمامی طول سال قابل استفاده هستند و تنها به بزرگسالان اجاره داده می شوند. این کره ها در میان جنگل زیبای بیست هزار کیلومتر مربعی قرار دارند که در مرکز آن یک برکه بزرگ واقع شده و انواع جانوران را به خود جذب می کند. هر کدام از این خانه های درختی در امکاناتی که به میهمانان ارائه می کنند، از نیروی برق تا اندازه تختخواب، منحصر به فرد و متفاوت هستند. از آنجایی که این مورد از معروف ترین هتل های درختی دنیا فراواقعی و خارق العاده با ورزش باد به آرامی تکان می خورند، یک ارتباط معنوی بین میهمانان خود و طبیعت به وجود می آورند. مسیرهای پیاده روی، سکوهای مرتفع و پلکان های مارپیچ به بازدیدکنندگان این امکان را می دهند که بهشت شخصی خود را در میان درختان پیدا کنند.

کره های روح نواز Free Spirit Spheres

خانه درختی سدار کریک Cedar Creek Treehouse

این خانه درختی فوق العاده در ارتفاع 15 متری از سطح زمین، روی یک درخت سرو سرخ به ارتفاع 60 متر و مشرف به جنگل های انبوه و یک رودخانه خروشان قرار گرفت. این هتل دوستدار محیط زیست امکان اقامت در یک خانه درختی دو طبقه شامل یک اتاق شیشه ای، آشپزخانه و اتاق خواب دنج و راحت را به میهمانان خود ارائه می دهد. همچنین شامل یک برج مشاهده با ارتفاع 30 متر است که توسط یک پل به بخش اصلی خانه متصل می شود و چشم اندازهای عالی از کوه های اطراف را به نمایش می گذارد. این خانه درختی خصوصی در واشنگتن برای یک یا چند شب به شما تعلق دارد و هیچ میهمان دیگری در آن حضور نخواهد داشت؛ بنابراین گریزگاه ایده آلی برای یک زوج رمانتیک به شمار می رود.

خانه درختی سدار کریک Cedar Creek Treehouse

خانه درختی بانکوک Bangkok Tree House

در فاصله سی دقیقه ای از شهر شلوغ و پر سر و صدای بانکوک، مکانی وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند در آن به تنفس هوای تازه، کسب آرامش در طبیعت و خوابیدن زیر ستارگان درخشان شب بپردازند. خانه درختی بانکوک Bangkok Tree House به میهمانان خود این فرصت را می دهد که در یک خانه درختی جنگلی اقامت کنند و مطمئن باشند که این هتل دوستدار محیط زیست تمام سعی خود را برای محافظت از محیط زیست و آسیب نرساندن به آن انجام می دهد. برای اقامت در این مورد از زیباترین هتل های درختی جهان، می توانید بین یک سوئیت خانوادگی چهار نفره که دارای سه بام است و یک سوئیت دو نفره با یک اتاق که هیچ دیوار یا سقفی ندارد، هر کدام را که می پسندید انتخاب کنید. دوش های زیبای روباز، برکه طبیعی و غذاهای محلی ارگانیک باعث شده اند خانه درختی بانکوک Bangkok Tree House به یکی از بهترین هتل های خانه درختی در جهان تبدیل شود.

خانه درختی بانکوک Bangkok Tree House

فینسا بلاویستا Finca Bellavista

این بهشت جنگلی در کاستاریکا در حقیقت یک خانه درختی مسکونی است که تعداد محدودی از بازدید کنندگان می توانند با اقامت در آن، فانتزی های کودکی خود را به حقیقت پیوند بزنند. انتخاب محل اقامت در این مجموعه از خانه های درختی چند تختخوابه برای کودکان تا خانه های دو اتاقه رمانتیک گستردگی دارد. این خانه ها توسط زیپ لاین و سکوهای متعدد به هم متصل شده اند. همچنین در اطراف آن، مسیرهای کوهنوردی و تپه نوردی، آبشارهای مختلف، نقاط ویژه غواصی و امکانات خاص دیگر موجود هستند. برای اینکه بتوانید یک تجربه اصیل و خاطره انگیز در فینسا بلاویستا Finca Bellavista داشته باشید، می بایست حداقل دو شب در آن اقامت کنید. در حقیقت فرقی نمی کند در یک خانه درختی هشت ضلعی، مربعی یا چند طبقه ای این مجموعه اقامت کنید یا خیر؛ زمان فوق العاده ای را در آن خواهید گذراند.

فینسا بلاویستا Finca Bellavista

خانه های درختی چوتون گلن Chewton Glen

خانه های درختی چوتون گلن Chewton Glen انگلیس مجلل ترین هتل این فهرست به شمار می رود. از کف تا سقف این خانه ها از شیشه ساخته شده اند تا به میهمانان این احساس را بدهند که مانند پرندگان در قلب طبیعت بسر می برند. این سوئیت های مجلل دارای اتاق خواب های جدا از سایر بخش ها هستند و همگی قسمت های آن ها با رنگ های گرم و مبلمان زیبا تزئین شده اند. وان روباز، دوش همسطح با کف، شومینه چوب سوز و تلویزیون صفحه تخت، تنها چند نمونه از امکانات ویژه این هتل برای میهمانان هستند. این مورد از هتل های درختی دنیا، در فضای خصوصی و خلوت یک جنگل قرار گرفته و برای کسانی که می خواهند شبی را با کمال آرامش و راحتی در طبیعت بگذرانند، یک تجربه فوق العاده به شمار می روند.

خانه های درختی چوتون گلن Chewton Glen

تری هاوس پوینت Treehouse Point

در فاصله 30 دقیقه ای از شهر سیاتل، هتل جالبی به نام تری هاوس پوینت Treehouse Point وجود دارد که شامل هشت خانه درختی جدا از هم است. این اقامتگاه رمانتیک که تنها مخصوص به بزرگسالان بوده، مکانی ایده آل برای گذراندن یک آخر هفته پر آرامش در میان طبیعت به شمار می رود. هریک از خانه های درختی شامل وسایل گرمایشی، برق، آب معدنی، مبلمان دست ساز و ملحفه ها و روتختی های شیک هستند. تری هاوس پوینت Treehouse Point اقامتگاهی محبوب برای زوج های تازه ازدواج کرده محسوب می شود. جنگل انبوه، پل های متحرک چوبی و درختان بسیار بلند این مورد از هتل های درختی دنیا را به نقطه ای خیره کننده و هیجان انگیز تبدیل نموده اند.

تری هاوس پوینت Treehouse Point

هتل خانه درختی هاپوکو Hapuku

هتل خانه درختی هاپوکو Hapuku نیوزیلند جایگاه خانه های درختی شیکی است که در ارتفاع 9 متری از سطح زمین ساخته شده اند. این خانه ها یک خوابه یا دوخوابه هستند و اتاق خواب دوم معمولا در طبقه دیگری قرار داشت که این نکته آن را به اقامتگاهی ایده آل برای خانواده ها تبدیل می کند. تلاش بسیار زیادی شده که این خانه ها با طبیعت ترکیب شوند. پنجره های بزرگ ضد صوت بهمراه مبلمان دست ساز، تشک های دلخواه مشتری و چشم انداز زیبا از کوه های اطراف و خطوط ساحلی باعث می شوند اصلا دلتان نخواهد این مورد از زیباترین هتل های درختی جهان را ترک کنید. این هتل مکانی ایده آل برای تماشای دلفین ها، نهنگ ها و مرغ های دریایی شبه جزیره کایکورا Kaikoura Peninsula است.

هتل خانه درختی هاپوکو Hapuku

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو