چرا پرسپولیس امسال مدعی جدی در آسیاست؟

منبع: نمناک

132

1398/11/22

14:14


فاکس اسپورت بنا به دلایلی پرسپولیس را از مدعیان جدی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا می داند.

پرسپولیس در آسیا

ایسنا:در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی ایران باید در قطر به دیدار تیم قدرتمند الدحیل برود. دو فصل پیش بود که پرسپولیس توانست با نمایش خوب خود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یابد و در دیدار نهایی شکست خورد ولی در رقابت های فصل قبل لیگ قهرمانان آنها در گروهی رقابتی و فشرده ای قرار گرفت که فاصله تیم صعود کننده السد با تیمی که صعود نمی کند تنها 3 امتیاز بود. 

برای پرسپولیس ناکامی بود که نتوانست از مرحله گروهی راهی مرحله بعد شود و حذف زودهنگامی از لیگ قهرمانان داشت. حالا این فصل در حالی شروع می شود که این تیم ایرانی ستاره های خود از جمله علیرضا بیرانوند، علی علیپور، مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی را در ترکیب خود دارد و به همین دلیل می توان از این تیم به عنوان مدعی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان نام برد. 

اولین بازی پرسپولیس در این فصل را می توان حساس ترین دیدار این تیم نیز دانست که برابر الدحیل در زمین تیم قطری برگزار می شود. دو تیم دو فصل قبل در لیگ قهرمانان برابر هم به میدان رفتند که الدحیل در خانه با یک گل برنده شد و در تهران با نتیجه 3 بر یک به تیم ایرانی باخت و حذف شد.

انتهای پیام/م

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو