جنتی: مردم به نامزد‌های دروغگو رأی ندهند

منبع: برترین ها

91

1398/11/22

15:33


دبیر شورای نگهبان خطاب به مردم، گفت: کسانی که به فکر شما و راستگو هستند را انتخاب کنید، اگر دیدید راست می‌گویند به آنها رای دهید و اگر دیدید دروغ می‌گویند به آنها رای ندهید.

خبرگزاری مهر: دبیر شورای نگهبان خطاب به مردم، گفت: کسانی که به فکر شما و راستگو هستند را انتخاب کنید، اگر دیدید راست می‌گویند به آنها رای دهید و اگر دیدید دروغ می‌گویند به آنها رای ندهید.

 آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: سلام بر همه مردم عزیز، من باید دست و پای این مردم را ببوسم که ۴۱ سال است عقب نشینی نمی‌کنند و مقاومت کرده اند و با قدرت‌ها جنگیده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام قدرت‌ها آمدند تا انقلاب مردمی ما را بشکنند، تاکید کرد: اما آنها شکسته شدند و خدا یار و یاور ما بوده است.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه خدا، امام (ره) را یاری کرد، افزود: وقتی خدا یاری کند، هیچ قدرتی نمی‌تواند آنها را بشکند. به کوری چشم دشمنان (ترامپ، آمریکا، انگلیس و آل سعود) مردم ما چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه ما ایستاده‌ایم و عقب نشینی نمی‌کنیم، اظهار داشت: به تحریم و جنگ روی آورده اند و هر شرارتی توانسته اند انجام دادند اما قدرت اسلام روز به روز بیشتر شد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با ویژگی‌های حضور امسال نسبت به سال‌های گذشته در انتخابات، گفت: امسال شرارت و رذالت آمریکا بیشتر شده است و از طرف دیگر «معامله قرن» را مطرح کرده اند تا فلسطین را نابود کند. همچنین روز به روز تحریم و تهدید می‌کنند تا مردم ما بترسند و عقب نشینی کنند.

دبیر شورای نگهبان افزود: آمریکا بر فشارهای اقتصادی هم افزوده اما مردم ما می‌گویند می‌میریم اما ذلت نمی‌پذیریم.

آیت الله جنتی در رابطه با انتخابات، اظهار داشت: ما کار خود را کردیم و مردم عزیز، شما هم کار خود را کنید.

وی افزود: کسانی را انتخاب کنید که طعم گرسنگی را چشیده باشند و درد مردم را بدانند و به داد فقرا برسند. وقتی به مجلس می‌روند به فکر جیبشان نباشند.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: کسانی که به فکر مردم و راستگو هستند را انتخاب کنید. اگر دیدید راست می‌گویند به آنها رأی دهید و اگر دیدید دروغ می‌گویند به آنها رأی ندهید.

آیت الله جنتی همچنین در رابطه با موضوع رد صلاحیت‌ها و اعتراض برخی از گروه‌ها نسبت به آن، گفت: در این مدت توانستیم آن کسانی که قبلا در مجلس فاسد شده بودند را کنار بزنیم و آنهایی که فاسد نشده بودند را نگه‌ داریم.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی هم که شکایت کرد به شکایتشان رسیدگی کردیم و به آنها که رد شده بودند اعلام کردیم اگر شکایتی دارید انجام دهید؛ آمدند و نشستند و جواب حرف‌هایشان را شنیدند و دفاعیاتشان را کردند و رفتند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو