در جریان هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از گروه C، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه خانگی الدحیل به مصاف این تیم رفت که نیمه نخست این دیدار با برتری دو بر صفر تیم قطری به پایان رسید.

برای الدحیل مانژوکیچ در دقیقه ۵ و ادمیلسون در دقیقه ۱۴ گلزنی کردند.

آغاز نیمه دوم این دیدار با بازی تهاجمی الدحیل همراه بود. در دقیقه ۵ روی یک حرکت المعز علی درون محوطه جریمه پرسولیس توپ را در اختیار گرفت و با یک ارسال، توپ را به مانژوکیچ رساند و این بازیکن هم با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد. در این صحنه اشتباه عجیب مدافعان پرسپولیس و رها کردن بازی به گمان به اوت رفتن توپ باعث شد تا دروازه این تیم باز شود.

در ادامه و در دقیقه ۹ روی یک ضد حمله محمد نادری و علی علیپور این شانس را داشتند که دروازه الدحیل را باز کنند اما این موقعیت با دخالت مدافعان تیم قطری از دست رفت.

در دقیقه ۱۱ محمد نادری پشت محوطه جریمه تیمش روی کوانگ سون مرتک خطا شد در ادامه ضربه ایستگاهی ادمیلسون راهی به دروازه پیدا نکرد و راهی اوت شد.

در ادامه و در دقیقه ۱۴ روی اشتباه مدافعان پرسپولیس، توپ به ادمیلسون رسید و این بازیکن هم با ورود به درون محوطه جریمه پرسپولیس، دروازه این تیم را برای دومین بار باز کرد.

در ادامه این دیدار، شاگردان یحیی گل‌محمدی بازی مالکانه را در دستور کار خود قرار دادند و سعی داشتند با ارسال پاس‌های متعدد، روزنه‌ای برای نفوذ به محوطه جریمه الدحیل پیدا کنند. البته در مقابل هم هر از گاهی قرمز پوشان قطری ضد حملاتی را ترتیب می‌دادند که این فرصت‌ها به موقعیت جدی گلزنی تبدیل نشد تا در نهایت شاگردان گل‌محمدی در نیمه اول بازی را دو بر صفر به حریف خود واگذار کنند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع  خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد نادری، احمد نورالهی، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور.     

ترکیب الدحیل: کلود امین، محمد موسی، مهدی بن عطیه، احمد یاسر، کوانگ سون، ادمیلسون، کریم بوضیاف، مانژوکیچ، البراکی، المعز علی و عاصم مادبو.