نازنین احمدی بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر ۹۸ کیست؟

نازنین احمدی بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر ۹۸ کیست؟


منبع: کولاک

217

1398/11/23

00:50


در این مطلب، درباره نازنین احمدی بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم ۹۸ توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. نازنین احمدی توانست برای بازی در فیلم سینمایی ” ابر بارانش گرفته ” به کارگردانی و به تهیه‌ کنندگی مجید برزگر و به نویسندگی آرمان خوانساریان و مجید برزگر به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم ۹۸ شناخته شود! لازم به بیان است داستان فیلم سینمایی ” ابر بارانش گرفته ” داستان پرستار ۳۵ ساله و مجربی به نام سارا است که به بیماران خود کمک می‌ کند تا آرام شوند، حتی آن ها که امیدی به زنده ماندنشان نیست…!

نازنین احمدی فارغ التحصل مقطع لیسانس رشته ی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد. نازنین به غیر از فعالیت های دانشجویی خود، فعالیت حرفه ای را نیز از تئاتر شهر آغاز کرد و توانست در نمایش های ” هدهد ” ، ” مجلس نامه ” ، ” واقعه در مجلس سودابه خوانی ” ، ” پنهان خانه پنج در ” ، ” تله موش ” ، ” دقیقه های بی حوصله ” و… به ایفای نقش بپردازد.

نازنین احمدی همچنین در سریال تلویزیونی ” بی گناهان ” به کارگردانی احمد امینی و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به ایفای نقش بپردازد.

او همچنین در فیلم های کوتاه ” آیینه ” ، ” لبریز ” ، ” اینجا آسمان ابری است ” ، ” لیلا می میرد ” و… نیز حضور داشته است. لازم به بیان است نازنین در طی سال های اخیر، در کنار حرفه ی بازیگری به صورت حرفه ای در کار مونتاژ نیز فعال است.

آدرس اینستاگرام نازنین احمدی

https://www.instagram.com/nazaninahmadi1

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو