دانلود بازی Order Of The Gatekeepers برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO

دانلود بازی Order Of The Gatekeepers برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO


منبع: دانلود ها

165

1398/11/23

19:28


بازی Order Of The Gatekeepers تماما در مورد کومبوهایی است که شما در برابر محرک های مختلف استفاده می کنید. برجک های دفاعی جذابی در بخش ابزارها به شما داده شده است که هرکدام خاصیت متفاوتی دارند و گاها به سختی در برابر خیل عظیمی از این محرک ها، به دفاع مشغول می شوند. با یک بازی مکانیکی روبرو هستیم که استراتژی چیدمان این سازه ها و استفاده از کومبوها بسیار مهم است. شما هر بار پاداش خود را اخذ کرده و می توانید از آن برای خریداری کومبوها و سازه های دفاعی و برجک های دیگر استفاده کنید. استراتژی شما باید به‌نوعی باشد که نقاط کور را شناسایی کنید و نگذارید که محرک ها از این نقاط برای غلبه بر سیستم شما استفاده کنند.

Order Of The Gatekeepers PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Order-Of-The-Gatekeepers

بازی Order Of The Gatekeepers بیش از ۱۰۰ مهارت و کومبوی منحصر به فرد به شما می دهد و شامل ۶۰ مورد سیستم ارتقا است. این ارتقاها شامل برجک ها هم می شود و بدین ترتیب آن‌ها قدرت بیشتری در نابودسازی واحدهای دشمن خواهند داشت. بازی را می توانید به‌شکل آنلاین وبا ۳ نفر از دوستان دیگر خود هم تجربه کنید و رقابتی فان و جذاب ترتیب دهید. بازی از آثار دفاع از قلعه الهام گرفته است و اما ریتم و گیم پلی ساده تری دارد. کمپین بازی چالش زیادی همراه با سناریوهای مختلف دارد و می توانید حتی در بخش ویرایشگر آن هم مراحل خود را داشته باشید و سطوح را بسازید. مکانیک هر مرحله را شناسایی کنید و اجازه ندهید که آن ها بیش از حد در محیط پیشروی کنند. باید به تعداد محرک ها نگاه کنید و برجک های خود را طوری قرار دهید که در بیشترین مدت زمان ممکن، به دشمنان شلیک کنند. این مورد سبب می شود که شانس بالایی برای پیروزی داشته باشید.

info

It’s all about the combos, with so many Tower Abilities, Items, and Builder Specialties you’ll have no shortage of possibilities. The more you bend the game’s mechanics with your strategies the more you will be rewarded. Be careful not to leave blind spots in your build strategy otherwise you may find certain types of enemies waltz right through your defenses!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Dual Core 3.0GHz or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 1200 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Quad Core 3.0GHz or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 1050Ti or RX 370

DirectX: Version 11

Storage: 1200 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Order Of The Gatekeepers-TiNYiSO با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو