دانلود بازی ROCKETRON برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی ROCKETRON برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

164

1398/11/23

19:29


بازی ROCKETRON یک اکشن تمام عیار و سرعتی است که از زمین و آسمان باید انتظار حملات موج وار دشمنان خود را داشته باشید. شما تنها از سلاح های متنوع برخوردار هستید و باید تنهایی در برابر تمام این دشمنان قد علم کنید. مکانیسم بازی طوری است که می توانید نیروهای خود را بوست کنید و از قدرت بالاتری برخوردار شوید. بازی پیمایشی است و مبارزین از هر طرف به شما حمله می کنند. سیستم غیرخطی هم چالش بازی را بیشتر می کند و می توانید از داستانی که در سال ۲۰۴۹ جریان دارد، لذت ببرید. گروه مبارزاتی موسوم به شورش جهانی، در سیاره سایبرهان تحرکات شدید خود را شروع کرده است و بخشی از نقشه جهانی را به تصرف خود درآورده است. شما در همین راستا یک جنگجوی قهار به نام آرگو اکسپرس دارید که مجهز به سلاح های پیشرفته ای است و می توانید به سراغ این دشمنان خود بروید.

ROCKETRON PC-DARKZER0

دانلود-بازی-ROCKETRON

بازی ROCKETRON حالت های دید پیشرفته ای به شما می دهد و می توانید رفلکس های بسیار خوبی در برابر حملات داشته باشید. آرگو اکسپرس یک شخصیت فرا انسانی است و تمایلات رزمی بسیاری دارد که حتی پیشرفته ترین آن ها، در ربات های امروزی وجود ندارد. ۲۰ مرحله جذاب در ۶ منطقه از بازی روایت می شود و بیش از ۶ ساعت گیم پلی انتظار شما را می کشد. شخصیت خود را می توانید بروزرسانی کند و به سطح ۴ برسید. در این سطح دشمنان شما قدرت بالایی دارید و کار شما هم سخت تر است. بازی دارای سه پایان متفاوت است و برای یک بازی اکشن تمام عیار، نکته جالبی به نظر می رسد. فرموش نکنید که راه موفقیت شما داشتن سرعت و تمرکز بالا است و نباید بگذارید که دشمنان از جوانب مختلف، حملات غافلگیرانه علیه شما انجام دهند. این عملات می تواند در نبرد با باس ها شدت بیشتری داشته باشد.

info

Fly through the sky! Rain down fire on the enemy forces from above! Use your rocket musket and 8 different types of weapons to boost through the sky, charge enemies, and leap over pit falls as you investigate a new mysterious enemy. Enjoy solid combat and simple non-linear exploration in this high flying side-scrolling action shooter!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10

Processor: Intel Pentium3 1GHz or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Integrated Graphics Chip

DirectX: Version 8.1

Storage: 500 MB available space

Sound Card: Integrated Sound Chip

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی ROCKETRON-DARKZER0 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو