هدیه های خاص و جذاب برای روز زن و مادر

هدیه های خاص و جذاب برای روز زن و مادر


منبع: زیبامون

264

1398/11/24

00:35


اگه به فکر خرید یک هدیه خاص و لاکچری برای روز زن و روز مادر هستید، حتما در ادامه با زیبامون همراه باشید و از ایده هایی که در این بخش وجود داره، استفاده کنید!

هدیه های خاص و جذاب برای روز زن و مادر

روز زن و روز مادر، یکی از بهانه های خیلی عالی و مناسب برای قدر دانی از مادران و همسران هستند و شما این فرصت رو دارید تا بتونید با یک هدیه مناسب، عشق و علاقه خودتون رو نسبت به فداکارترین اعضای خانواده خود ابراز کنید و احساس خیلی خوبی رو برای مادر یا همسر خود ایجاد نمایید.

مهم نیست هدیه ای که شما تهیه می کنید، گران قیمت و بزرگ باشه یا ارزان قیمت و کوچک! مهم اینه که شما این روز رو به خاطر سپردید و برای قدر دانی از همسر و مادر خود، هدیه ای در نظر گرفته اید! بهتره این روز خاص رو که به نام خانم ها هست رو در کنار خانواده جشن بگیرید و یک روز خاطره انگیز و خاص رو براشون ایجاد کنید.

تاریخ روز مادر و روز زن 1398 برابر هست با 26 بهمن ماه و در روز شنبه قرار داره! 

ما در این بخش از زیبامون دات کام ایده های خاص، متفاوت و لاکچری رو برای کادو روز زن و روز مادر براتون آماده کرده ایم که میتونید با توجه به سلیقه خودتون و شناختی که از همسر و مادر خود دارید، بهترین و مناسب ترین هدیه رو انتخاب و خریداری کنید. با ما همراه باشید.

 

باکس گل رز برای هدیه روز مادر و روز زن

همه خانم ها عاشق گل هستند و از هدیه گرفتن گل فوق العاده خوشحال خواهند شد. شما میتونید برای هدیه روز زن و یا روز مادر، یک باکس گل رز یا گل مورد علاقه همسر و مادر خودتون رو تهیه و تقدیم کنید!

 

باکس گل رز

 

شمع خوشبو با بسته بندی شیک برای هدیه روز زن

شمع های خوشبو و خاص یکی از اکسسوری های منزل هستند که تقریبا تمام خانم ها به اون علاقه مند بوده و اگر به عنوان هدیه دریافت کنند، خیلی سورپرایز خواهند شد. شما میتونید چند شمع زیبا، خوش عطر و شیک رو که دارای بسته بندی متفاوت و منحصر به فردی هستند رو تهیه کنید و در روز زن به همسر یا مادر خود تقدیم نمایید.

 

شمع خوشبو

 

 

جا ادویه شیک و منحصر به فرد برای هدیه به خانم ها

خانم ها معمولا وقت زیادی رو در آشپزخانه و برای آشپزی کردن میگذرونن و شاید به همین دلیل هست که به وسایل خانه و آشپزخانه علاقه مند میشن. اگر همسر یا مادر شما هم عاشق آشپزی و استفاده از ادویه های مختلف هست، میتونید یک جا ادویه ای شیک و منحصر به فرد رو به عنوان هدیه برای اونها تهیه کنید.

 

جا ادویه شیک

 

جعبه شکلات سفارشی برای روز مادر

خوشبختانه این روزها صنعت شکلات سازی پیشرفت خیلی زیادی داشته و شما میتونید یک جعبه شکلات منحصر به فرد و مخصوص رو برای مناسبت‌های مختلف سفارش بدید. انتخاب طعم شکلات، عکس و نوشته بر روی شکلات و بسته بندی و.‌... رو با سلیقه و نظر خودتون انتخاب کنید و هدیه سفارشی برای خانم ها در روز زن داشته باشید.

 

جعبه شکلات

 

ساعت مچی رزگلد برای هدیه به خانم ها

اگر دوست دارید هدیه ای که برای خانم ها تهیه می کنید فوق العاده کاربردی باشه و همیشه مورد استفاده قرار بگیره، به فکر خرید یک ساعت مچی شیک و زیبا باشید! این ساعت مچی با رنگ رزگلد که طراحی گلدار و زیبایی در صفحه نمایش ان وجود داره، میتونه جز انتخاب های خیلی عالی و خاص برای خانم ها باشه!

 

ساعت مچی

 

ست رژلب از برند تارت برای هدیه روز زن

خانم ها عاشق آرایش کردن هستند و دوست دارند تا مدل های متنوع لوازم آرایش رو داشته باشند! شما میتونید یک ست جذاب از رژلب در رنگ های مختلف رو از یک برند معروف و شناخته شده مثل تارت و یا برندهای دیگر تهیه کنید! مطمئن باشید این هدیه جز هدیه های به یاد ماندنی برای خانم ها خواهد شد.

 

ست رژلب

 

کتری جذاب و زیبا برای هدیه روز زن

لوازم خونه هم یکی دیگه از پیشنهادهایی هست که میتونید به عنوان هدیه برای خانم ها تهیه کنید. البته بهتره در این موارد به سراغ لوازمی برید که خانم ها عمیقا عاشق اون هستند و ممکنه به دلیل قیمت بالا، خودشون از خرید این وسیله صرف نظر کرده باشند. پیشنهاد ما یک کتری گل گلی و بامزه هست!

 

کتری جذاب

 

قاب زیبا از عکس های خانوادگی و دونفره

چند تا از بهترین عکس های دو نفره با همسرتون و یا عکس های خانوادگی رو در سایز کوچک چاپ کنید و روی یک قاب قرار بدید. این قاب عکس منحصر به فرد میتونه هدیه ای فوق العاده خاص برای خانم ها باشه و تمام خاطرات شیرینی که دارند رو دوباره برای اونها تداعی میکنه.

 

قاب مجموعه عکس خانوادگی

 

دستبند دست نویس و سفارشی برای هدیه روز زن

یک جمله، کلمه و عبارت عاشقانه ای که بین شما و همسرتون وجود داره رو بنویسید و از روی دست نوشته یک دستبند شیک و خاص سفارش بدید. این هدیه میتونه جز ارزشمندترین هدیه ها برای همسرتون باشه!

 

دستبند سفارشی

 

گوشواره میخی با نگین ها درخشان برای هدیه روز مادر و روز زن

شما میتونید یک قطعه طلا کوچک و ظریف رو به عنوان هدیه روز مادر یا روز زن تهیه کنید. گوشواره های میخی و کوچک که با نگین های درخشان و پر زرق و برق تزیین شده اند، یک پیشنهاد عالی و لاکچری برای هدیه دادن به خانم ها خواهد بود!

 

گوشواره میخی و نکین دار

 

دفترچه یادداشت های کوچک و طرح دار مخصوص خانم ها

معمولا خانم ها یک دفترچه یادداشت کوچک در کیف و یا بین لوازم شخصی خودشون دارند و برنامه ریزی کارهای روزانه، افکار و موارد مهم رو در اون  یادداشت می کنند تا بتونن سر فرصت به همه کارها برسند و نظم زندگی روزمره خودشون رو بیشتر حفظ کنند. شما میتونید با هدیه دادن چند دفترچه یادداشت کوچک با طراحی زیبا و جذاب، به اونها در این کار کمک کنید!

 

دفترچه یادداشت گل گلی

 

قاب موبایل خاص و متفاوت برای هدیه روز زن

شما میتونید یک قابل موبایل شیک که با انواع گل های زیبا تزیین شده رو به عنوان هدیه روز زن تهیه کنید. این قاب ها جز اکسسوری های مورد علاقه خانم ها هستند و این هدیه میتونه برای اونها فوق العاده کاربردی و دوست داشتنی باشه.

 

قاب موبایل

 

شانه مو برقی برای هدیه به خانم ها در روز زن

این شانه مو برقی یکی از کاربردی ترین وسایلی هست که تقریبا تمام خانم ها به اون نیاز دارند. شما میتونید از یک برند معتبر و شناخته شده شانه مو برقی با کیفیتی رو برای هدیه دادن در روز زن تهیه کنید.

ایده هدیه تولد برای دختران نوجوان + عکس

 

شانه مو برقی

غلتطک یا رولر صورت، کادو لاکچری برای روز زن و روز مادر

اگر دوست دارید هدیه ای که برای روز زن یا روز مادر تهیه می کنید برای خانم ها کاربردی باشه میتونید این رولر صورت رو تهیه کنید. این غلتک صورت از سنگ آمیتست، یک هدیه هوشمندانه برای خانم هاست؛ زیرا این وسیله کمک میکنه تا گردش خون در پوست افزایش پیدا کنه و پوست سالم تر و شاداب تری داشته باشند.

 

رولر پوست

 

گلدان های هرمی شیشه ای و فلزی به عنوان هدیه روز زن

اگرچه گل های طبیعی و دسته گل زیبایی مخصوصی داره اما این گل ها معمولا ماندگاری خیلی کمی دارند. شما میتونید یک گلدان زیبا و لوکس رو به همراه گل طبیعی که قابل رشد هست رو تهیه کنید و در روز مادر و روز زن به عزیزان خود هدیه بدید. این گلدان های شیشه ای و هرمی جز اکسسوری های جدید و لاکچری هستند که مطمئنا همه خانم ها اون رو دوست خواهند داشت.

 

گلدان هرمی شیشه ای

 

گردن آویز با نام همسر و فرزندان برای هدیه روز زن

اگر قصد خرید طلا برای هدیه روز زن دارید بهتره این طلا رو سفارشی تهیه کنید. نام خودتون، فرزندان و ... رو بر روی طلا حکاکی کنید! این هدیه منحصر به فرد همیشه همراه مادر یا همسر شما خواهد بود و یک هدیه موندگار و به یادماندنی خواهد شد.

ایده های عالی خرید هدیه برای خانم های شیک

 

گردن آویز با نام همسر و فرزند

 

قهوه ساز زیبا برای هدیه روز زن

اگر همسر شما اهل نوشیدن قهوه هست میتونید با تهیه یک قهوه ساز یا فرنچ پرس، اون رو فوق العاده خوشحال کنید! یک قهوه ساز با ظاهر شیک و مدرن هم آشپزخونه رو زیباتر میکنه و هم باعث میشه تا درست کردن و نوشیدن قهوه برای خانم ها لذت بخش تر باشه!

 

فرنچ پرس

 

یک مجموعه از ماسک صورت ورقه ای برای هدیه روز زن

مراقبت از پوست برای خانم ها خیلی مهمه و تمام تلاش خودشون رو می کنن تا بتونن بهترین و مناسب ترین مراقبت رو از پوست صورت داشته باشند. اگر شما هم به فکر خانم ها هستید، میتونید یک مجموعه کامل از ماسک صورت ورقه ای رو برای اون ها تهیه کنید و در روز زن هدیه بدید. 

خرید هدیه خاص، پیشنهادهای ویژه برای آقایان و خانمها

 

ماسک صورت ورقه ای

 

چند مدل گیره مو مرواریدی و شیک برای خانم ها

این روزها استفاده از گیره مو مرواریدی و نگین دار بسیار ترند و پرطرفدار شده و همه خانم ها استفاده از این اکسسوری های جذاب رو دوست دارند. شما میتونید یک جعبه پر از گیره های زیبا و خاص رو تهیه کنید و یک هدیه ماندگار و فوق العاده کاربردی رو به همسر خودتون هدیه بدید.

 

گیره مو ترند و جدید

 

گوشواره سفارشی هدیه لوکس برای خانم ها

گوشواره ای ظریف با نام همسر خودتون رو با یک فونت زیبا و جذاب به طلا ساز سفارش بدید و هدیه ای منحصر به فرد برای همسرتون تهیه کنید. با این هدیه میتونه برق شادی رو در چشمان هسر خود ببینید!

 

گوشواره سفارشی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو