بهترین سدان‌های لوکس با قیمتی کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار! (قسمت دوم)

بهترین سدان‌های لوکس با قیمتی کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار! (قسمت دوم)


منبع: فوت و فن

232

1398/11/24

02:50


بهترین سدان‌های لوکس با قیمتی کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار! (قسمت دوم)

در دوره‌ای که قیمت یک سدان خانوادگی سایز متوسط می‌تواند به راحتی به ۳۰,۰۰۰ دلار برسد فکر خرید خودرویی لوکس با قیمتی نه چندان بالاتر می‌تواند عجیب به نظر برسد.

اما در حقیقت برخی از بهترین خودرو‌های لوکس موجود در بازار را می‌توان با قیمتی کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار خریداری نمود.

از آنجاییکه تقاضا برای سدان‌ها و شاسی بلند لوکس روند رو به رشدی را شاهد بوده به همان نسبت تعداد گزینه‌های موجود در چنین بازار رقابتی نیز افزایش یافته است.

یکی از گزینه‌های پیش رو خریداران انتخاب برند‌های شناخته شده محسوب می‌شود، حتی سدان‌هایی همچون آئودی A4 و لکسوس ES را نیز می‌توان با چنین بودجه‌ای خریدارای کرد.

اما اگر نگرانی کمتری درباره‌ی برندی که می‌رانید دارید کیا استینگر و جنسیس G70 گزینه‌های مناسبی برای شما خواهند بود که تجهیزات پیش فرض فراوان و یک تجربه‌ی لوکس واقعی را با قیمتی پایین در اختیار شما قرار می‌دهند.

بنابراین اگر به دنبال یک سدان اسپورت معتبر برای پذیرایی از خود هستید یا به دنبال خودرویی با سواری نرم و اتاقی سطح بالا و ساکت هستید گزینه‌های فراوانی پیش روی شما قرار دارند.

به یاد داشته باشید که امتیازات و رتبه بندی‌های ما به طور مرتب به روز رسانی می‌شوند.

از این رو برای مشاهده‌ی به روزترین اطلاعات به نقد و بررسی مربوط به هر خودرو مراجعه کنید.

در ادامه‌ی این مطلب ما را همراهی کنید تا دریابید کدام خودرو لوکس با بودجه زیر ۴۰,۰۰۰ دلار بهترین گزینه برای شماست:

لکسوس ۲۰۲۰ ES

قیمت: ۳۹,۹۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۱

لکسوس ES که از ویژگی‌هایی همچون سواری نرم، اتاقی آرام و جادار، و امکانات داخلی فراوان بهره می‌برد را می‌توان معنی واقعی بهسازی در یک سدان سایز متوسط دانست.

این خودرو در زیر کاپوت خود به یک موتور شش سیلندر قدرتمند با توان تولید ۳۰۲ اسب بخار قدرت مجهز شده است.

این سدان کمپانی لکسوس همچنین در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده نیز امتیازات فوق العاده‌ای را به دست آورده است.

در حالیکه گزینه‌های اسپورت‌تر دیگری نیز وجود دارند اما لکسوس ES برای آن دسته از خریدارانی که بیشتر به دنبال هندلینگی آسان و جدا شدن در فضایی بی‌صدا هستند می‌تواند انتخابی فوق العاده محسوب شود.

علاوه بر این شروع قیمت این خودرو هزاران دلار کمتر از برخی رقبا به شمار می‌رود. همچنین این خودرو از ارزشی مناسب برای فروش مجدد بهره می‌برد.

اما از طرف دیگر استفاده از سیستم اطلاعاتی سرگرمی این خودرو که از یک تاچ پد موس شکل کامپیوتری با کاربری دشوار در هنگام رانندگی برخوردار است، می‌تواند ناامید کننده باشد.

با این وجود،‌ این سیستم ارتباطی نسبت به نسخه‌های موجود در مدل‌های قبلی این خودرو بهبود یافته و اکنون به صورت پیش فرض از سیستم‌های اندروید اتو و اپل کار پلی نیز پشتیبانی می‌کند.

کیا استینگر ۲۰۱۹

قیمت: ۳۲,۹۹۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۳

تمامی تصورات از پیش پذیرفته شده‌ی خود را فراموش کنید، چرا که کیا استینگر تمامی ویژگی‌ها و دینامیک رانندگی یک سدان لوکس در سطح جهانی را دارا می‌باشد و نمونه‌ی مناسبی از یک سدان لوکس نیز به شمار می‌رود.

ویژگی‌هایی همچون سیستم تعلیق محکم و سیستم هدایت واکنش پذیر باعث شده تا رانندگی با استینگر به تجربه‌ای لذت بخش تبدیل شود و در عین حال که در جاده‌های پر پیچ خم تحت کنترل باقی بماند،‌ سواری راحتی را نیز در اختیار مالکین خود قرار دهد.

موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ به کار رفته در مدل پایه‌ی این خودرو که از توان کافی برای تولید ۲۵۵ اسب بخار قدرت برخوردار است پرفورمنس قدرتمندی را فراهم می‌کند و حتی مدل تنومند GT استینگر که به یک موتور ۳.۳ لیتری شش سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت ۳۶۵ بخار مجهز شده نیز با شروع قیمتی کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار عرضه می‌شود.

در داخل اتاق این خودرو با فضایی مناسب برای پنج سرنشین به همراه صندلی‌های از چرمی، مواد با کیفیت استفاده شده در ساخت کابین، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی UVO بسیار خوب کمپانی کیا که به صورت پیش فرض از اندروید اتو و اپل کار پلی نیز پشتیبانی می‌کند، مواجه خواهید شد.

از جمله تجهیزات ایمنی پیش فرض در کیا استینگر می‌توان به سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر و سیستم نظارت بر نقطه کور اشاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است که این خودرو به لحاظ ایمنی نیز امتیازات بسیار خوبی را به دست آورده است.

جنسیس ۲۰۱۹ G70

قیمت: ۳۴,۹۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۵

جنسیس G70 تمامی انتظارات شما از یک خودرو لوکس سایز کوچک را برآورده خواهد ساخت.

این خودرو تعادل فوق العاده‌ای میان راحتی سواری، هندلینگی چابک، و پرفورمنسی سرزنده را با استفاده از هر دو موتور توربو شارژ خود برقرار خواهد کرد.

جنسیس G70 همچنین از اتاقی جذاب به همراه امکانات و تکنولوژی‌های پیش فرض فراوانی بهره می‌برد.

موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ به کار رفته در مدل پایه‌ی این خودرو که از توانایی لازم برای تولید ۲۵۲ اسب بخار قدرت برخوردار است پرفورمنس قدرتمندی را در اختیار شما قرار خواهد داد، این در حالیست که آپشن موتور شش سیلندر توربو دو قلو این خودرو با خروجی قدرت ۳۶۵ اسب بخار نیز تجربه‌ی حقیقی رانندگی اسپورت را فراهم خواهد کرد.

هر دو موتور به صورت پیش فرض به یک سیستم انتقال قدرت خودکار شش سرعت متصل شده‌اند و علاوه بر این امکان اضافه کردن سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت به موتور چهار سیلندر این خودرو نیز وجود خواهد داشت.

صرف نظر از نوع سیستم پیشرانه‌ای که انتخاب می‌کنید مدل G70 ارزشی بالا را در کنار امتیازات ایمنی فوق العاده ارائه خواهد داد.

در نتیجه این خودرو بهتر است در اولویت خریداران بخش خودرو‌های سایز کوچک لوکس قرار گیرد.

BMW سری ۲۰۱۹ ۲

قیمت: ۳۵,۳۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۶

یکی از بهترین خودرو لوکس سایز کوچک موجود در رتبه بندی‌های ما یعنی سری ۲ اکنون تنها خودرو غیر شاسی بلند کمپانی BMW به شمار می‌رود که با قیمتی کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار روانه بازار می‌شود.

این خودرو که در قالب مدل‌های کوپه و کانورتیبل قابل دسترس است ویژگی‌هایی مانند هندلینگی قدرتمند و واکنش پذیر، شتابی چابک، و اتاقی سطح بالا و مدرن که از مواد باکیفیتی ساخته شده را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

این خودرو به صورت پیش فرض به یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید ۲۴۸ اسب بخار قدرت مجهز شده که قدرتمند‌تر از اعداد و ارقام آن حس می‌شود.

این موضوع نکته‌ای مثبت تلقی می‌شود چرا که این موتور تنها گزینه‌ای به شمار می‌رود که در محدوده‌ی بودجه‌ی ما قرار می‌گیرد.

از جمله امکانات پیش فرض موجود در سری ۲ می‌توان به سیستم کنترل اقلیم خودکار، سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی، و امکانات ایمنی الکترونیکی فراوان اشاره کرد.

این خودرو همچنین در زمینه‌ی ایمنی نیز موفق به کسب امتیازات فوق العاده‌ای نیز شده است.

با این وجود اگر در بازار به دنبال خودرویی چهار در هستید بهتر است گزینه‌های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

آئودی ۲۰۱۹ A4

قیمت: ۳۷,۴۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۷

آئودی A4 با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون اتاقی زیبا، پرفورمنسی پویا، و لیست بلندی از امکانات ایمنی، تکنولوژی و رفاهی پیش فرض، گزینه‌ای فوق العاده در میان سدان‌های لوکس کامپکت به شمار می‌رود.

فضای داخلی این خودرو با ارائه‌ی ویژگی‌هایی همچون کیفیت ساخت بالا،‌ صندلی‌های راحت، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی با کاربری آسان، اتاقی کاربردی و لوکس را در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد.

سواری این خودرو حتی بر روی سطوح ناهموار نیز بسیار راحت بوده و هندلینگ آن نیز چابک و واکنش پذیر در نظر گرفته می‌شود.

قدرت مورد نیاز این خودرو به وسیله‌ی یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر قدرتمند با توان تولید ۱۸۸ اسب بخار قدرت در ورژن دیفرانسیل جلو و ۲۴۸ اسب بخار قدرت در نسخه‌‌های دو دیفرانسیل تامین می‌گردد.

نقاط قوتی همچون شروع قیمت نسبتاً‌ مقرون به صرفه و امتیازات ایمنی بسیار خوب آئودی A4 را به خودرویی شایسته برای قرار گرفتن در لیست خرید تمامی مشتریانی که در بخش خودرو‌های سایز کوچک لوکس به دنبال خرید خودرو هستند، تبدیل می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو