ویژگی های یک مرد ایده آل که خانم ها را عاشق خود می کند

ویژگی های یک مرد ایده آل که خانم ها را عاشق خود می کند


منبع: نمناک

347

1398/11/24

14:37


مردانی که قصد ازدواج دارند باید بدانند که یک مرد ایده آل از نظر خانم ها چه خصوصیات اخلاقی دارد تا بتوانند فرد مورد نظر را به خود علاقه مند کنند.

مرد ایده آل خانم ها چه خصوصیاتی دارد؟

زمانی که قصد ازدواج دارید و یا حتی بعد از ازدواج برای جلب رضایت همسرتان باید بدانید که خواسته ی واقعی یک زن و ویژگی های مرد مورد علاقه زنان کدامند که با توجه به آن پیش بروید.اگر از یک زن این را بپرسید که توقع واقعی تو از مرد زندگی ات چیست و تعریف تو از یک مرد کامل چیست حتما در پاسخ خواهید شنید..

مردها با یکدیگر متفاوتند همانطور که زنان با یکدیگر یکسان نیستند. مردها با چشمانشان عاشق می شوند و زنان با گوش هایشان یعنی مردان آنچه را که می بینند و زنان آنچه را که می شنوند را راهی برای آغاز عشق خود استفاده می کنند. در این بخش از نمناک در مورد خواسته های واقعی یک زن برای علاقه مند شدن به یک مرد و پذیرفتن او به عنوان همسرش صحبت خواهیم کرد.

مرد ایده ال از نظر خانم ها

مردانی که زنان عاشقشان می شوند

زنان مردانی با این ویژگی ها را دوست دارند

1. مهربان

زنان مردان مهربان را به عنوان بهترین دوست برای خود در نظر می گیرند و در ذهن خود مردان مهربان را همراه خوب زندگی شان می دانند.

2. شنونده خوب

زنان همیشه به دنبال یک شنونده خوب برای گوش دادن به حرفهایشان هستند که اگر مردی این خصلت خود را ثابت کند حتما همسر آینده او از زندگی در کنار او لذت خواهد برد.

مرد مورد علاقه خانم ها

زنان به دنبال یک شنونده خوب هستند

3. باهوش 

مردان باهوش توجه زنان را بسیار به خود جلب می کنند. هرگز زنان نمی توانند به مردانی که از هوش خود استفاده نمی کنند اعتماد کنند.

4. اعتماد به نفس

زنان مردانی را که اعتماد به نفس دارند را دوست دارند چرا که مردی که از خود مطمئن باشد برای یک زن قابل اطمینان تر و تکیه گاهی خوب به شمار می رود.

اعتماد به نفس یک مرد

خانم ها مردی که اعتماد به نفس دارد را دوست دارند

5. تعادل

مردانی که تعادل رفتاری دارند بیشتر مورد توجه زنان قرار می گیرند

6. طبع طنز

مردانی که خندان و شاد هستند و البته با حرفهای مناسب و طنز خود دیگران را به خنده می اندازند جای بیشتری در قلب زنان خواهند داشت.

مردان شوخ طبع

شوخ طبع بودن آقایان از ویژگی های مرد ایده آل خانم هاست

7. قدردان بودن

زنان به لطف ها و محبت هایی که در حق دیگران انجام می دهند با یک دید کاملا متفاوت با مردان نگاه می کنند و تشکر را لازمه محبت های خود می دانند و اگر مردی این را درک نکند در ذهن شان ..

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو