بهترین رنگ موها برای سال 99 و 2020+ عکس

بهترین رنگ موها برای سال 99 و 2020+ عکس


منبع: زیبامون

871

1398/11/24

16:36


بهترین و جذاب ترین رنگ موهایی که در سال 98 و 2020 ترند و پرطرفدار هستند رو در این بخش از زیبامون ببینید و برای سال جدید رنگ مویی خاص و جدید و امتحان کنید.

بهترین رنگ موها برای سال 99 و 2020+ عکس

دیگه کم کم به روزهای اخر سال نزدیک میشیم و همه افراد سعی می کنند تا برای شروع سال جدید اماده بشن و تغییرات بزرگ و کوچکی رو در سبک زندگی، نوع لباس پوشیدن، استایل، رفتار و ... خودشون ایجاد کنند و به بیان بهتر، سال جدید رو با تغییرات جدید و مثبت شروع کنند!

در کنار تمام تصمیماتی که برای سال جدید دارید، میتونید تغییر در رنگ موهاتون رو هم به لیست کارهای قبل از سال جدید اضافه کنید و از این طریق، زیبایی و جذابیت بیشتری رو برای چهره و استایلتون به وجود بیارید و در سال جدید کمی متفاوت تر و خاص تر باشید!

بنابراین اگر به دنبال بهانه ای برای تغییر در رنگ موهاتون هستید، شروع سال جدید میتونه بهترین بهانه برای شما باشه. برای اینکه بتونید رنگ مویی جذاب، جدید و مطابق با روند روز داشته باشید، بهتره قبل از هر اقدامی، رنگ موهایی که در سال 2020 و 99 ترند و پرطرفدار شده اند رو بشناسید و بعد مطابق با سلیقه و نظر خودتون، بهترین و مناسب ترین رنگ مو رو انتخاب کنید و زیبایی چهره و استایل خودتون رو چند درجه ارتقا بدید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام تعدادی از زیباترین و پرطرفدارترین رنگ موهای سال 98 و 2020 رو به شما معرفی کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید!

 

ترند رنگ مو سال 99: بلوند نقره ای

اگر به رنگ موهای روشن علاقه مند هستید، میتونید در سال جدید این رنگ مو بلوند با هایلایت های نقره ای و درخشان رو امتحان کنید! این رنگ مو درخشش خیلی زیادی رو برای موهاتون ایجاد میکنه و برای اینکه رنگ موهاتون روشن تر و زیباتر بشه، لازمه بعد از دکلره و رنگ کردن موها، از شامپوی بنفش برای شست و شوی مو استفاده کنید تا زیبایی موهاتون بهتر و بیشتر دیده بشه.

ترکیب رنگ موهای کنفی، عسلی، بیسکویتی و نسکافه ای

 

رنگ مو بلوند نقره ای

 

ترند رنگ مو سال 2020: هایلایت های کاراملی

اما اگر جز اون دسته از افرادی هستید که زمینه تیره مو رو بیشتر می پسندید، بهتون پیشنهاد میکنیم در کنار رنگ قهوه ای موها از هایلایت های کاراملی و براق استفاده کنید و از این طریق، ظاهری جذاب تر و متفاوت تری رو برای موهاتون به وجود بیارید. اگر بعد از رنگ کردن موها حالت موج دار و فر خورده برای موهاتون ایجاد کنید، زیبایی هایلایت های کاراملی موهاتون جذاب تر و پر زرق و برق تر دیده خواهد شد!

 

رنگ مو با هایلایت کاراملی

 

ترند رنگ مو سال 2020: رنگ فانتزی برای انتهای موها

اگر جز اون دسته از خانم هایی هستید که به هیچ عنوان تمایلی برای یکدست رنگ کردن موها ندارید و فقط برای ایجاد تنوع به سراغ رنگ کردن موها می روید، بهتون پیشنهاد می کنیم، رنگ های فانتزی رو حتما امتحان کنید. برای این مدل رنگ مو باید قسمت انتهای موها رو دکلره کنید و با رنگ ها فانتزی، رنگ و لعاب خیلی زیبایی رو برای موهاتون ایجاد کنید. این سبک از رنگ مو هم برای موهای کوتاه عالی میشه و هم انتخاب خیلی خوبی برای موهای بلند هست. 

رنگساژ مو دودی صورتی + فرمول ترکیب رنگ

 

رنگ مو فانتزی قرمز برای انتهای مو

 

رنگ مو شکلاتی تیره برای سال 99

رنگ موهای تیره همیشه جز پرطرفدارترین رنگ ها برای خانم های جوان هستند. اگر شما هم عاشق رنگ موهای تیره هستید، بهتره رنگ های عمیقی مثل شکلاتی تیره رو برای سال جدید امتحان کنید و از این طریق عمق خیلی خوبی رو برای موهاتون به وجود بیارید. علاوه بر این میتونید مطابق با سلیقه خودتون، چند رشته هایلایت کمی روشن تر از رنگ زمینه مو هم در لابه لای موها ایجاد کنید و موهای فوق العاده زیباتری داشته باشید.

 

رنگ مو شکلاتی تیره

 

رنگ مو قرمز طبیعی ترند سال 2020

رنگ مو قرمز طبیعی یکی دیگه از رنگ موهایی هست که در سال 2020 در همه جا مشاهده خواهید کرد! این رنگ مو غنی و خاص، دارای سایه گرم و زیبایی هست که شما رو شگفت زده میکنه! زیرا این رنگ مو تاثیر مستقیمی بر روی رنگ پوست شما هم داره و باعث میشه تا پوستتون هم روشن تر و گرم تر به نظر برسه. برای افزایش ماندگاری این رنگ مو لازمه که موهاتون رو با شامپو بدون سولفات شست و شو بدید.

 

رنگ مو قرمز طبیعی

 

ریشه مو تیره و رنگ مو بلوند، ترند سال 2020

اگر موهاتون از قسمت ریشه رشد کرده و دارای رنگ تیره تری نسبت به سایر قسمت های مو شده است، باید بهتون بگیم که رنگ موهاتون هنوز هم مد روزه و همچنان جز رنگ موهای ترند و پرطرفدار در سال 2020 محسوب میشه. شما میتونید برای سال جدید، موهاتون رو رنگساژ کنید و با همین ریشه های تیره هم زیبا و جذاب باشید! (رنگ مو، فرمول ترکیبی رنگ موها در خانه)

 

ریشه مو تیره با رنگ مو بلوند

 

رنگ مو بلوند وانیلی برای سال 99

اگر به فکر رنگ مویی فراتر از رنگ مو بلوند و روشن هستید، شاید این رنگ مو بلوند وانیلی کمرنگ و جذاب، پیشنهاد مناسبی براتون باشه. این رنگ مو سایه خیلی زرد و یا خیلی خاکستری نداره و با استفاده از رنگ مو بژ سبک و خنثی، زیبایی فوق العاده ای پیدا کرده است. این رنگ مو جذاب به احتمال زیاد تا چند ماه جز پرطرفدارترین رنگ موها در سال 2020 و 99 خواهد بود. (فرمول ترکیب رنگ مو بلوند وانیلی)

 

رنگ مو بلوند وانیلی

 

رنگ مو بلوند طبیعی، ترند سال 2020

در سال 2020 همه چیز با رنگ طبیعی به چشم می خورد و طرفداران بیشتری هم پیدا کرده است. بنابراین اگر قصد دارید موهاتون رو بلوند کنید بهتره به سراغ سایه های بلوند طبیعی برید تا مطابق با روند سال 2020 باشید و زیبایی بیشتری برای موها، چهره و استایل خودتون در سال جدید به وجود بیارید.

 

رنگ مو بلوند طبیعی

 

ترکیب رنگ موی بلوند کرم نخودی بدون دکلره، مرحله به مرحله + فرمول

 

رنگ مو قهوه ای موکا با هایلایت های بلوند یخی برای سال 99

این رنگ مو جذاب هم یکی دیگه از انتخاب های خیلی عالی برای بهار و تابستان 99 هست و تا مدت های طولانی در لیست پرطرفدارترین رنگ موها قرار داره. اگر قصد دارید موهاتون یک تغییر اساسی و خیره کننده داشته باشه، این رنگ مو جذاب میتونه جز انتخاب های اول براتون باشه.

 

رنگ مو موکا با هایلایت روشن

 

موهای یخی، ترند سال 2020

رنگ موهای فانتری همیشه طرفداران مخصوص به خودشون رو داشتند؛ در سال 2020 هم رنگ مو یخی با سایه های رنگ آبی و بنفش که حالت فانتزی روشن داره هم جز ترندهایی هست که مطمئنا خیلی از خانم ها و طرفداران مد و زیبایی در اینستاگرام هم اون رو دوست خواهند داشت.

مدل رنگ مو زنانه 2018 - جدیدترین رنگ موهای جذاب و فانتزی

 

رنگ مو یخی

 

هایلایت مو تکه ای در قسمت جلو موها

این مدل از هایلایت کردن موها که به شکل تکه ای یا نواری در قسمت جلو موها انجام می گیره، یکی دیگه از روندهای فوق العاده شیک و پرطرفدار برای رنگ موها در سال 99 و 2020 هست. در این مدل، بخشی از هایلایت مو که رنگ کاملا روشن و خیره کننده ای داره، مثل یک قاب در اطراف صورت قرار می گیره و زیبایی چهره شما رو بیشتر نشون میده.

 

هایلایت مو تکه ای در جلو مو

 

آمبره مو شیک و متفاوت برای سال 99

ترکیبی از رنگ مو با تن گرم مثل بلوند توت فرنگی و رنگ مو بلوند با تن خنک مثل بلوند یخی، این مدل آمبره مو شیک و جذاب رو ایجاد کرده و رنگ و رویی شبیه به رنگ مو بلوند کلاسیک و عاشقانه رو برای موها ایجاد کرده است! (رنگ مو - فرمول های ترکیبی رنگ های پرطرفدار)

 

آمبره مو شیک

رنگ مو دودی زیتونی و بلوند دودی

 

رنگ مو اوپال یا مرواریدی برای سال 2020

اگر طرفدار موهای فوق العاده درخشان و خیره کننده هستید، حتما این رنگ مو اوپال که درخششی شبیه به مروارید بر روی موها داره رو دوست خواهید داشت. این رنگ مو هارمونی جذابی از رنگ خاکستری و بلوند خنک هست و درخشش جذابی رو برای موها ایجاد میکنه.

 

رنگ مو اوپال

 

آمبره مو با رنگ های تیره و جذاب

اگر پوستتون سبزه و گندمی هست و تمایل دارید رنگ مو امبره رو امتحان کنید، میتونید این مدل از امبره مو که ترکیبی از سایه قهوه ای - دودی در ریشه مو بوده و به تدریج روشن و روشن تر شده هست رو امتحان کنید. (راهنمای خرید رنگ موی اصل و با کیفیت)

 

آمبره مو با رنگ تیره و دودی

 

معرفی جدیدترین رنگ موهای سال 98 و 2019 + عکس

 

بالیاژ مو قهوه ای با لایت های روشن

این سبک از بالیاژ مو با استفاده از رنگ قهوه ای و لایت های روشن و درخشان ایجاد شده که در نهایت رنگ مویی فوق العاده جذاب، متفاوت و شیک رو برای موها به وجود آورده است. این ترکیب رنگ میتونه جز انتخاب های عالی برای شروع سال جدید باشه.

 

بالیاژ مو قهوه ای با لایت های روشن

 

رنگ مو رزی - قهوه ای برای سال 99

اگر تمایل دارید رنگ موهاتون کاملا متفاوت از رنگ های معمولی و همیشگی باشه، بهتره این رنگ مو قهوه ای - رزی که این روزها خیلی پرطرفدار شده رو امتحان کنید. برای ایجاد رنگ مو متفاوت باید موها دکلره بشه و با استفاده از رنگ مو قهوه ای و قرمز، این ترکیب جذاب و منحصر به فرد روی موها ایجاد بشه.

 

رنگ مو رزی قهوه ای

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو