عکس های آیدا نامجو و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

عکس های آیدا نامجو و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

489

1398/11/24

20:39


عکس های جدید آیدا نامجو و همسرش به همراه بیوگرافی کامل آیدا نامجو و زندگی شخصی هنری وی را در نمکستان ببینید.

نمکستان: آیدا نامجو در سوم فروردین سال ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. بازیگر جوان و خوش آتیه سینمای ایران یک دهه هفتادی تازه کار است که بیشتر مردم با سریال لیسانسه ها بود که با چهره او آشنا شدند. در کارنامه هنری او کارگردانی و مستند سازی نیز دیده می شود و در چند جشنواره نیز موفق به کسب جوایزی شده است. نگاهی داریم به زندگی هنری آیدا نامجو

آیدا نامجو عکس آیدا نامجو و همسرش بیوگرافی آیدا نامجو

همسر و زندگی خانوادگی :

تنها یک برادر به نام سروش دارد. از شغل و تحصیلات والدین او اطلاعی در دسترس نیست. همچنین ایشان مجرد هستند و هنوز ازدواج نکرده است.

تحصیلات :

در دبیرستان تئاتر خواند و دیپلمش نیز در همین رشته بوده است. برای ادامه تحصیل رشته کارگردانی سینما را برگزید. او کارشناسی کارگردانی را از دانشگاه آزاد احذ نمود.

آیدا نامجو

شروع فعالیتهای هنری :

او مانند بیشتر بازیگران سینما و تلویزیون ایران کارش را با تئاتر آغاز کرد. چه زمانی که در دبیرستان مشغول خواندن رشته تئاتر بود و چه در دانشگاه. بعد با فیلم جزیره مهربانی که در آن نقش یک دختر کرد را بازی میکرد پا به تلویزیون گذاشت.

حضور در سینما :

اولین فیلم سینمائی که آیدا نامجو در آن به عنوان بازیگر حضور یافت، قبیله من نام داشت که کاری از غلامرضا آزادی بود و در سال ۹۰ اکران شد. فریال بهزاد نیز تهیه کنندگی فیلم را برعهده داشت. فیلمی با تعداد زیادی بازیگر که عموما ناشناخته بودند و به گونه ای مستند گونه روایت می شد و در آن عکاس برجسته و پیشکوت سینمای ایران زنده یاد اصغر بیچاره و نیز نازنین احمدی در آن حضور داشتند.

این فیلم با اقبال عمومی خوبی مواجه نشد و مخاطبان نتوانستند با فیلم ارتباط موثری برقرار کنند. آیدا نامجو در اولین کار سینمائی خود نتوانست مخاطبان را تحت تاثیر بازیش قرار دهد. حضور کم رنگ که به چند سکانس محدود ختم میشد و نیز همبازی شدن با بازیگران نه چندان شناخته شده و ضعیف بودن اثر  در این میان بیشترین سهم را در کم اقبالی به هنرنمائی آیدا نامجو در فیلم ایفا کردند.

آیدا نامجو

بازیگر نقش شادی در لیسانسه ها :

لیسانسه ها از جمله مجموعه های تلویزیونی طنز پر مخاطب تلویزیون ایران است که پخش سری اول آن به نام لیسانسه های ۱ از چهارم دی ماه سال ۹۵ شروع شد. بنابر استقبال مردم از این سریال، سری دوم آن نیز از چهارم آذر سال ۹۶ آغاز شد. پس از پایان لیسانسه های ۱و۲، سری دیگری از آن با عنوان فوق لیسانسه ها در هفدهم آبان ماه ۹۸ از شبکه سوم سیما پخش شد. نویسندگی و کارگردانی این سریال با سروش صحت بود و بازیگرانی چون بیژن بنفشه خواه، هوتن شکیبا و امیر حسین رستمی در آن به ایفای نقش پرداختند.

آیدا نامجو نیز در این سریال نقش شادی نامزد مازیار که نقشش را امیر کاظمی ایفا میکند، را بازی میکرد. شادی خواهر زن آقای امیری همسایه حبیب (هوتن شکیبا) است. این سریال به شکلی هجو و نیز طعنه به مشکل اشتغال و ازدواج و رفاه جوانان تحصیلکرده ایرانی میپردازد و با به تصویر کشیدن زندگی سه نفر از جوانان فارغ التحصیل دانشگاه، داستان فیلم با چاشنی طنز را به پیش میبرد.

آیدا نامجو

بازی در سریال لحظه گرگ و میش :

این سریال را کارگردان توانا و برجسته سینما یعنی همایون اسعدیان ساخته و وی با همکاری مونا انوری زاده فیلمنامه آن را نگاشته است. داستان فیلم چند دهه از زندگی یک خانواده ایرانی را که از حوادث تاریخی و اجتماعی روز تاثیر پذیرفته اند را روایت میکند. نام اولیه فیلم سوگند نام داشت که بعدها به لحظه گرگ و میش تغییر کرد.

آیدا در این فیلم نقش ندا همسر سروش صحت را ایفا میکند. فاطمه گودرزی و شهره سلطانی از هم بازیهای آیدا نامجو در این فیلم هستند. خواننده تیتراژ اول فیلم محمد معتمدی، خواننده پر آوازه سنتی خوان ایران است که همین بر جذابیت سریال موثر بوده است.

صفحه اینستاگرام آیدا نامجو :

آیدا نامجو با آیدی ayda.namjou در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد.

صفحه اینستاگرام آیدا نامجو

صفحه اینستاگرام آیدا نامجو

بیوگرافی آیدا نامجو و عکس های جدید

بیوگرافی آیدا نامجو و عکس های جدید

بیوگرافی آیدا نامجو و عکس های جدید

بیوگرافی آیدا نامجو و عکس های جدید

المیرا دهقانی و آیدا نامجو

عکس المیرا دهقانی و آیدا نامجو

 آیدا نامجو

عکس و بیوگرافی آیدا نامجو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو