دانلود بازی Void Destroyer 2 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Void Destroyer 2 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

144

1398/11/25

04:08


با هیچ چیز شروع کنید و با همه چیز تمام! فقط یک سفینه فضایی ساده در ابتدای بازی در اختیار شماست که به ندرت می توانید در مبارزات خود از آن استفاده نمایید. شما با این سفینه ی فضایی ساده باید امپراطوری و سفر ماجراجویانه ی خود را آغاز کنید. بازی Void Destroyer 2 اثری جهان آزاد و سندباکس است که از آثار کلاسیک در ساخت خود الهام گرفته. این بازی اثری از استودیو Iteration 11 است که با کسب نمرات بالا از سوی گیمرها و نقدهای مناسب از سمت منتقدین همراه بوده. گیم پلی بازی در شهاب سنگی دورافتاده و خشن شکل می گیرد که در مرزهای بیرونی منظومه شمسی قرار گرفته است. فرقه های مختلفی در اینجا زندگی می کنند و هریک از آن ها برای رسیدن به اهداف مشخص خود، با دیگران رقابت می کند. این بازی بر روی مبارزه، تاکتیک و تصمیمات استراتژیک بنا شده است که نبردهای آن از یک سفینه علیه یک سفینه تا چندین سفینه ی فضایی علیه چندین سفینه ی فضایی دیگر گسترش می یابد. سیستم اقتصادی قابل کنترل و خرد در اختیار شما قرار می گیرد که باید با کسب مسئولیت های گوناگون، این سیستم را گسترش دهید و بر تمامی کهکشان حکم فرمایی کنید.

Void Destroyer 2 PC-PLAZA

آپدیت بازی Update v20200211-PLAZA اضافه شد

دانلود-بازی-Void-Destroyer-2

در ابتدای بازی Void Destroyer 2 شما فرصت های متعددی برای رشد و توسعه سفینه ی فضایی خود در زمینه های مختلف دارید. هرچه بیشتر در بازی پیش بروید، سیستم توسعه شما محدودتر خواهد شد و باید از آن چه در ابتدای بازی تصمیم گرفته اید، در راستای تشکیل قدرت خود استفاده نمایید. شما باید کشتی های حمل و نقل را محافظت کنید تا محموله های شما را به اهداف مورد نظرتان برسانند. مسیرهای راهزنی را بشناسید و اگر دوست دارید، حمایت کنید یا نابود سازید! شما یک جایزه بگیر نیز هستید! کسی که برای هرکاری که می کند، پول مشخصی قرار است دریافت نماید.

info

Void Destroyer 2 is a open world space sandbox game set in a desolate asteroid field on the outer edges of our solar system. Populated by various factions with often competing goals. Void Destroyer 2 emphasizes combat, tactics and strategy, with battles ranging from one on one to fleets versus fleets. With a simple, manageable yet engaging economy and offers loads of freedom to the player on how to play and who to play as.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5 or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 550

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: Works with most Intel graphics cards, but not supported or recommended. DRM free.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7 or better

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1070 or better

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: DRM free.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v20200211-PLAZA با لینک مستقیم

——————

دانلود بازی Void Destroyer 2-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو