عکس های بهشاد مختاری و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

عکس های بهشاد مختاری و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

379

1398/11/25

04:39


عکس های جدید بهشاد مختاری و همسرش به همراه بیوگرافی کامل بهشاد مختاری و زندگی شخصی هنری وی را در نمکستان ببینید.

نمکستان: بهشاد مختاری در ۲۲ تیرماه سال ۱۳۶۰ در بیرجند استان خراسان جنوبی متولد شد و معتقد است بخاطر ویژگی های ظاهری اش و میمیک صورتش بیشتر برای بازی در نقش های طنز به سراغ وی می آیند. نگاهی میکنیم به فعالیتهای بازیگری و زندگی شخصی وی

بهشاد مختاری عکس بهشاد مختاری و همسرش بیوگرافی بهشاد مختاری

 کودکی :

او دوران کودکی خویش را در شهرستان زاهدان گذراند و از همان دوران به دنیای هنر و به ویژه بازیگری علاقمند شد. زیاد فیلم و سریال می دید و بعد از دیدن هر فیلم نیز سعی میکرد تا بازی بازیگران فیلم ها را تقلید کند و یا ادایشان را دربیاورد.

تحصیلات :

وی تمام دوره های تحصیلی خویش تا مقطع دیپلم را در زاهدان گذراند و مدرک دیپلم برق قدرت را در سال ۷۷ اخذ نمود و سپس برای ادامه تحصیل به تهران آمد.

بهشاد مختاری

ورود به دنیای بازیگری :

وی زمانی که هفده سال داشت برای اولین بار در صحنه تئاتر حاضر شد و به اجراهای تئاتر مختلفی در شهر محل اقامت خود دست زد. وی در مدت پنج سال بیش از بیست و پنج نمایش را به روی صحنه برد که در همه آنها به عنوان بازیگر حضور داشت. او به مدت دو سال در آموزشگاه جام جم مشغول به یادگیری بازیگری شد و فوق دیپلم بازیگری را از این موسسه دریافت نمود. او فعالیتهای جدی و نیز حرفه ای بازیگری را از همانجا آغاز نمود. از اساتید وی در این موسسه میتوان  مرحوم احمد علامه دهر و یونس آبسالان را نام برد.

تجربه اولین حضور او جلوی دوربین :

بهشاد مختاری در برنامه طنز پیک تابستان که به صورت زنده اجرا میشد برای اولین بار جلوی دوربین رفت. این برنامه در سال ۱۳۸۲ از تلویزیون پخش میشد. یکسال بعد یعنی در سال ۱۳۸۳ در فیلم سینمائی چند میگیری گریه کنی حضور یافت. فیلمی به نویسندگی محسن تنابنده و حسن وارسته که شاهد احمدلو آن را کارگردانی کرده است.

این فیلم پر بازیگر که در آن بازیگران به نامی از الناز شاکردوست تا ابوالفضل پور عرب در آن به ایفای نقش پرداختند موفق شد دیپلم افتخار هیئت داوران را در بیست و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از آن خود کند. بهشاد مختاری در این فیلم برای هر روز کار، چیزی حدود هفت هزار تومان دستمزد می گرفت.

بهشاد مختاری

از بازی در شب های برره تا قهوه تلخ :

بازی او در مجموعه طنز به یاد ماندنی و خاطر برانگیز شب های برره به کارگردانی مهران مدیری بیشتر به او کمک کرد تا دیده شود. چون سریالی با مخاطب میلیونی داشت که در زمان خودش بسیار سروصدا کرد. او دومین همکاری خویش با مهران مدیری را در قهوه تلخ نیز تجربه کرد. محله ما، مهمانپذیر سعادت و امیر علی از جمله کارهای بعدی او در مقام بازیگر است. به جز بازیگری او در مقام تدوینگر نیز فعالیت داشته است.

همسر بهشاد مختاری  :

بهشاد مختاری در مصاحبه ای اعلام کرده که ازدواج نموده و تفاوت سنی زیادی با همسرش دارد. او میگوید همسرش او را از زمانیکه در چند کار تلویزیونی بازی کرده میشناخت. به گفته بهشاد مختاری، دست پخت خودش از همسرش بهتر است چون مدت زیادی تنها و مجرد زندگی کرده و مجبور شده خودش آشپزی کند و به همین دلیل آشپزی رو خوب یاد گرفته است. البته الان بیشتر همسرش آشپزی میک ند اما بهشاد معتقد است همچنان زرشک پلو مرغی که او درست میکند بهترین است.

تجربه خوانندگی :

بهشاد در سال ۹۷ با همکاری عرفان خاکی قطعه دل برهاری را اجرا نمود و بدین شکل تجربه خوانندگی را نیز به کارنامه هنری خویش اضافه نمود. خود او میگوید سلیقه اش در موسیقی به چیز خاصی محدود نمیشود ممکن است یک روز در فاز گوش دادن موسیقی پاپ باشد و روز دیگر موسیقی سنتی را بپسندد اما در کل ارزش خاصی برای موسیقی سنتی ایران قائل است.

ویژگی های شخصیتی بهشاد مختاری :

او میگوید برخلاف شخصیتهایی که در فیلمها بازی میکند که بیشتر شان شیطانی و شرورانه است خود وی بسیار آرام و احساساتی است. سخت کوشی، جدی بودن و پشتکار را نیز از وجوه مثبت شخصیتی خود قلمداد میکند که باعث شده به نیمی از آرزوهای خود دست یابد.

بهشاد مختاری

آثار تلویزیونی بهشاد مختاری :

  • شکرآباد
  • پیک تابستان
  • شب های برره
  • ماجراهای محله ما
  • مهمانپذیر سعادت
  • امیرعلی
  • قهوه تلخ
  •  خنده بازار
  • خانه اجاره ای
  • فراموشی

آثار سینمایی بهشاد مختاری :

  • چند میگیری گریه کنی
  • ما خیلی باحالیم
  • ثبت با سند برابر است
  • پا تو کفش من نکن
  • سلام علیکم حاج آقا

بیوگرافی و عکس های جدید بهشاد مختاری 

بیوگرافی و عکس های جدید بهشاد مختاری و نیوشا ضیغمی

زندگینامه بهشاد مختاری

زندگینامه بهشاد مختاری و علی‌صادقی

مرجانه گلچین و بهشاد مختاری

عکس مرجانه گلچین و بهشاد مختاری

بیوگرافی و عکس های بهشاد مختاری

بیوگرافی و عکس های بهشاد مختاری

بهشاد مختاری

عکس و بیوگرافی بهشاد مختاری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو