فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

153

1398/11/25

05:37


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه 98/11/25

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال تولدتان را با مهربانی و عشق آغاز کنید و در این سال تا می‌توانید به اطرافیان محبت نمایید. در چند روز آینده فردی به کمک شما نیاز دارد، این فرد را از محبت و شفقت خود محروم نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. در تابستان سال آینده بخت با شما یار خواهد بود و در این فصل فرصت‌های زیادی برای شادی و تفریح پیدا خواهید کرد. این فرصت‌ها را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوشی را برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار کنید. کارهای شما در شهریور و مهر سال آینده به اوج می‌رسد و در این ماه‌ها لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست بر ندارید. دی ماه سال آینده با افراد نااهلی روبرو می‌شوید و این افراد دردسرهای زیادی برای شما درست خواهند کرد، اجازه ندهید کارشکنی‌های این افراد جلوی پیشرفت و موفقیت شما را بگیرید و حساب این افراد را کف دست‌شان بگذارید. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را با محبت و تلاش به پایان برسانید و این سال را به سالی خاطره‌انگیز در میان سال‌های زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

رویکردی مثبت به زندگی دارید و همیشه نیمه پُر لیوان را نگاه می‌کنید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و گره‌ای که در کار شما افتاده را با خوشبینی و تلاش باز کنید و اهمیت دیدگاه مثبت و خوشبینی در زندگی را به اطرافیان ثابت نمایید. مدتی پیش پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده بودید و تاکنون سودی از این سرمایه‌گذاری نصیب‌ شما نشده است، اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از محل این سرمایه‌گذاری، سودسرشاری نصیب‌تان خواهد شد. اهل رسیدگی به منزل نیستید و این رویکرد زمینه دلخوری دیگر اعضای خانواده را فراهم کرده است، امروز زمان فراغتی دست می‌دهد تا وقتی را برای کمک به کارهای خانه کنار بگذارید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و با مشارکت در کارهای منزل به اهل خانه ثابت کنید که از هر فرصتی برای کمک به آنها بهره می‌گیرید. عشق خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا همسر یا عشق‌زندگی‌تان احساس کند که آتش مهر شما به ایشان خاموش شده است، اجازه ندهید این رفتار فاصله‌ای میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز با رفتار و گفتار به وی ثابت نمایید که بیشتر از همیشه دوستش دارید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و امروز کارها زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان خواهد رسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مواظب سلامتی‌تان نیستید و با خوردن و نوشیدن خوراکی‌های ناسالم و مضر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید. ادامه این رویکرد نه تنها سلامتی‌ شما را به خطر می‌اندازد، بلکه با ضعیف‌تر شدن جسم‌تان، کار و حرفه شما به خطر می‌افتد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و امروز از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول خوبی به دست شما می‌رسد، از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و از آینده خبر ندارید، تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. انسان مسئولیت‌پذیری نیستید و اشتباه‌های خود را در زندگی به گردن دیگران می‌اندازید. ادامه این رویکرد شما را به فردی بی‌مسئولیت تبدیل خواهد کرد و در کار و حرفه‌تان نیز پیشرفتی نخواهید داشت. در نتیجه از امروز مسئولیت اشتباه‌های خود را بر عهده بگیرید و با درس گرفتن از این اشتبا‌ه‌ها، آینده‌ای روشن را پیش‌روی خود قرار دهید. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله ندارد و گوشش به حرف‌های شما بدهکار نیست. این رفتار را به دل نگیرید و مطمئن باشید که با‌گذشت زمان همسر یا عشق‌زندگی‌تان این رفتار را اصلاح خواهد کرد و بیشتر از همیشه تحویل‌تان خواهد گرفت. گره‌ای در کار شما افتاده و به رغم تلاش‌هایی که انجام داده‌اید، کارها با مشکل انجام می‌شود. امروز این گره باز خواهد شد و مشکلی برای پیشرفت در کارها نخواهید داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

به لحاظ جسمی توان و نیروی لازم را ندارید و ضعف و کسالت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز با ورزش و تحرک به نبرد کسالت و خستگی بروید و سلامت جسم‌تان را تضمین کنید. علاقه زیادی به کسب علم‌و‌دانش دارید و لحظه‌ای دست از مطالعه و فراگیری مهارت‌های جدید دست بر نمی‌دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که در کنار فراگیری تخصص‌های تازه و کسب علم و دانش، با افراد تازه‌ای دوست خواهید شد و در این راه رفقای قابل‌اعتمادی پیدا خواهید کرد. با همسر یا عشق‌زندگی‌تان یک‌دل و هم‌سخن نیستید و اطلاعات زیادی از زندگی خود را از ایشان مخفی کرده‌اید. از آنجایی که ماه پشت ابر نمی‌ماند، قبل از اینکه دست‌ شما پیش عشق‌زندگی‌تان رو شود و آبروی‌تان برود. صداقت را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و به ایشان قول بدهید که از امروز به بعد به غیر از واقعیت، چیز دیگری به ایشان نخواهید گفت. عازم سفری هستید و در این سفر نه تنها به شما خوش خواهد گذشت، بلکه از این سفر با کوله‌باری از تجربه‌های درخشان باز می‌گردید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد حضور در رقابت ورزشی یا علمی را دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی‌تان را حفظ خواهید کرد و از این رقابت سربلند بیرون می‌آیید. مدتی است که قصد خرید لباس و پوشاک را دارید، اما تاکنون پول مناسبی برای خرید چند دست لباس شیک و مجلسی به دست‌تان نرسیده است. امروز ورق بر می‌گردد و پولی به دست‌‌تان خواهد رسید. این پول را به خرید لباس‌های مورد علاقه‌تان اختصاص دهید و حسابی خوش‌تیپ کنید. همسر یا عشق‌‌زندگی‌‌تان از چیزی که حتی فکرش را هم بکنید،‌ بیشتر شما را دوست دارد و امروز کاری می‌کند که عشق بی‌پایانش به شما ثابت شود. از شغلی که به آن مشغول هستید رضایت ندارید و به دنبال کار تازه‌ای می‌گردید، امروز پیشنهاد کار جدیدی را دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را غنیمت بدانید و جویای فرصت‌های بهتری با این کار جدید باشید. برنامه‌ای برای آینده ندارید و باری به هر جهت زندگی می‌کنید. قبل از اینکه این رویکرد شما را از همقطاران‌تان عقب بیاندازد، برنامه‌ای جدی و کاربردی برای آینده تدوین کنید و اهمیت بیشتری به آینده‌تان بدهید. پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده احترام خاصی برای همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان قائل هستند و امروز با رفتار و گفتار خود به ایشان ثابت می‌کنند که جایگاه خاصی در میان قلب پدر و مادر و اعضای خانواده دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان مهربانی هستید و به اطرفیان نازک‌تر از برگ گل نمی‌گویید، این روحیه باعث شده تا دوستان زیادی داشته باشید و مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را به لطف این دوستان برطرف نمایید. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکر‌ده‌اید و به رغم اینکه تلاش زیادی برای پس‌انداز خواهید داشت، خرج امروز زندگی شما از دخل‌تان بیشتر می‌شود و پولی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. اهمیتی به تجربه‌های دیگران نمی‌دهید و بدون مشورت برای انجام کارهای مشکل آستین بالا می‌زنید، این وضعیت باعث شده تا توان انجام کارهای مشکل را نداشته باشید و کسی روی شما حساب‌باز نکند. از امروز تغییر روحیه بدهید و با مشورت گرفتن از بزرگ‌ترها او افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، کارهای دشوار را به‌راحتی از سر راه بردارید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان کار بسیار رضایت‌بخشی انجام می‌دهد و از بابت این کار شما را حسابی خوشحال می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت کاری برای رضایت همسر یا عشق‌زندگی‌تان انجام دهید. به لحاظ کاری روز شلوغی را آغاز نکرده‌اید و فرصتی پیدا می‌کنید تا وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آنها ثابت نمایید که از بودن در کنار اهل منزل لذت می‌برید. امروز احتمال ایجاد مشکلی در کارهای شما وجود دارد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این مشکل حل می‌شود، اما مجبور خواهید شد که وقت زیادی را برای حل آن از دست بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دیدگاهی قدیمی به زندگی و کار دارید و در سبک‌زندگی‌ شما خبری از نوآوری و ایده‌های خلاق نیست. این وضعیت به لحاظ کاری شما را از دیگران عقب انداخته است و به لحاظ اجتماعی نیز اطرافیان شما را فردی با تفکرات قدیمی و کهنه می‌شناسند. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مجال بیشتری به ایده‌های نوآورانه بدهید و با کنار گذاشتن دیدگاه‌های کهنه و قدیمی، رویکردی جدید و امروزی در کار و زندگی به پیش بگیرید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش‌روی شما قرار دارد. این موقعیت را از دست ندهید و مطمئن باشید که انجام آن در آینده موفقیت‌‌های بیشتری را برای شما به دنبال دارد. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و انسانی انزواطلب شناخته می‌شوید. ادامه این وضعیت به هیچ‌وجه به نفع شما نیست و قبل از اینکه تنهایی شما را از پا در بیاورد، حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و با گسترش دامنه دوستان و آشنایان، زندگی اجتماعی را در پیش بگیرید. امروز یکی از اعضای منزل مشکلی را با شما در میان می‌گذارد و از شما انتظار دارد تا برای حل این مشکل آستین بالا بزنید، اما مشکلات شخصی اجازه‌ای به شما برای کمک به ایشان نمی‌دهد، در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت،‌ هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای وی انجام خواهید داد. روزی عاشقانه را شروع کرده‌اید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، چنین فرصتی را از دست ندهید و عشق‌زندگی‌تان را در گرمای محبت خود شریک کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و فردی که مدتی پیش از ایشان پولی قرض گرفته‌اید امروز به شما سر می‌زند و درخواست بازپرداخت این پول را خواهد داشت. این قرض را به هر قیمتی که شده پرداخت کنید و اجازه ندهید زیر بار دِین این فرد باقی بمانید. امروز حادثه‌ای در کمین شما است و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، آسیبی وجود نازنین‌تان را به خطر خواهد انداخت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان هدیه‌ای برای شما خریده و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، به شما ثابت کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد. مدتی است که به فکر افتاده‌اید با افزایش دانش و تخصص خود، درهای جدیدی از موفقیت و پیشرفت را باز کنید. امروز زمان خوبی است که به این فکر جامه عمل بپوشانید و به اطرفیان ثابت نمایید که هیچ‌وقت برای کسب علم و دانش و مهارت‌اندوزی دیر نیست. خبری از دوستان قدیمی خود ندارید و قید رفقای دیرین را زده‌اید. این رویکرد به نفع شما نیست و از آنجایی که دوستان قدیمی را راحت‌ به‌دست نیاورده‌اید که راحت از دست بدهید، امروز زمان خوبی است که تماسی با دوستان قدیمی بگیرید و با زنده‌کردن خاطرات خوش گذشته، رابطه دوستی‌تان را تقویت نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که امید خود به زندگی را از دست داده‌اید و انگیزه‌ای برای کار و تلاش ندارید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از پا در بیاورد و به خاطر داشته باشید که انسان به امید زنده است و کسی تاکنون با ناامیدی به جایی نرسیده. احساس می‌کنید که اعضای منزل اهمیتی به شما نمی‌‌دهند و شما را در مشکلات تنها می‌گذارند، اما این احساس هیچ پایه و اساسی ندارد و با خاطر‌جمع می‌توانید روی کمک اعضای منزل برای حل مشکلات حساب‌باز کنید. یکی از اطرافیان به شما وعده انجام کاری را داده است و امروز متوجه می‌شوید که قادر به انجام این وعده نیست. اجازه ندهید این بد عهدی شما را ناراحت کند و از خطای این فرد چشم‌پوشی کنید. عازم سفری هستید و در این سفر بیشتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت و تجربه‌های جالب و مفیدی را به کوله‌بار تجارب خود اضافه خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای رضایت خاطر شما دست به هر کاری می‌زند و به شما ثابت کرده است که چیزی در زندگی برای‌تان کم نمی‌گذارد، اجازه ندهید این رفتار یک‌طرفه باقی بماند و امروز به ایشان ثابت کنید که شما هم برای رضایت ایشان حاضر هستید خودتان را به آب و آتش بزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با انرژی و نشاط آغاز کرده‌اید و روحیه زیادی دارید، این انرژی را به یادگیری مهارت‌های جدید اختصاص دهید و با افزایش دانش و تخصص، درهای جدیدی از موفقیت و ثروت را به روی خود باز کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده و قصد دارد حسابی شما را شگفت‌زده کند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و امروز از معامله یا قراردادهای کاری سود سرشاری به جیب خواهید زد. فردی که بدخواه شما است قصد دارد میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، امروز این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که هرگز حق دخالت در زندگی‌‌تان را ندارد. امروز فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید به شما پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی می‌دهد،‌ گوش‌تان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و مطمئن باشید که این فرد نقشه شومی برای شما کشیده. مدتی است که سری به بزرگ‌ترها و ریش‌سفید‌های فامیل نزده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت دلخوری بزرگان خانواده را به دنبال داشته باشد و در اولین فرصتی سری به آنها بزنید و دیدارها را تازه نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به لحاظ مالی روز خوبی را شروع نکرده‌اید و آه در بساط ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این مشکل مالی موقتی است و پولی به دست شما خواهد رسید تا با این پول تمام دغدغه‌های مالی خود را پوشش دهید. انسان خلاق و نوآوری هستید اما از اجرایی کردن ایده‌های بکر خود هراس دارید و این وضعیت شما را از همقطاران‌تان عقب نگه داشته است. امروز زمان خوبی است که به ایده‌های خود بها بدهید و با جرأت و اعتماد‌به‌نفس این ایده‌ها را اجرا کنید و مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها نقش مهمی در موفقیت‌های آینده شما ایفا خواهد کرد. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده این مشاجره را به صلح و صفا ختم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و روزی که سپری می‌کنید را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی‌تان تبدیل خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه مشغول کار و تلاش هستید، امروز زمان مناسبی است که کمی به خودتان استراحت بدهید و با فاصله گرفتن از کار، حسابی تفریح و استراحت کنید. علاقه زیادی به زراندوزی دارید و حرض و طمع، لحظه‌ای شما را رها نمی‌کند. این رویکرد شما را به فرد طماعی در میان افراد خانواده و دوستان تبدیل کرده و کسی تمایلی به رفاقت با شما ندارد، قبل از اینکه این وضعیت شما را به انسان منزوی تبدیل کند، طمع و حرص را کنار بگذارید و سخاوتمندی و گشاده‌دستی را جایگزین حرف و طمع نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را سپری نمی‌کند و امروز حسابی نگران و مضطرب است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل نگرانی‌های ایشان را جویا شوید. قصد آغاز شراکت یا کار مهمی را دارید، اما تاکنون برای انجام این کار آستین بالا نزده‌اید، امروز زمان خوبی است که شراکت یا این کار مهم را آغاز کنید، اما قبل از عقد هرگونه قرارداد، یک بار دیگر تمام جوانب کار را بررسی نمایید تا چیزی از قلم نیافتاده باشد. اعتماد‌به‌نفس سرشاری دارید و به راحتی روی دیگران تأثیر می‌گذارید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دوستان جدیدی پیدا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را شروع نکرده و امروز اصلاً اعصاب ندارد، در چنین شرایطی بیش‌از‌حد به عشق‌زندگی‌تان فشار نیاورید و اجازه ندهید ناراحتی‌های ایشان، صدمه‌ای به رابطه عاشقانه میان شما وارد کند. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما این تلاش‌ها تاکنون بازخورد چندانی برای شما به دنبال نداشته و مزد زحمت‌های‌تان را نگرفته‌اید. غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار خواهد نشست. به فکر افزایش درآمد خود هستید اما راه‌و‌چاه این کار را نمی‌دانید و سردرگم شده‌اید، امروز زمان مناسبی است که با افرادی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و با عمل به نصیحت‌های این افراد، تجارت خود را گسترش دهید و درآمد بیشتری بدست آورید. یکی از اعضای خانواده در بستر بیماری افتاده و امروز حال‌روز خوبی ندارد، در نتیجه لحظه‌ای از پرستاری ایشان غافل نشوید و به وی ثابت نمایید که هر کاری از دست‌تان بر بیاید را برای سلامتی این فرد انجام خواهید داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو