چگونه در خرید کاپشن مردانه موفق عمل کنیم؟

چگونه در خرید کاپشن مردانه موفق عمل کنیم؟


منبع: تالاب

338

1398/11/25

05:39


چگونه در خرید کاپشن مردانه موفق عمل کنیم؟

چگونه در خرید کاپشن مردانه موفق عمل کنیم؟

کاپشن واژه‌ایی روسی است که با همان تلفظ وارد فرهنگ زبان فارسی شده‌است و معادل انگلیسی آن ژاکت، هود و یا وینتر‌کت است.کاپشن مردانه که یکی ازمهمترین  پوشاک زمستانه محسوب می‌شود که  دارای عایق ضخیمی است و بدن را در فصل‌های سرد سال گرم نگه می دارد و استایلی شیک و جذاب برای آقایان می‌سازد.

 

این پوشش در برابر سرما، باد، باران و برف مقاومت بالایی دارد. با آغاز فصل سرما افراد زیادی برای خرید کاپشن، پالتو، بارانی ، کت و ژاکت به تکاپو خواهند افتاد تا با تهیه لباس گرم و راحت زمستان را با خاطره خوشی همراه سازند. کاپشن به دلیل کارایی زیاد و تنوع در مدل، طرح و رنگ‌هایی که در بین دیگر پوشاک زمستانه مردانه دارد بسیاری از آقایان را به خرید این کالای زمستانی علاقه‌مند خواهد کرد.

 

خرید کاپشن مردانه یکی از ضروری‌ترین خرید لباس‌های زمستانه است، از این رو آقایان برای انتخاب یک کاپشن شیک و مناسب تمام تلاش خود را می‌کنند تا خریدی رضایت‌بخش داشته باشند. آقایان معمولا دو نکته را در خرید کاپشن در نظر می‌گیرند که یک کاپشن مناسب علاوه بر حفظ گرما و دوام بالایش باید آنها را زیبا و جذاب و خوش هیکل‌تر نیز نشان دهد.

 

چگونه خرید کاپشن مردانه را ساده‌ کنیم؟

کاپشن های مردانه در طرح و رنگ های متنوع در ویترین فروشگاه‌ها در نگاه اول شما را برای خرید وسوسه می کنند، اما ممکن است در ادامه خرید بسیار دشوار و وقت گیری باشند.

 

با توجه به اینکه در فصل زمستان لباس بیشتری به تن دارید امتحان کردن هر کاپشن مستلزم تعویض لباس‌های شما است که پروی کاپشن را برای شما امری دشوار می‌سازد، همچنین گشتن و چرخیدن در فروشگاه‌ها و مراکز خرید در فصل سرد با توجه به آلودگی هوا و ترافیک سنگین می‌تواند حوصله سر بر و وقت‌گیر باشد و شما را به خرید کاپشن با بودجه ایی که در نظر گرفته‌اید نرساند.

 

از این رو قبل از این که کاپشن مورد نظر را خریداری کنید بهتر این است که مدل و طرح‌های کاپشن را در فروشگاه‌های اینترنتی لباس معتبر مشاهده کنید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید،این کار را می‌توانید بدون اینکه وقت خود را در خیابان سپری کنید در کمال آرامش در منزل انجام دهید.

چگونه در خرید کاپشن مردانه موفق عمل کنیم؟

انواع کاپشن های مردانه

کاپشن مردانه اسپرت:

کاپشن مردانه ورزشی به دلیل ضخامت کمتری که در بافت خود دارند نسبت به کاپشن‌های معمولی سبک‌ترند و گرمای کمتری دارند، این مدل کاپشن‌ها که برای اکثر رشته‌های ورزشی بخصوص اسکی، کوهنوردی و صخره نوردی طرفداران بسیاری دارند، بیشتر در رنگ‌های غیر خنثی مثل قرمز، زرد و نارنجی، آبی و رنگ‌های فسفری موجود است.

 

 از ویژگی برجسته این کاپشن راحتی و سبک بودن‌شان است که هنگام ورزش مزاحمتی برای ورزشکار ایجاد نمی‌کند و از دیگر امتیازات کاپشن مردانه اسپرت چند لایه بودن، خاصیت ضد آب و داشتن جیب‌های متعدد داخلی و خارجی است که علاوه بر حفاظت از سرما به ورزشکار ‌حس راحتی و گرما می‌دهد.

 

چگونه در خرید کاپشن مردانه موفق عمل کنیم؟

 کاپشن مردانه معمولی:

کاپشن مردانه معمولی که کاربردش بیشتر برای استفاده‌های روزمره، محل کار و محیط های خارج از خانه است ضخامت بیشتری نسبت به کاپشن ورزشی دارند، گرمای بیشتری برای بدن ایجاد می کنند و در رنگ های خنثی و اصلی در بین آقایان بسیار پر‌طرفدار است. مدل این کاپشن‌ها همراه با کلاه است، که این امکان را دارد که کلاه از کاپشن جدا شود این کاپشن ها در رنگ های مشکی، کرم، قهوه‌ایی و آبی بیشتر با استایل آقایان ست می‌شوند. برای گرمای بیشتر بهتر است کاپشن‌های روی زانو را انتخاب کنید و حتما دقت کنید که برای گرم نگه داشتن دستها دو جیب در دو طرف داشته باشند.

 

چگونه در خرید کاپشن مردانه موفق عمل کنیم؟

کاپشن مردانه چرم:

ویژگی یک کاپشن چرم مردانه شیک این است که در مدل اسلیم فیت طراحی شود، این مدل کاپشن چرم باید یک آستری سبک داشته باشد و بهتر است جنس آستری کاپشن پلی استر باشد.

 

اکثر کاپشن چرم نحوی بسته شدن شان زیپی است،همچنین در کنار یقه چند دکمه نیز دیده می‌شود که بیشتر کاربرد تزیینی دارند.

 

کاپشن چرمی مردانه یک جیب داخل کاپشن و یک جیب مورب بر روی سینه دارند و دو جیب در دو طرف که ممکن است لبه داشته باشد و با دکمه بسته شود و یا بصورت زیپی باشد. کاپشن های چرم که در مدل اسلیمی، خلبانی، موتور سواری و فتیگ در بازار موجود است بیشتر در رنگ‌های قهوه ایی روشن، قهوه‌ایی تیره، مشکی و قرمز در بین علاقه مندان چرم محبوبیت دارد.

چگونه در خرید کاپشن مردانه موفق عمل کنیم؟

هنگامی که یک کاپشن گران‌قیمت خریداری می‌کنید با این ایده که چند سال قصد دارید از آن استفاده کنید برای خرید آن پول پرداخت می کنید. به همین دلیل بهتر است که کاپشنی انتخاب کنید که از هر نظر سایز و اندازه اندام شما باشد زیرا علاه بر زیبایی ظاهری، سایز مناسب کاپشن است که می‌تواند زیبایی و جذابیت را به استایل شما هدیه دهد پس در هنگام انتخاب این نکات مهم را در خرید کاپشن مردانه ایده‌آل در نظر بگیرید.

 

نکاتی که در هنگام خرید کاپشن مردانه باید به آن توجه کرد:

1.کیفیت دوخت و بخیه، استحکام زیپ و دکمه ها و اتصال آن ها را به کاپشن چک کنید.

2.لیبل و مشخصات بافت کاپشن را نگاه کنید تا از ترکیب بافت کاپشن مطلع شوید.

3.جدا شدن کلاه از کاپشن و روان بودن زیپ ها را امتحان کنید.

4.کاپشن بلند بدن شما را در فصل سرما گرم‌تر نگه می‌دارد.

5.دوخت صحیح و محکم لایه‌های مختلف کاپشن از درزها آن مشخص می‌شود، اتصال قطعات کاپشن به یکدیگر با دوختی کیفی نشانه‌ی مناسب بودن لباس است.

6.جنس پلی‌استر و نایلون که امروزه در تولید کاپشن‌ها به کار می‌رود، آنها را ضدآب و ضد باد می‌کند، نوع نایلونی در مقابل حرارت و آتش حساس است، ترجیحا پلی‌استر یا نانو بهتر است.

7.نحوه شستن کاپشن را از روی لیبل چک کنید و یا از فروشنده بپرسید که هنگام شست و شو به کاپشن آسیب نرسانید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو