"گوگو امبتا" به سریال لوکی پیوست/ ماجراهای کاراکتر فراری "انتقام جویان"

منبع: ایران آرت

200

1398/11/25

17:30


گوگو امبتا-را، بازیگر سریال "آینه سیاه" جدیدترین بازیگری است که به تام هیدلستون در سریال "لوکی" ملحق شده است.

ایران آرت، در تازه‌ترین  اخبار سینما و تلویزیون ، حضور بازیگر دیگری در سریال Loki (لوکی) اعلام شده است. منابع نزدیک به ورایتی تایید کردند که گوگو امبتا-را به جمع بازیگران این سریال اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش وی در این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول دسترس نیست. تام هیدلستون قرار است بار دیگر نقش لوکی را در سریال Loki بازی کند و علاوه‌بر هیدلستون و امبتا-را، اوون ویلسون و سوفیا دی مارتینو دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون به سریال لوکی اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر نیز در دسترس نیست. سریال Loki قرار است در اوایل سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود و به‌تازگی اولین تصویر این سریال در تیزر تریلر اختصاصی سریال‌های دنیای سینمایی مارول نیز منتشر شده است. 

Loki in Thor: Ragnarok

به گزارش زومجی، به‌تازگی شاهد حضور امبتا-را در یکی از نقش‌های اصلی فصل اول سریال The Morning Show (برنامه صبحگاهی) بودیم و او به‌عنوان صداپیشه در سریال The Dark Crystal: Age of Resistance (بلور تاریک: دوران مقاومت) نیز حضور داشته است. همچنین شاهد نقش‌آفرینی وی در قسمت San Junipero از فصل سوم سریال Black Mirror (آینه سیاه) نیز بوده‌ایم. از کارهای شاخص گوگو امبتا-را در سینما نیز می‌توان به بازی در آثاری چون فیلم Belle، فیلم Beyond the Lights، فیلم Concussion (ضربه مغزی)، فیلم Free State of Jones (دولت آزاد جونز)، فیلم The Cloverfield Paradox (کلاورفیلد پارادوکس)، فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، فیلم A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان) و فیلم Motherless Brooklyn‌ (بروکلین بی‌مادر) اشاره کرد.

همچنین فیلم Come Away، فیلم Misbehaviour (بدرفتاری) و فیلم Summerland از آثار جدید گوگو امبتا-را هستند. مایکل والدرون که پیش از این در تیم تولید سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) حضور داشته، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه کننده در سریال Loki حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است. ما در این سریال قرار است نسخه‌ای از لوکی را مشاهده کنیم که در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) توانست در برج اونجرز با تسراکت فرار کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو