“سیم‌کارت هوشمند” شاتل موبایل وارد بازار تلفن ‌همراه کشور شد

منبع: فوت و فن

121

1398/11/26

12:11


شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، با پیاده‌سازی راهکاری جدید و نوآورانه و برای اولین بار در ایران، از «سیم‌کارت‌ هوشمند» رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، با تحلیل مداوم و اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک و با دارا بودن قابلیت آنتن‌دهی هوشمند، با کیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند و بر این اساس، گسترده‌ترین و بهینه‌ترین پوشش شبکه‌های ۳G و۴G/LTE  تلفن همراه را برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود، فراهم می‌کند.

براساس این گزارش و با پیاده‌سازی این فناوری نوآورانه، مشترکین شاتل موبایل در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل می‌شوند و بهترین کیفیت و گسترده‌ترین پوشش فناوری‌های ۳G، ۳.۷۵G،۴G/LTE  و ۴.۵G کشور را در هر منطقه‌ تجربه خواهند کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل با پوشش سراسری۳G   و۴G  و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند علاوه بر نمایندگان فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم‌کارت را درب منزل خود انجام دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو