عکس های مهدی صبایی و همسرش و پسرش + بیوگرافی کامل

عکس های مهدی صبایی و همسرش و پسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

460

1398/11/26

12:44


مهدی صبایی متولد مرداد سال ۱۳۴۷ در تهران است. وی مدرک کاردانی اتومکانیک دارد و بیشتر شهرتش را از بازی در مجموعه قدیمی روزگار جوانی به کارگردانی اصغر توسلی به دست آورده است.

نمکستان: مهدی صبایی متولد مرداد سال ۱۳۴۷ در تهران است. وی مدرک کاردانی اتومکانیک دارد و بیشتر شهرتش را از بازی در مجموعه قدیمی روزگار جوانی به کارگردانی اصغر توسلی به دست آورده است. صبایی در این مجموعه تلویزیونی، نقش یک دانشجوی شهرستانی را ایفا میکرد.

مهدی صبایی در چهار راه مختاری تهران به دنیا آمد، آن هم در یک روز گرم تابستانی. به گفته خودش میخواست یک ورزشکار حرفه ای شود اما نمیداند چگونه سر از بازیگری درآورده است. در همین باره میگوید: اصولاً من آدم پر تحرکی هستم و بیشتر دنبال ورزش بودم، شاید از کودکی علاقه ام به هنر باعث شد که وارد حرفه بازیگری شوم. در ادامه بیشتر با بیوگرافی وی آشنا خواهیم شد.

مهدی صبایی عکس مهدی صبایی و همسرش بیوگرافی مهدی صبایی

ورود به عرصه بازیگری با بازی در فیلم سلطان :

در سال ۱۳۷۵ در فیلم سینمائی سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی با هدیه تهرانی همبازی شد و به این ترتیب پا به عرصه دنیای هنر نهاد اما بیشتر شهرت وی بعد از بازی در مجموعه روزگار جوانی اتفاق افتاد. بدون شک، بازی به یاد ماندنی او در سریال طنز بدون شرح ، با همان دیالوگ مشهور دائی جان تاثیر مثبتی در معروف شدنش داشت. او در این سریال در کنار فتحعلی اویسی، امیر جعفری و امیر نوری به ایفای نقش پرداخت.

روز سوم نیز از جمله فیلمهای سینمائی مشهوری است که مهدی صبایی در آن خوش درخشید. فیلمی به کارگردانی محمد حسین لطیفی و با بازی پوریا پورسرخ و باران کوثری که در مورد اشغال خرمشهر توسط نیروهای عراقی بود.

فیلم تلویزیونی میکائیل و سریال محبوب دلدادگان نیز از جمله فیلمهای مشهوری هستند که صبایی در آنها حضور داشته و نقشهای متفاوتی را بر عهده گرفته است. در مجموعه دلدادگان ایفاگر نقش یک بسیجی پاسدار عضو کمیته های مردمی اوایل دهه شصت بود و در کنار بازیگرانی چون آرش مجیدی و لیندا کیانی حضور پیدا کرد.

زندگینامه و عکس های مهدی صبایی

بهترین نقشی که بازی کرده ام در شیرهای جوان بود :

مهدی صبایی در مصاحبه ای با مشرق نیوز در جواب این سوال که از میان کارهای گوناگونی که در آن بازی کردید کدام نقش تان را بیشتر دوست دارید؟ میگوید: من بیشتر کارهایی را که انجام دادم و بازی کردم دوست داشتم غیر از چند نمونه که مجبور شدم برای مسائل اقتصادی و خیلی از مشکلات دیگر که گریبانگیر همه ماست، چند کار را بپذیرم. ولی به عنوان مثال من شیرهای جوان را خیلی دوست داشتم.

در هرکاری بازی نمیکنم :

بعد از اولین بازی ام در تلویزیون، تصمیم گرفتم در هر کاری که حضور پیدا می کنم نکته مهم و اساسی، کیفیت و جنس کاراکتری باشد که برای بازی به من پیشنهاد می شود. باید نقش، شخصیت جذابی داشته باشد که در من بازیگر ایجاد انگیزه کند تا نقش را جلوی دوربین به نمایش در بیاورم.

عکس های مهدی صبایی

ازدواج مهدی صبایی :

مهدی صبایی سال هاست که ازدواج کرده و یک پسر به نام علی دارد.

دلتنگی :

دلتنگی اصلاً از وابستگی می آید. من هم سعی می کنم که وابسته نباشم که دلتنگ کسی نشوم، در مورد الگو هم در رفتار، بله اما در بازی الگویی را مد نظرم نگرفتم

ورزش :

صبایی حضور فعالی در ورزش بخصوص فوتبال دارد، او مدت هاست در تیم فوتبال هنرمندان بازی می کند و ده ها بازی خیریه نیز با این تیم انجام داده است.

عکس مهدی صبایی

وسط دیدن یک فیلم بلند شدم :

مهدی صبایی معتقد است سطح برخی آثار سینمایی آنقدر مبتذل است که ارزش تماشا کردن و صرف کردن وقت را به هیچ وجه ندارند.او در همین باره میگوید: مقصر سینماگران هستند نه مردم، یعنی ما کاری کرده‌ایم مردم بروند فلان فیلم را ببینند و فقط بخندند، مثلا فیلم‌های دیالوگ‌محوری ببینند که شاید حتی چندان شایسته خانواده‌ها نیست.

می‌دانید منظورم چیست؟ من فیلمی دیدم (اسم نمی‌برم)، به اکران خصوصی آن فیلم دعوت شده بودم، ولی وسط فیلم بلند شدم. دختربچه‌ای کنار من نشسته بود و فیلم را تماشا می‌کرد من درحقیقت از او خجالت کشیدم و بلند شدم رفتم بیرون.

صفحه اینستاگرام مهدی صبایی :

مهدی صبایی با آیدی در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری را با دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام مهدی صبایی

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده مهدی صبایی همراه ما باشید.

محمدرضا گلزار و مهدی صبایی

عکس محمدرضا گلزار و مهدی صبایی

بیوگرافی مهدی صبایی و عکس جدید

بیوگرافی مهدی صبایی و عکس جدید

زندگینامه مهدی صبایی

بیوگرافی مهدی صبایی و عکس های جدید

جدیدترین عکس های مهدی صبایی

جدیدترین عکس های مهدی صبایی

زندگینامه مهدی صبایی

بیوگرافی و زندگینامه مهدی صبایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو