عکس های علی برادری و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

عکس های علی برادری و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

209

1398/11/26

20:38


علی برادری نقش کوتاهی در سریال آلمانی هشدار برای کبرا یازده داشت و زمانی که کودک بود در آگهی های بازرگانی به عنوان بازیگر شرکت میکرد. او متولد ۱۹ خرداد سال ۱۳۶۳ در شمیران است.

نمکستان: علی برادری نقش کوتاهی در سریال آلمانی هشدار برای کبرا یازده داشت و زمانی که کودک بود در آگهی های بازرگانی به عنوان بازیگر شرکت میکرد. او متولد ۱۹ خرداد سال ۱۳۶۳ در شمیران است. نگاهی میکنیم به فعالیتهای بازیگری و نیز زندگی شخصی علی برادری

علی برادری عکس علی برادری و همسرش بیوگرافی علی برادری

زندگی خانوادگی :

او دو خواهر دارد که یکی از آنها در مالزی مشغول به تحصیل در سطح دکتراست و دیگری که سمیرا نام دارد تهیه کننده سینما است. مادرش قبلا معلم بوده و اکنون بازنشسته شده است و پدرش آقای روح الله برادری مانند دخترش تهیه کننده است. البته مادر علی قبلا در تئاتر بازی میکرده اما دیگر آن را ادامه نداده است.

از تبلیغات برای بیمه تا جانشینی تولید :

علی زمانی که کودک بود در یک تیزر تبلیغاتی متعلق به یک شرکت بیمه بازی کرد. او در این زمان هفت ساله بود. بعدها در فیلمی به عنوان جانشین تولید انتخاب شد و اولین تجربه حضور او مقابل دوربین نیز برمیگردد به هجده سالگی او که در فیلمی با عنوان دریای خاموش به ایفای نقش پرداخت.

این فیلم در سال ۱۳۸۱ ساخته شده بود. و کارگردانی آن را نیز وحید موسائیان برعهده داشت. او در سال ۸۴ نیز  در مجموعه خانه روشن هنرنمائی کرد. جانشینی تولید فیلمهایی همچون: گوشواره، خانه روشن، سیمای زنی در دوردست و قناری نیز با علی بوده است.

همکاری با جعفر پناهی :

سال ۱۳۸۴ بود که جعفر پناهی به همراه شادمهر راستین طرح اولیه فیلمی را برنامه ریزی کرد که در آن به موضوع ممنوعیت ورود زنان به استادیوم میپرداخت. عنوان فیلم آفساید بود و چند سالی از اکران آن جلوگیری شد و سروصدای زیادی به پا کرد. علی در این فیلم هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان جانشین تولید و مدیر تولید حضور داشت.

عکس های علی برادری و همسرش

تحصیل در آلمان :

علی برادری پس از بازی در فیلم آفساید جعفر پناهی راهی آلمان شد تا بازیگری را به شکلی آکادمیک دنبال نماید. وی دوره های بازیگری خود را در شهر هامبورگ گذراند و در دو اپیزود سریال زیبای هشدار برای کبرا یازده نقش آفرینی کرد.

بازگشت به ایران :

او پس از مدتی زندگی و تحصیل در آلمان سال ۹۵ به ایران بازگشت و در دو سریال پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی و نیز بوی باران به کارگردانی محمود معظمی حضور پیدا کرد. در بوی باران با بازیگران محبوب و شناخته شده ای همچون: رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده‌خداوردی، شهرزاد کمال‌زاده، مهدی‌سلوکی و مریم‌کاویانی هم بازی بود. او در این فیلم نقش شهرام فرزاد را بازی میکرد که کسی را به قتل رسانده است.

در سریال پرستاران نیز وی در نقش پسری به اسم پویا ظاهر شد. این سریال زندگی چند پرستار را به تصویر میکشید که در قسمت اورژانس یک بیمارستان مشغول به کار هستند. علی برادری در این مجموعه با فاطمه گودرزی، امین زندگانی، لیندا کیانی، الناز‌حبیبی، سیاوش‌خیرابی و عاطفه‌رضوی تجربه همکاری مشترک را داشت.

بیوگرافی علی برادری

علاقمند به عکاسی و طبیعت گردی :

علی به صورت حرفه ای عکاسی میکند و در زمان فراغت از کارش نیز دوست دارد مسافرت کند و در طبیعت بگردد. او علاقه وافری هم به گیاهان و حیوانات دارد.

همسر علی برادری :

او هنوز ازدواج نکرده است.

صفحه اینستاگرام علی برادری :

علی برادری با آیدی در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام علی برادری

عکس های دیده نشده علی برادری

بیوگرافی و عکس های علی برادری

بیوگرافی و عکس های علی برادری

عکس های جدید علی برادری

عکس های جدید علی برادری

عکس های جدید علی برادری

عکس و بیوگرافی علی برادری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو