همه چیز درباره سریال هم گناه + بیوگرافی بازیگران

همه چیز درباره سریال هم گناه + بیوگرافی بازیگران


منبع: کولاک

207

1398/11/26

22:23


نکات خواندنی و جالب درباره سریال هم گناه را در این مطلب دنبال کنید. سریال هم گناه جدیدترین سریال مصطفی کیایی است. این کارگردان پرکار سینما اولین اثر خود را در شبکه نمایش خانگی تجربه می کند. به مانند بسیاری از کارهای این کارگردان، محسن کیایی برادر وی نیز در این سریال حضور دارد.

درباره سریال هم گناه

درباره سریال هم گناه

در آستانه انتشار قسمت های سریال «هم‌گناه» و با معرفی گروهی از بازیگران سریال هم گناه، از گریم رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل رونمایی شد.

«هم‌گناه» سریالی پربازیگر با قصه‌ای خانوادگی است که پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، حبیب رضایی، محسن کیایی و گروه پرتعداد دیگری از بازیگران در آن ایفای نقش ‌می‌کنند.

مصطفی کیایی بعد از کارگردانی فیلم‌های بلند سینمایی از جمله «مطرب»، «بارکد»، «عصریخبندان»، «خط ویژه»، «ضد گلوله» و … حالا سراغ ساخت سریال بیست‌وچهارقسمتی «هم‌گناه» رفته و شبکه نمایش خانگی را برای انتشار آن انتخاب کرده است. او در اولین تجربه تلویزیونی خود، پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، حبیب رضایی، محسن کیایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل و گروه پرتعداد دیگری از بازیگران را انتخاب کرده است تا در فیلمنا‌مه‌ای که به طور مشترک توسط محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده، نقش‌آفرینی کنند.

هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی  ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در مشهد به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۸۶ و ۱۳۹۰ برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی

محسن کیایی

محسن کیایی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران بازیگر اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. برادرش کارگردان سریال هم گناه است.

محسن کیایی

محسن کیایی

رویا تیموریان

رویا تیموریان (زاده ۲۷ اسفند ۱۳۳۸ – تهران) بازیگر ایرانی و همسر مسعود رایگان است. وی فعالیت سینمایی را با بازی در حسرت دیدار (محرم زینال‌زاده) در سال ۱۳۷۳ شروع کرده‌است.

رویا تیموریان

رویا تیموریان

مسعود رایگان

مسعود رایگان ۱ بهمن ۱۳۳۳ در خرم‌آباد به دنیا آمد. وی همسر رؤیا تیموریان است و مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دارد. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت. نام مسعود رایگان با فیلم خاموشی دریا بر سر زبان‌ها افتاد اما خیلی دور، خیلی نزدیک او را به شهرت رساند؛ به طوری که جایزه جشن‌خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد. وی همچنین کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در این فیلم شده‌است. در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برلین منفی ۷ گردید.

مسعود رایگان

مسعود رایگان

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و گوینده ایرانی متولد ۲ تیر سال ۱۳۳۴ در روستای چلو در کبودرآهنگ است. او اصالتا آذری است. پدر او کشاورز است.پرویز پرستویی یکی از با تجربه ترین بایگران ایرانی است. او با نسترن پرستویی ازدواج کرده است و یک دختر و یک پسر دارد.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی متولد ۲۵ مهر سال ۱۳۴۹ در شهر تهران است. به خاطر مأموریت پدرش یحیی کرامتی، چند سالی را در محلهٔ گلسار رشت زندگی کرد. کرامتی دو خواهر دارد، مادرش استاد دانشگاه و دانش‌آموختهٔ مهندسی صنایع غذایی، خواهر بزرگترش داروساز است.

او بازیگر، تهیه کننده فیلم، کنشگر حقوق کودکان و مدیر هنری ایرانی است و همچنین سفیر حسن نیت و صلح از سوی یونیسف نیز هست. مهتاب کرامتی مدرک رشته میکروبیولوژی دارد. او در سال ۱۳۷۵ دوره های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذرانده است.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو