اموزش و راهنمای ست کردن جواهرات با لباس

اموزش و راهنمای ست کردن جواهرات با لباس


منبع: زیبامون

310

1398/11/27

14:57


در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با روش‌های لازم برای انتخاب جواهراتی که برای شما مناسب هستند آشنا کنیم.

اموزش و راهنمای ست کردن جواهرات با لباس

جواهرات بخش مهم و عظیمی از صنعت فشن و مد را تشکیل می دهند و برای اینکه شما استایل مناسبی داشته باشید باید بتوانید از آنها خوب استفاده کنید. یک گردنبند مناسب, دستبند زیبا ,گوشواره هایی که به لباس تان می آید و یا حلقه هایی که می توانند باعث شوند استایل تان جذاب تر به نظر برسد آنقدر مهم هستند که نیاز باشد به آنها توجه ویژه کنید. در واقع جواهرات مثل خامه روی کیک می باشند که باعث می‌شوند کیک زیبا تر به نظر برسد و برای اینکه استایل شما نیز پر زرق و برق تر شود نیاز به جواهرات دارید.

 اگر استایل مناسبی داشته باشید اما جواهرات خوبی استفاده نکنید ممکن است استایل شما تاثیر منفی بگیرد و تمام زحماتتان به باد برود. شاید اینگونه به نظر برسد که انتخاب جواهرات و بدلیجات آنقدرها هم چیز مهمی نیست و نیاز نیست انقدر برای آن سخت گرفت اما باید بدانید که انتخاب جواهرات باید یک بخش مهم از شکل دادن به استایل شما را تشکیل بدهد ,زیرا که تاثیر آنها روی استایل کلی شما به شدت بالا است. بدون داشتن جواهراتی که کافی و مناسب هستند, ممکن است لباس و تیپ شما ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد و یا حتی ناتمام باشد.  و از سمت دیگر اگر از جواهرات و بدلیجات بیش از حد استفاده کنید یک استایل و تیپ بی‌نظیر می‌تواند به خاطر اشتباهی که در این زمینه کرده‌اید تبدیل به یک فاجعه تمام عیار شود.

با زیبامون دات کام همراه باشید تا شما را در زمینه انتخاب جواهرات و بدلیجات مناسب راهنمایی کنیم.

نکته اول : تاثیر گذار باشید

بدلیجات و جواهرات

انتخاب جواهرات و بدلیجاتی که یک منظور خاص را می‌رساند و یا پیامی در پشت آنها وجود دارد، امروز در صنعت مد یک ترند به شدت محبوب است. بیخیال آیتم های ظریف و به شدت کوچک شوید. گردنبند هایی که دراماتیک هستند, دستبند هایی که بیش از حد بزرگ هستند و یا حلقه هایی که می توانند جلب توجه کنند, و گوشواره هایی که کاملا به چشم می آیند، تمام این ایتم ها می توانند یک تاثیر به شدت قوی روی چشم بیننده بگذارند و در حال حاضر در صنعت فشن و مد این روش ترند است. در نتیجه تا جایی که می توانید خودتان را با این ترند جذاب همراه کنید و تا جایی که دستتان باز است از جواهرات و اکسسوری هایی که توجه زیادی را جلب می کنند استفاده کنید.

بدلیجات و جواهرات

اما فراموش نکنید که یک تفاوت بسیار بزرگ بین، استفاده از یک آیتم جذاب که می تواند به خوبی جلب توجه کند, با این که خودتان را شبیه یک دلقک و یا عروسک کنید, وجود دارد.هنگامی که از جواهرات دراماتیک استفاده می کنید بقیه ظاهرتان باید تا جایی که می توانید ساده باشد. در واقع جواهرات و بدلیجات دراماتیک فقط و فقط باید کنار تیپ های ساده استفاده شوند تا تبدیل به مرکز تیپتان شوند. برای داشتن یک استایل دراماتیک که به کمک جواهرات شکل گرفته است شما باید ساده ترین لباس هایتان را بپوشید و پر زرق و برق ترین جواهرات تان را استفاده کنید. این دو مورد در کنار هم هارمونی خوبی ایجاد می کنند و باعث می شوند استایل تان خاص و منحصر به فرد شود.

خرید حلقه ازدواج و نامزدی، پلاتین یا طلای سفید؟ + عکس

نکته دوم : وقتی شک دارید چه مقداری کافی است فقط جواهرات کمتری بیندازید

بدلیجات و جواهرات

یک قانون پیش پا افتاده و دم دستی و البته به شدت مفید برای انتخاب جواهراتی که میخواهید با استایلتان همراه کنید این است که, هنگامی که نمیدانید چه مقدار باید از جواهرات تان استفاده کنید و چه چیزهایی را کم یا زیاد کنید فقط با روش کم کردن جلو بروید! این به این معنی نیست که شما باید به طور کلی بیخیال پوشیدن جواهرات شوید و یا استفاده از جواهرات تان را تا حد زیادی پایین بیاورید. در واقع این قانون به این معناست که پوشیدن یک آیتم خاص و توجه برانگیز که به ظاهر و تیپتان نیز می آید و هدف خاصی را دنبال می کند, بهتر از این است که یک ست کامل از جواهرات مورد علاقه‌تان را یک جا استفاده کنید.

بدلیجات و جواهرات

هنگامی که می خواهید برای لباس و یا تیپ تان یک آیتم خاص و یا جواهر خاص برای پوشیدن از بین جواهراتی که دارید, انتخاب کنید نکته ای که باید به آن به شدت توجه کنید این است که آن آیتم و یا جواهر خاص قرار است باعث شود که تیپتان ارتقا پیدا کند. اما فراموش نکنید که قرار نیست کل استایل شما براساس جواهرات تان باشد. باید در هنگام انتخاب به شدت دقت به خرج دهید و زیاده‌روی نکنید. زیادی روی کردن در هیچ حالتی مناسب نیست و می‌تواند تیپ شما را شلوغ و پر زرق و برق کند و  کسی که سعی در خودنمایی با استفاده از جواهراتش  را دارد، خوب به نظر نمی رسد.پس اگر هنگام انتخاب جواهرات تان دچار تردید شده اید و نمی دانید کدام یک از آن ها را استفاده کنید,تا حدی که می توانید از تعداد آنها کم کنید و سعی کنید در این زمینه فروتن پیش بروید تا بهتر به نظر برسید.

جواهرات پلاتینی، نکات و ترفندهای تشخیص پلاتین از طلای سفید + عکس

نکته سوم : از رنگ های خنثی برای بدلیجات کمک بگیرید

بدلیجات و جواهرات

جواهرات و بدلیجات همیشه قرار نیست طلایی, نقره‌ای رنگ و یا پر زرق و برق باشند و رنگهای به شدت درخشان داشته باشند. در واقع تعداد زیادی از جواهرات و بدلیجات وجود دارد که کاملاً حس و حال خنثی ای دارند ولی هر خانمی باید مقداری از آنها را در بین کلکسیونش داشته باشد.دفعه بعد که قصد خرید جواهرات و بدلیجات را داشتید سعی کنید دنبال آیتم‌هایی که شامل رنگ های خاکستری ,مشکی و یا بطور کلی رنگ های خنثی هستند نیز بگردید. این مدل از بدلیجات و جواهرات باعث می‌شوند که جواهرات شما با استانداردهایی که معمولا بقیه برای پوشیدن بدلیجات استفاده می کنند فاصله داشته باشند و متفاوت جلوه کنید و متفاوت جلوه کردن همیشه در هر استایلی به شدت خوب است!

همچنین بدلیجاتی که رنگ و استایل خنثی دارند و زیاد توجه جلب نمی‌کنند، به علت خنثی بودن قابلیت این  که شما آنها را با همه لباس ها و استایل هایتان همراه کنید ،دارند و در واقع همه فن حریف هستند.با خرید بدلیجاتی که حس و حال خنثی دارند هم متفاوت جلوه خواهید کرد, هم به بدلیجاتی دسترسی خواهید داشت که به راحتی می توانید از آنها در هر موقعیت و شرایطی استفاده کنید. داشتن همچین انتخابی مسلماً برای همه به شدت ضروری است زیرا که مواقع زیادی ممکن است شما وقت برای انتخاب با دقت جواهری که می خواهید از آن استفاده کنید نداشته باشید. در این حالت داشتن بدلیجاتی که خنثی هستند در مواقعی که وقت کم آورده اید معجزه میکنند و شما میتوانید بدون فکر آنها را انتخاب و استفاده کنید.

نکته چهارم : یک ساعت جذاب داشته باشید

بدلیجات و جواهرات

فقط چون مجبور هستید ساعت ببندید به این معنا نیست که باید مچ هایتان خالی بماند و یا زیبا نباشند. اگر از افرادی هستید که نیاز مبرم به بستن ساعت مچی دارید فکر نکنید که دیگر اجازه پوشیدن دستبند و النگو و مواردی همچون این را ندارید. ولی اگر از زیاد شلوغ شدن دستانتان خوشتان نمی آید شاید بهتر است یک کاری کنید که ساعت تان تبدیل به یک اکسسوری جذاب شود و باعث شود مچ هایتان زیبا شوند و خالی به نظر نرسند. از ساعت هایی که به شدت بزرگ هستند و زیاد رنگ بندی دارند و شلوغ به نظر میرسند دوری کنید.ممکن است همچنین ساعت هایی در مغازه زیبا به نظر برسند اما هنگامی که آنها را به دستتان می بندید و یا مخلوط استایل و ظاهرتان می کنید باعث می شود که بیش از حد شلوغ به نظر برسند و جلف جلوه کنید.

بدلیجات و جواهرات

در نتیجه اگر می خواهید ساعت زیبایی داشته باشید که روی مچ دستتان  شیک جلوه کند به سمت رنگ نقره ای و طلایی بروید. ساعت هایی با تم رنگ نقره ای و طلایی شیک و باکلاس به نظر می‌رسند و هر چه قدر بندهای آنها باریک تر باشد و ظریف‌تر و زنانه تر به نظر برسند بهتر می توانند با استایل تان مخلوط شده و شما را جذاب تر جلوه دهند. در نتیجه هنگام خرید ساعت هوشمندانه عمل کنید و تصمیمتان را بر اساس احساسات آنی نگیرید و ساعتی انتخاب کنید که می توانید به راحتی آن با اکثر لباس هایتان را بپوشید و شیک است و شما را با وقار تر جلوه می دهد.

بهترین و زیباترین مدل های ساعت مچی زنانه با قیمت

نکته پنجم : حلقه ها را دست کم نگیرید

بدلیجات و جواهرات

حلقه ها یکی از تاثیرگذار ترین و خاص ترین آیتم ها در بین جواهرات هستند که محبوبیت به شدت بالایی نیز دارند. اگر در رابطه با دست هایتان حس ناامنی دارید و یا از ظاهر آنها راضی نیستید حلقه‌ها به آسانی می‌توانند دستان شما را از این رو به آن رو کنند و باعث شوند جلوه جدیدی به ظاهر انگشت ها و دست های شما تزریق شود. حلقه ها و انگشترها باعث میشوند دستان شما ظریف‌تر و زیباتر به نظر برسند و همچنین تیپ شما را نیز کامل تر می کنند.

بدلیجات و جواهرات

شما می توانید بر اساس ظاهر دستانتان و یا سلیقه ای که دارید و استایلی که مورد نظرتان است حلقه و انگشترهای متفاوتی را خریداری کنید و با ترکیب کردن آنها در کنار هم ظاهر و جلوه ویژه و جدیدی به دستان خودتان بدهید و باعث شوید تیپتان خاص تر نیز به نظر برسد.شما می‌توانید براساس سلیقه خود فقط یک حلقه بندازید و خاص به نظر برسید و یا با ترکیب کردن تعداد زیادی حلقه یک استایل متفاوت برای خودتان دست و پا کنید.مهم نیست چگونه از حلقه ها استفاده می کنید و یا چه سبکی از حلقه را خریداری کرده اید. این آیتم  دربین جواهرات از از متنوع ترین و کارآمدترین ها است و شما هنگام استفاده از آن لازم نیست نگران مسائل زیادی باشید و می توانید با خیال راحت هر گونه که دوست دارید از آنها بهره ببرید.

حلقه نامزدی شیک و خاص برای عروس خانم ها

نکته ششم : بدلیجات بی ارزش نخرید

بدلیجات و جواهرات

مسلما گم شدن در دنیای بدلیجات نامرغوب می تواند خیلی آسان باشد. کافی است شما قدم به یک فروشگاه زنجیره ای بگذارید و یا چشمتان به دست فروش های خیابانی بیفتد تا بخواهید خرید کنید. بدلیجات ارزانی که به راحتی می‌توان آنها را خرید و از مواد نامرغوب درست شده است آنقدر ظاهر جذابی دارند که می توانند خیلی سریع شما را جذب کنند و باعث شوند بخواهید جعبه جواهرات تان را از آنها پر کنید. اما این جواهرات دوام زیادی ندارد و همچنین باعث می شوند دورتان شلوغ شود.

نیاز نیست که حتماً خرج زیادی برای جواهرات بکنید اما می توانید با کنار هم گذاشتن پولی که صرف خرید بدلیجات بی ارزش می کنید برای خودتان جواهرات با ارزش تر بخرید که دوام بیشتری دارند و خاص تر نیز هستند و در طولانی مدت می توانید بدون نگرانی از آنها استفاده کنید. وقتی که قصد دارید برای خودتان یک جواهر و یا ایتم خاص بخرید سعی کنید از مواردی استفاده کنید که رنگشان نمی‌رود و جذابیت و درخشش خودشان را تا طولانی مدت حفظ می‌کند, همچنین شکل و ظاهر خاص و بی نظیری دارند که نمونه آنها کم پیدا می‌شود. به جای خرید از بدلیجاتی که به صورت انبوه می‌توان آنها را پیدا کرد سعی کنید آیتم‌هایی بخرید که خاص هستند و نمونه آنها کم پیدا می شود.

نکته هفتم : کلکسیونتان را اختصاصی کنید

میدی رینگ متصل به هم

یکی از بهترین روش هایی که می تواند باعث شود که شما راجع‌ به جواهراتی که می‌اندازید حس خاصی داشته باشید این است که بتوانید کلکسیون خودتان را خاص و محدود به خودتان بکنید. فقط به خاطر این که حس می‌کنید یک آیتم خاص به لباسهایتان می آید آن را نخرید. در عوض سعی کنید آیتم‌هایی را دور هم بگذارید که چشمگیر هستند و توجه تان را جلب کرده اند. شما به مرور زمان می‌توانید لباسهایی  پیدا کنید که بشود با آنها جواهرتتان را ست کنید. پوشیدن جواهراتی که مورد علاقه تان هستند به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد .در نتیجه بیشتر تمرکزتان را روی خرید آیتم های بگذارید که واقعا نظرتان را جلب کرده اند نه آنهایی که با لباس ها و تیپتان همخوانی دارند.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم شما را در زمینه خرید جواهرات راهنمایی کرده باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو