همه چیز درباره کار در امارات و نحوه و شرایط دریافت ویزای کاری

همه چیز درباره کار در امارات و نحوه و شرایط دریافت ویزای کاری


منبع: آرگا

154

1398/11/28

12:02


کار در امارات شرایط ویژه ای دارد خیلی از متقاضیانی که به این کشور مهاجرت می کنند برای یافتن مشاغل مورد نیاز و پیشرفت های شغلی مهاجرت می کنند. برای یافتن شغل در این کشور می توانید از راه های مختلفی مچون کارفرمای خارجی، شرکت های بین المللی، بازار و آژنس های استخدامی استفاده کنید که نیروی خارجی جذب می کنند.

امارت محلی برای زندگی افراد خارجی است که قضد دارند به پیشرفت های شغلی و تحصیلی زیادی در این منطقه دست پیدا کنند این منطقه تجاری در دنیا دارای اهمیت زیادی است و این روزها پیشرفت های زیادی عاید آن شده است. شما برای یافتن شغل در این کشور می توانید از طریق های مختلفی اقدام کنید افرادی که ویزای خود را در این کشور دریافت می کنند بعد از دریافت آن باید به سراغ معاینات پزشکی بروند و تست های سلامت لازم را در این زمینه کسب کنند و گواهی سلامت خود را دریافت نمایند. ویزای این کشور دارای ۳ سال اعتبار است و پروسه دریافت آن نیز ۶۰ روزه می باشد که آخرین مرحله از آن ارائه گواهی سلامت پزشکی است. به طور کلی انواع ویزایی که می توانید برای سفر به این کشور از آن ها استفاده کنید ویزاهای  گردشگری کوتاه مدت، گردشگری بلند مدت و سایر انواع هستند که هر یک مدت زمان اعتبار خود را دارند. در بسیاری از موارد نیز باید فرد مدارک مورد نیاز خود را به زبان خارجی ترجمه کند داشتن گواهی تحصلی و کار نیز برای انجام این کار ضروری است

کار در امارات چه شرایطی دارد؟

همه ساله این کشور اجازه ورود تعداد زیادی از کارکنان خارجی را به کشور برای کار در این کشور را صادر می کند اما بصورت موقت که فقط می توانند در این کشور به کار با ویزاهای کوتاه مدت اقامت داشته باشند و برای اتمام پروژه های ساخت و ساز به این کشور کمک کنند این کشور همه ساله از مدیران خارجی موفق، کارگران پر تلاش و … برای انواع و اقسام شغل های این کشور نیروهای انسانی زیادی جذب می کند که یکی از موفق ترین کشور های در جذب نیروهای کار در منطقه می باشد.

مهاجرت شغلی به امارات

بسیاری از افراد با شنیدن موفقیت در این کشور و ویژگی های این کشور مهم برای ورود و اقامت آن خواستار اقامت همیشگی می شوند که با سختی هایی که وجود دارد منصرف می شوند ما به شما در این مطلب همه چیز درباره کار در این کشور را توضیح خواهیم داد. جالب است بدانید که ساعات کاری در کشور امارت  ۹ ساعت در روز می باشد و مردم در هفته تفریبا ۴۷ ساعت کار می کنند و هر کارمند در طول سال ۳۰ روز مرخصی مجاز دارد و متوسط حقوق دریافتی هر شخص در شغل های مختلف از ۲۰ هزار درهم تا ۸۰ هزار درهم در سال می باشد و از هیچ شخصی در این کشور در طول سال مالیات دریافت نخواهد شد. برای زندگی و کار در کشور امارات هیچگونه مالیاتی دریافت نمی شود.

 

زندگی در کشور امارات:

این کشور پیشرفته یکی از کشورهای مهم منطقه و خلیج فارس می باشد که از ایالت های شیخ نشین تشکیل شده است و در آن هفت شیخ (امیر) وجود دارد که کشور و ابوظبی توسط این هفت امیر اداره می شود اگر بتوانید با موضوع شیخ نشینی و این ایالت ها کنار بیایید زندگی در این کشور برای شما سخت نخواهد بود. کشور امارات از کشورهای مهم جهان در بخش ذخایر نفتی می باشد و یکی از اکنون پس از گذشت سال ها به یکی از پولدارترین کشور های جهان تبدیل شده است و کارکنان خارجی زیادی در خود جای داده است.

نحوه کار در امارات

فرصت های شغلی:

همیشه برای اقامت در امارات از طریق فرصت شغلی و کار خواستارهای زیادی وجود دارد و این امر باعث رقابت در بین متقاضیان کار که اقامت در این کشور را می خواهند شده است، فرهنگ و آداب این کشور با کشورهای دیگر متفاوت می باشد و اگر شخصی قصد اقامت و سفر در این کشور را دارد باید حتما از قبل پیشنهاد شغلی را دریافت کرده باشد و شخص باید خوش شانس باشد که بتواند جذب نیروهای شغلی در کشور امارات شود . کسانی که قصد اقامت از طریق فرصت های شغلی این کشور را دارند باید با انجام تحقیق و بررسی های کافی برای شناخت شرکت های پر اهمیت و اینکه شرکت ها برای حرفه شان تا چه اندازه ارزش قائل هستند اطلاعات کسب کنند تا در ضمینه ی شغلی خود و اقامت در آنجا دچار مشکل نشوند. برای یافتن شغل مناسب در امارت می توانید از راه های مختلفی وارد شوید خیلی از افراد پیش از اقامت خود درباره بازار سرمایه گذاری در این کشور تحقیق های لازم را انجام می دهند و در بخش های سودآورتر اقدام به کار می کنند.

خیلی از افراد نیز فرصت های شغلی خود را شرکت های بین المللی پیدا می کنند و برخی نیز از طریق مراجعه به آژانس های اسختدامی مشاغل مورد نیاز خود را می یابند رای یافتن شغل در این آژانس ها باید فرم درخواست cv  را پر کنند.

یافتن شغل در امارات

نحوه دریافت ویزا:

اولین گام برای اینکه بتوانید ویزای کاری در کشور امارت را کسب کنید داشتن تاییدیه از سوی کارفرمای امارتی است کارفرما ابتدا تقاضانامه خود را به مقامات دولتی می رساند و تاییدیه کارمندی را برای شما دریافت خواهد کرد. اگر شما کارمند باشید این امکان را دارید تا در نقاط مختلفی از امارت به کار کردن مشغول شوید در صورتی که وزارت کار امارت به این نتیجه دست یابد که در زمینه شغلی فردی ماهرتر وجود ندارد به راحتی شما را جذب خواهد کرد. افراد کارمندی که افرادی که در مناطق  آزاد از دبی مشغول به فعالیت هستند برای ادامه کار خود باید کارت شناسایی دریافت کنند این کارت ها ۳۰ روزه صادر می شوند و به مدت ۲ سال اعتبار دارند.

برای اقدام به سفر شما باید ویزای ۳ ماهه دریافت کنید کارها و فعالیت های شما در امارت تحت نظر کارفرمای امارتی است اگر شغل شما تمام وقت باشد می توانید خانواده خود را نیز برای زندگی به امارت ببرید. اما مدارک مورد نیاز برای اینکه ویزای کار در امارات را دریافت کنید شامل مدارک زیر است:

پیشرفت مالی در امارات

  • سن کمتر از ۳۰ سال
  • داشتن پاسپورت ۶ ماه اعتبار
  • گواهی پزشکی معتبر
  • فرم تقاضانامه کار در امارتی
  • نامه تاییدیه کارفرمای امارتی
  • تاییدیه تکمیل مدارک
  • نامه عدم سوء پیشینه
  • عکس پرسنلی
  • نامه ورود به مرز

علاقه مندان می توانند در لینک با  دیدنی های امارات و جاذبه های توریستی بهتر آشنا شوند این کشور هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کنند و شمار زیادی از این توریست ها ایرانیان می باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو