عکس های زینب ابوطالبی مجری + بیوگرافی و اظهارات جنجالی

عکس های زینب ابوطالبی مجری + بیوگرافی و اظهارات جنجالی


منبع: نمکستان

238

1398/11/28

12:36


در مورد زندگی شخصی و خانوادگی زینب ابوطالبی و اینکه چه تحصیلاتی دارد و تا چه مقطعی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده و یا اینکه در چه زمینه هایی فعالیت داشته و سابقه حرفه ای و کاری او چگونه است...

نمکستان: در مورد زندگی شخصی و خانوادگی زینب ابوطالبی و اینکه چه تحصیلاتی دارد و تا چه مقطعی و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده و یا اینکه در چه زمینه هایی فعالیت داشته و سابقه حرفه ای و کاری او چگونه است مطلقا هیچ اطلاعات به درد بخور و مفیدی وجود ندارد. او یک مجری نه چندان شناخته شده شبکه افق بود که به ناگاه پس از اظهاراتش، به چهره ای جنجالی مبدل شد.

حرفهای حساسیت برانگیز او، بازتاب گسترده ای در بین شبکه های اجتماعی و رسانه های فارسی زبان داخلی و خارجی داشت و البته طنز، شوخی و نیز انتقادات شدید و بی سابقه ای نیز از اظهارات نه چندان خوشایند او به عمل آمد. شدت و حجم این انتقادات به اندازه ای بود که وی را مجبور به توضیحاتی در مورد حرفهایش کرد.

برخی چهره ها مانند پرویز پرستوئی، اقدام خانم ابوطالبی در عذرخواهیش از مردم را ستودند و برخی نیز به پرویز پرستویی و افرادی مانند او که معتقد بودند وی عذرخواهی نموده به شدت تاختند که هیچ نشانی از پشیمانی در وجنات و گفته های بعدی زینب ابوطالبی وجود نداشت و او تنها در زیر فشار سنگین انتقادات مردم مجبور به توضیحاتی شده است.

زینب ابوطالبی کیست؟ عکس زینب ابوطالبی و همسرش بیوگرافی زینب ابوطالبی

زندگی خانوادگی :

گفته میشود او فرزند یکی از جانباختگان جنگ تحمیلی است و خود نیز متولد سال ۱۳۶۴ و یا ۶۵ است. او متاهل است اما مشخص نیست همسر خانم مجری چه کسی است. در فضای مجازی شایعاتی وجود دارد که وی دارای پنج فرزند است اما خود خانم ابوطالبی در مورد زندگی شخصیش و شایعاتی که در مورد تعداد زیاد فرزندانش وجود دارد تاکنون هیچ صحبتی نداشته است.

عکس های زینب ابوطالبی مجری

فعالیت در شبکه افق :

نیمه پنهان ماه یک برنامه ترکیبیست که از شبکه افق پخش می شود و زینب ابوطالبی مجری آن میباشد. این برنامه ابتدا از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت اما بعدها که شبکه افق افتتاح شد از همین شبکه به نمایش درآمد. این برنامه تلاشیست تا در مورد زوایای پنهان زندگی شهدای جنگ و انقلاب، بیشتر آشکار کند و در هر قسمت از طریق مصاحبه با خانواده این شهدا به شیوه ای نو و متفاوت، سعی در معرفی این شهدای گرامی به مخاطبان تلویزیون دارد. زینب ابوطالبی یکی از مجریان این برنامه است و گفته میشود در جشنواره جام جم وی به همراه فاطمه امینی مجری برنامه آفتاب شرقی، به عنوان مجری برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت.

اظهارات جنجالی وی چه بود؟

ماجرا از این قرار بود که به مناسب شهادت سردار سلیمانی یک برنامه زنده از شبکه افق پخش شد که زینب ابوطالبی به همراه یک مجری خانم دیگر در مورد شهادت سردار و حضور میلیونی مردم در تشیع جنازه شهید سلیمانی، گفتگو میکردند که زینب ابوطالبی در میانه صحبت خویش اظهار داشت گفتمان ما جهادی و حماسی است و زندگی ما نیز بر همین اساس باید باشد. به برکت خونهایی که بر زمین ریخته شده یا ما باید یه تکان جدی خورده و به صحنه بیایم و زندگی سلحشورانه داشته باشیم و یا شاید جلوی دوربین خوب نباشد که این را میگویم اما اگر به این گفتمان جهادی باور ندارید از ایران بروید. بروید به جائی که همین امکانات و مدل زندگی مورد علاقه تان را فراهم آورده است.  البته پس از چند روز طی مصاحبه ای بابت این موضوع و نارضایتی مردم عذرخواهی نمود.

عکس زینب ابوطالبی

انتقاد چهره ها به این اظهارات :

المیرا شریفی مقدم و سوسن حسنی دخت از مجریان و اخبارگویان شبکه خبر به همراه سیاوش صفاریان پور و اکبر نبوی از مجریان باسابقه صدا و سیمای، به تندی به گفته های زینب ابوطالبی که به زعم شان تفرقه افکنانه بود حمله کردند. المیرا شریفی مقدم نوشت من از جانب ایشان از شما عذر میخواهم. اکبر نبوی نیز برای او نوشت که خواهرم تو میتوانی هر عقیده ای داشته باشی اما حق نداری آن را از رسانه ملی مطرح نمائی و برای مردم ایران حکم رفتن صادر نمائی.

صفاریان پور نیز مانند المیرا شریفی مقدم از جانب خودش از مردم ایران عذر خواهی نمود و اما سوسن حسنی دخت نیز اظهار داشت این سخنان نفرت پراکن و تفرقه انداز در چنین شرایط حساسی چه توجیهی میتواند داشته باشد.

همچنین کیمیا گیلانی، دیگر مجری رسانه ملی و یکی از فرزندان شهدا نیز با انتقاد جدی از سخنان زینب ابوطالبی او را به رعایت حرمت مخاطبان رسانه ملی دعوت نمود.

عکس و بیوگرافی زینب ابوطالبی

عکس و بیوگرافی زینب ابوطالبی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو