عکس های بهار کاتوزی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

عکس های بهار کاتوزی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

492

1398/11/28

14:39


نمکستان: بهار کاتوزی یکی از بازیگران تحصیلکرده زن ایرانی است که در دو رشته بازیگری و فلسفه، فارغ التحصیل شده و با اینکه از کودکی به دنبال بازیگر شدن بود اما به دلایل مختلفی دیر پایش به سینما و تلویزیون ایران باز شد. مروری داریم بر زندگی هنری و شخصی بهار کاتوزی بهار کاتوزی در […]

نمکستان: بهار کاتوزی یکی از بازیگران تحصیلکرده زن ایرانی است که در دو رشته بازیگری و فلسفه، فارغ التحصیل شده و با اینکه از کودکی به دنبال بازیگر شدن بود اما به دلایل مختلفی دیر پایش به سینما و تلویزیون ایران باز شد. مروری داریم بر زندگی هنری و شخصی بهار کاتوزی

بهار کاتوزی در بیستم مهرماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. به گفته خودش وقتی که بسیار کم سن و سال بود احساس میکرد بسیار به دنیای هنر علاقمند است و استعداد قدم گذاشتن به این دنیای جذاب و فعالیت  را دارد. در دبیرستان، ریاضی خواند و تصمیم گرفت در دانشگاه به دنبال علایقش برود بنابراین به سمت فلسفه و نیز بازیگری تئاتر خیز برداشت.

بهار کاتوزی عکس بهار کاتوزی و همسرش بیوگرافی بهار کاتوزی

شروع فعالیتهای هنری :

وقتی که در دانشگاه بازیگری تئاتر میخواند در چندین و چند کار دانشجوئی به عنوان بازیگر به روی صحنه رفت. در سال ۱۳۸۴ و زمانی که بیست و یک سال بیشتر نداشت به صورت حرفه ای در یک نمایش به نام دور دست آقای مصدق نقش آفرینی کرد که همین آغاز فعالیت های جدی بازیگری او به شما میرفت. کامنت، نسبیت خاص و میز نیز از جمله نمایشهایی بود که بهار کاتوزی در آن به عنوان بازیگر حضور یافت.

وی همچنین تجربه کارگردانی تئاتر را نیز در کارنامه هنری خویش دارد اما مشخص نیست که نام نمایشی که بهار کاتوزی کارگردانش بوده چیست و در چه سالی به نمایش عموم در آمده است. فیلم سینمایی جهان با من برقص آخرین فیلم سینمایی بهار بوده که در آن به نقش آفرینی پرداخته است.

بهار کاتوزی

وجود باندهای مخوف مافیایی در سینمای ایران :

بهار کاتوزی در مصاحبه ای اعلام کرده که باندهای مخوفی در سینمای ایران وجود دارند که نمیگذارند افراد در یک فضای سالم و با تکیه بر استعدادها و توانائیها و تلاشهای شخصی شان در امر بازیگری، رشد پیدا کنند و پیشرفت نمایند. او معتقد است که با نداشتن ضابطه امکان آنکه شما به عنوان بازیگر بتوانید در فیلمهای درخشانی حضور یابید وجود ندارد و حتما باید با پارتی و وصل شدن به یکی از باندهای مافیایی خودتان را از ورطه نابودی و فراموشی نجات دهید. وی علت اینکه خیلی دیر به بازیگری روی آورد و در فیلمها و سریالهای مختلفی جلوی دوربین رفت را وجود همین امر میداند.

بازی در فیلم میم مثل مادر :

سال ۸۵، نقطه عطفی در کارنامه بازیگری بهار کاتوزی بود چون برای اولین بار در یک فیلم بلند سینمایی به نام میم مثل مادر به کارگردانی زنده یاد رسول ملاقلی پور، بازی کرد که بازیگران نامدار و توانائی همچون گلشیفته فراهانی و حسین یاری از جمله بازیگران این فیلم بودند.

میم مثل مادر روایت زندگی پرستاری به نام سپیده با بازی گلشیفته فراهانی است که با سختی و مشقت فراوان از فرزند دچار نقص مادرزادیش مراقبت میکند و در این حین دچار مشکلات شدید زناشوئی نیز می شود و در نهایت از همسرش که نقشش را حسین یاری ایفا میکرد جدا می شود. این فیلم نماینده ایران در اسکار ۲۰۰۷ نیز بود و علاوه بر بهار کاتوزی، سحر دولتشاهی و نیز شراره رخام در کنار علی شادمان نیز در آن نقش آفرینی میکردند.

عکس شخصی بهار کاتوزی

حضور در فیلم دعوت ابراهیم حاتمی کیا :

در سال ۱۳۷۸، ابراهیم حاتمی کیا فیلمی را کارگردانی کرد که بسیار با ژانرهای دیگر فیلمهای او که در مورد دفاع مقدس بود، تفاوت داشت. فیلمی که او به کمک چیستا یثربی، فیلمنامه آن را نگاشته بود و از بازیگران زن زیادی در آن استفاده کرده بود و به مسئله بغرنج و حساس سقط جنین میپرداخت.

بهار کاتوزی در کنار، مهناز افشار، محمد رضا فروتن، کتایون ریاحی به همراه گوهر خیراندیش از جمله بازیگران فیلم دعوت بودند. بوگرافی، اینجا کسی نمیمیرد و نیز شنل از جمله فیلمهای بلند سینمائی ست که خانم کاتوزی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

نویسندگی برنامه های رادیویی :

بهار کاتوزی علاوه بر بازیگری، به نویسندگی نیز اشتغال دارد و از مدتها پیش، شروع کرده برای رادیو مطالب اجتماعی تهیه میکند. البته او تجربه نویسندگی چند فیلمنامه را نیز دارد که مشخص نیست نامشان چیست.

صفحه اینستاگرام بهار کاتوزی:

نام شناسه بهار کاتوزی در اینستاگرام  Baharkatouzi است و طرفداران و علاقمندان به کارهای بازیگری وی از این طریق میتوانند او را دنبال کنند.

علی مصفا و بهار کاتوزی

عکس علی مصفا و بهار کاتوزی

بیوگرافی و عکس های جدید بهار کاتوزی

بیوگرافی و عکس های جدید بهار کاتوزی

جدیدترین عکس های بهار کاتوزی

جدیدترین عکس های بهار کاتوزی

بیوگرافی بهار کاتوزی و عکس های جدید و دیده نشده

بیوگرافی بهار کاتوزی و عکس های جدید و دیده نشده

بیوگرافی بهار کاتوزی

بیوگرافی بهار کاتوزی

بیوگرافی بهار کاتوزی

بیوگرافی بهار کاتوزی

عکس و زندگینامه بهار کاتوزی

عکس و زندگینامه بهار کاتوزی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو