مدل موی متناسب با ماه تولد برای سال 2020+عکس

مدل موی متناسب با ماه تولد برای سال 2020+عکس


منبع: زیبامون

1,352

1398/11/28

14:53


با زیبامون دات کام همراه باشید تا مدل موی مناسب برای ماه تولدتان در سال 2020 را به شما معرفی کنیم.

مدل موی متناسب با ماه تولد برای سال 2020+عکس

مسلما انتخاب مدل مو می تواند برای خیلی از خانم ها سخت باشد. نگرانی برای این که "آیا این مدل مو قرار است شما را راضی نگه دارد؟ "و یا "این مدل مو به صورت تان می آید یا نه؟"قابل درک است ولی پیدا کردن مدل مویی که بتواند بازتابی از شخصیت شما باشد می تواند سخت ترین کار ممکن باشد. متولدین هر ماه دارای ویژگی های خاصی هستند که سایر ماه ها آن را ندارند و برای افرادی که علاقه مند به طالع بینی اند دنبال کردن لایف استایل و حتی تیپ و ظاهری که با ماه تولدشان هماهنگ است, یک امر به شدت مهم است. مدل موهایی که با ماه تولد تان هماهنگ هستند می توانند اخلاق و شخصیت شما را به بقیه بروز و نشان دهند و در واقع حتی شما را معرفی کنند.

ما در اینجا این مدل موها را که مخصوص سال 2020 نیز هستند برای شما جمع آوری کرده ایم. با زیبامون دات کام همراه باشید تا مدل موی متناسب با ماه تولدتان را  به شما معرفی کنیم.

مدل موی مناسب برای متولدین فروردین : مدل موی پیکسی

مدل موی مناسب برای ماه تولد

افراد متولد این ماه عاشق چالش و مجادله هستند و به سختی تغییر عقیده‌ می‌دهند .آن ها تا به‌اهدافشان‌ نرسند، دست‌ از تلاش‌ و كوشش‌ بر نمی‌دارند. آنها همچنین به شدت عجول و دمدمی مزاج اند و خیلی‌ سریع‌ كاسه‌ صبرشان‌ لبریز می‌شود.
متولدین‌ فروردین‌ ماه‌ ذاتاً ادم های شجاع و کله خرابی اند و دوست دارند همه مطیع شان باشند و از افرادی که مطیع شان میشوند به‌ منظور رسیدن‌ به‌ اهداف‌ و مقاصدشان‌ نهایت‌ استفاده‌ را می‌برند. از آنجایی‌ كه‌ آنها به‌ سرعت‌ در عمل‌ و در احساسات‌ از حد اعتدال‌ خارج‌ می‌شوند، ممكن‌ است‌ برای‌ افراد تابع‌ و خود تولید دردسر و مشكل ‌نمایند. با توجه به این ویژگی ها مدل مو کوتاه و پیکسی یکی از انتخاب های مناسب برای متولدین فرودین ماه است. این مدل مو به خوبی شخصیت این افراد را که با اعتماد به نفس، پرانرژی و پر ماجرا هستند را بیان می کند. از انجایی که این افراد همیشه در حال حرکت و فوق العاده پر مشغله و شلوغ هستند بهتر است که از یک مدل مو سبک و به شدت ساده استفاده کنند. مدل موی پیکسی که در آن حجم موها در بالای سر بیشتر است به خوبی برای خانوم های ریسک پذیر که فرصت زیادی برای رسیدگی به موهایشان را ندارند، مناسب است.

نکات زیبایی و آرایشی بر اساس ماه های تولد

مدل موی مناسب برای متولدین اردیبهشت : مدل موی لوب یا چتری های بلند

مدل موی مناسب برای ماه تولد

 خانوم های متولد‌ اردیبهشت‌ ماه‌ جدی ، قاطع و با اراده و موفق هستند. در واقع خانوم های اردیبهشتی‌ انقدر اراده بالایی دارند که‌ نمی‌شود آنها را بر خلاف‌ میلشان‌ وادار به ‌انجام‌ کاری‌ کرد. ولی اگر شخصی مورد علاقه و محبتشان قرار بگیرد از او با اشتیاق پیروی میکنند. آنها طابع قانون هستند و شخصیت متعادل و شیرینی دارند. خانوم های اردیبهشتی از نظر روحی‌ و روانی‌ خیلی‌ تیزهوش‌، واقع‌ بین‌ و معقول‌ هستند، ولی‌ در عین‌حال‌ با عقیده‌ای‌ راسخ‌ بر نقطه‌ نظرات‌ و عقاید خود اصرار می‌ورزند و همیشه‌ تابع‌ الگوها و قالب‌های‌ پذیرفته‌ شده‌ و معتبر تجربی‌ هستند.

در نتیجه انها نیاز به یک مدل موی متعادل نیز دارند که نه زیاد بلند باشد و نه زیاد کوتاه تا بتوانند یک مدت طولانی از آن استفاده کنند واین مدل مو، مدل موی LOB یا همان Long bobs  است. بلندی این مدل مو تا شانه هاست و با وجود اینکه حس و حال موهای کوتاه را دارد اما راحت میتوان آن را جمع کرد و در نتیجه مدل موی چتری های بلند میتواند همان مدل مویی باشد که یک خانوم متولد اردیبهشت به آن نیاز دارد.

مدل موی مناسب برای متولدین خرداد : کوتاه و نامتقارن

مدل موی مناسب برای ماه تولد

متولدین‌ خرداد ماه‌ افرادی‌ دو شخصیتی‌، لجباز و حاضر جواب، پیچیده‌ و شیفته‌ مخالفت‌ هستند. خانوم های متولد خرداد گاهی‌ مثل ‌بچه ‌ها  دست به شیطنت میزنند و شلوغ و پر سر و صدا میشوند.خانوم های متولد این ماه خیلی راحت میتوانند خودشان را در دل دیگران جا کرده و شرایط را به نفع خود پیش ببرند. ولی اگه اوضاع به وقف مرادشان نباشد آن ها تبدیل به فردی خودخواه‌، خود‌محور، تخیلی‌، سرسخت‌، ناآرام‌ و بی‌قرار می‌شوند.

آنها با یك‌ دنیا شور و شوق‌ فعالیت‌های‌ جدید را آغاز می‌كنند، ولی‌ از آنجائی‌ كه‌ كمی‌ بی‌‌دقت‌ و كم‌تلاش‌ هستند و دائماً از شاخه‌ای‌ به‌ شاخه‌ دیگر می‌پرند و می‌خواهند چیزهای‌ جدید را تجربه‌ نمایند در نتیجه یک مدل موی بی نظم و قانون که میتواند در شرایط مختلف حالت های مختلفی نیز به خود بگیرد برای آن ها مناسب ترین است. مدل موی باب نامتقارن میتواند یکی از گزینه های خیلی مناسب برای این افراد باشد. این مدل موی کوتاه و نامتقارن به خوبی شخصیت پویا و هیجان انگیز این افراد رو بیان میکند و از انجایی که این افراد تنوع طلب هستند میتوانند این مدل مو را چه به صورت صاف و ساده و چه به صورت موج دار و فرفری حالت داده و از زیبایی موهای خود نهایت لذت را ببرند!

مدل مو مناسب برای متولدین تیر : موی بلند با چین و شکن های نرم

مدل موی مناسب برای ماه تولد

خانوم های متولد این ماه از بی ثبات ترین و دمدمی ترین خانوم ها هستند.آن ها عاشق خانه داری و ساختن یک اشیانه گرم هستند و دوست دارند زنانگی خود را تماما به نمایش بگذارند در نتیجه یک مدل موی دخترانه که هم زمان بتوانند از آن مدل های متفاوتی در بیاورند برای این خانوم ها بهترین انتخاب است. مدل موهای بلند و پر چین و شکن کاملا تمام خواسته های خانوم های این ماه را میتواند برطرف کند.

خط چشم رنگی، آرایش چشم برای متولدین هر ماه

مدل موی مناسب برای متولدین مرداد  : مدل موی کوتاه فرفری

مدل موی مناسب برای ماه تولد

خانم های متولد مرداد از سلطه جو ترین و مقتدرترین خانم‌ها هستند. آنها همچنین به شدت خلاق میباشند و شخصیت سرزنده و شادی دارند. خانم های متولد این ماه معمولاً از افرادی هستند که دوست دارند به بقیه کمک کنند اما همزمان قدرت و نفوذ داشته باشند. درست مثل نماد مرداد ماه که شیر است آنها دوست دارند مثل یک سلطان در جنگل اطراف شان حکمفرمایی کنند. آنها خیلی سخت دچار شک و تردید می شوند و با جدیت تصمیم گیری می کنند در نتیجه مدل مویی که بتواند نمادی از حیوان ماه تولدشان باشد برای آنها مناسب ترین است. این مدل مو که به شدت جذاب و زیباست و پر حجم می باشد چند بعدی است و اگر بتوانند آن را صاف کنند بلندتر از قبل نیز به نظر می رسد و در نتیجه دستشان برای استایل دادن به آن به شدت باز است.

مدل موی مناسب برای متولدین شهریور : مدل مو کوتاه موج دار

مدل موی مناسب برای ماه تولد

متولدین شهریور خانم هایی حساس و زودرنج هستند که گاهی می توانند وسواسی باشند. البته این خانم ها یک جنبه متواضع و فروتن هم دارند و میتوانند به شدت دلنشین باشند. خانم های متولد این ماه کم‌ توقع با حیا هستند و دوست دارند جنبه های زنانه خودشان را با روش‌های پنهانی به نمایش بگذارند.خانم های متولد شهریور با دقت و ظریف هستند و عاشق پاکیزگی و نظافت و تمیزی و بهداشت می باشند. در نتیجه داشتن مدل موی کوتاهی که بتوان راحت از آن مراقبت کرد و همزمان بتواند جنبه‌های خانومانه متولدین این ماه را به نمایش بگذارد یک مدل موی مناسب برای این افراد است. موج های نرم و با لطافتی که این مدل مو دارد و حالتی که صورت افراد متولد این ماه را قاب می کند دقیقا همان چیزی است که دنبالش می گردند.

مدل موی مناسب برای متولدین مهر : مدل موی صاف

مدل موی مناسب برای ماه تولد

خانم های متولد مهر خانم های با تدبیر و با سیاستی هستند. آنها معمولا مودب هستند و علاقه زیادی به رعایت اخلاقیات دارند و آداب دان می باشند. آنها دوست دارند با نزاکت باشند و یک جنبه احساساتی و خیال پرداز نیز دارند. خانم های مهری دوست دارند در زندگی شان تعادل موج بزند و به شدت از کشمکش و درگیری بیزار هستند. آن ها دوست دارند در محیطی مطبوع و آرامش‌بخش زندگی کنند و با افراد آرام و خوش اخلاق در ارتباط باشند. این خانوم ها از هرگونه درگیری ای همواره فراری هستند. همچنین آنها خانم های عادلی هستند که خوب می توانند داوری کنند و عاشق این هستند که با قضاوت های عادلانه شان تعادل را به زندگی خودشان بیاورند.در نتیجه از آنجایی که تعادل و هماهنگی و تقارن برای خانم های متولد مهر بسیار مهم است ,ان ها باید مدل مویی را انتخاب کنند که حالت صاف و یکدستی دارد و دچار پیچیدگی و به‌ هم  ریختگی نیست. این مدل مو می تواند آینه ای برای بروز شخصیت درونیشان نیز باشد.

آرایش صورت، ماه تولد و طالع بینی تابستانی + تصاویر

مدل موی مناسب بای متولدین آبان : مدل موی کوتاه دخترانه

مدل موی مناسب برای ماه تولد

متولدین آبان محکم و نیرومند هستند و هم چنین احساساتی می باشند. آنها خانم های قوی هستند که به موقع خود میتوانند حسود و غیرتی شوند. افراد متولد این ماه از پر حرارت ترین و پیچیده ترین افراد هستند که از لحاظ درونی به شدت پر جوش و خروش می‌باشند. از آن جایی که خانم های متولد این ماه به شدت بی باک هستند و جذابیت های خاصی دارند ,یک مدل موی کوتاه دخترانه می‌تواند آنها را جسورتر و جذاب تر نشان بدهد.

مدل موی مناسب برای متولدین آذر: مدل موی زنانه با حالت فر طبیعی

مدل موی مناسب برای ماه تولد

خانم های متولد آذر خانم هایی هستند که دید مثبتی به زندگی دارند و پر از انرژی و هیجان و ماجراجویی هستند. آن ها معمولاً به شدت خوش اخلاقند و دوست دارند با همه ارتباط مثبت برقرار کند. خانم های این ماه خانم های آینده نگری هستند که در جمع ,شوخ طبع و خوش اخلاق می شوند و دوست دارند تمرکز جمع را روی خودشان بیاورند. آن‌ها هم‌ چنین مبتکر و خلاق هستند.در نتیجه خانم هایی که متولد آذر هستند می توانند با موهای فر طبیعی آن جنبه شاد و بازیگوش و سرزنده خودشان را به خوبی نشان دهند. همچنین آشفتگی این مدل از موها می تواند آنها را با شیطنت و خلاق نشان دهد و زیبایی شان را تضمین کند.

مدل موی مناسب برای متولدین دی : مدل موی کوتاه لایه ای

مدل موی مناسب برای ماه تولد

خانم های متولد دی خانم های مبادی ادب , حرفه ای و با اخلاقی هستند. آنها واقع بین می باشند و اهل عمل نیز هستند. دی ماهی ها به شدت نیز آینده نگر هستند و خانوم های این ماه از سال از با ثبات ترین شخصیت ها را دارند. آنها معمولاً با اعتماد به نفس هستند و با اراده میباشند. این خانوم ها در چشم دیگران خونسرد و آرام جلوه میکنند .وقتی ان ها روی هدفی که می‌خواهند تمرکز می کنند ,با تلاش و پشتکار معمولاً به آن می رسند. از آنجایی که نظم و انضباط برای خانم های متولد این ماه به شدت مهم است. یک مدل موی چند لایه که همزمان صاف نیز هست , به بهترین حالت می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی آنها را بروز دهد, زیرا که شخصیت آنها هم پیچیدگی دارد و چند لایه است و همچنین نظم و انظباط خاصی دارد.

مدل موی مناسب برای متولدین بهمن : مدل موی متوسط و موج دار

مدل موی مناسب برای ماه تولد

خانم های متولد بهمن شخصیتی دمدمی مزاج و غیرقابل پیش‌بینی دارند و فهمیدن اینکه آنها در واقع چه می خواهند به شدت می تواند سخت باشد. اما آنها همزمان مهربان و صمیمی هستند. شخصیت مستقلی دارند و آزاد اندیش و عاقل می باشند. اما در کنار این ویژگی‌ها سرکش و نافرمان و خود رای هم میتوانند شوند. در نتیجه یک مدل موی نامتعارف که با سایر مدل موها فرق دارد می‌تواند به خوبی ویژگی های آنها را بیان کند.  موهای بلندی که چند لایه هستند و چتری هایی که مقداری از صورتشان را می‌پوشاند برای افراد متولد این ماه بهترین مدل مو می‌باشد.

مدل موی مناسب برای متولدین اسفند : مدل موی به شدت بلند

مدل موی مناسب برای ماه تولد

خانم های متولد اسفند معمولاً خلاق هستند و حساس و زود رنج می باشند. آنها می توانند به شدت دلسوز و با رحم هم باشند و برای دیگران خودشان را فدا کنند. خانم های اسفند ماهی مرموز و با فکر هستند و گاهی هم پنهان کار می شوند و همچنین شخصیت ایده آلیستی دارد. مدل موهای بلندی که ظرافت و حساسیت های آنها را به خوبی نمایش می دهد و همچنین به آنها حالی مرموز می‌دهد می‌تواند برای متولدین این ماه بهترین مدل مو باشد. خانم های اسفند ماهی می توانند با موهای بلند بیشتر از همیشه بدرخشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو