طرح کناف ۲۰۲۰ برای سقف و دیوار نقاط مختلف ساختمان های مسکونی و تجاری

طرح کناف ۲۰۲۰ برای سقف و دیوار نقاط مختلف ساختمان های مسکونی و تجاری


منبع: دکوراسیون

1,259

1398/11/28

20:20


طرح کناف 2020

کناف صفحه روکش دار گچی می باشد که در اصل نسل جدیدی از گچ محسوب می شود و برای تزیین سقف و دیوارها از آن استفاده می گردد. در ادامه تصاویری از انواع طرح کناف ۲۰۲۰ را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طرح کناف ۲۰۲۰ برای قسمت های مختلف منزل

کناف سقف و کناف دیوار دارای مزیت های بیشماری می باشد و شما می توانید به کمک آن تغییرات مثبتی را در معماری داخلی منزل خود ایجاد نمایید و علاوه بر این دیوار و سقف را به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایید.

مدل کناف سقف

مدل های کناف ۲۰۲۰

با شروع سال ۲۰۲۰ مدل های متنوعی از کناف وارد بازار شده اند که این مدل ها برای قسمت های مختلف منزل نظیر سالن پذیرایی و آشپزخانه و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند.

سقف کاذب کناف در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر گرد و مربع و مستطیل و … موجود می باشند که کناف با خطوط صاف برای طراحی داخلی مدرن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و منحنی ها نیز برای طراحی داخلی کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

اجرای دکوراسیون داخلی

کناف دارای مزیت های زیادی است و سرعت استفاده از آن در مقایسه با مصالح دیگر ۴ برابر می باشد همچنین کناف سقف سبک می باشد و در برابر زلزله نیز مقاومت بیشتری دارد. قابلیت انعطاف پذیری کناف بالا است و به راحتی نیز قابل نصب می باشد و با توجه به وزن سبکی که دارد ایمنی آن نیز بالاتر است.

کناف سقف پذیرایی

کناف سقف

کناف سقف شیک

نورپردازی سقف کناف

کناف سقف 2020

نورپردازی سقف کناف

طراحی نورپردازی سقف کناف

کناف سقف مدرن

کناف سقف شیک

کناف سقف آشپزخانه

کناف سقف اتاق خواب

کناف اتاق خواب

مدل کناف برای سقف سالن پذیرایی

کناف سقف اتاق خواب

مدل کناف برای سقف پذیرایی

طرح کناف 2020 برای اتاق خواب

کناف سقف

از کناف می توانید برای بخش های مختلف منزل استفاده نمایید همچنین این نوع سقف کاذب عایق حرارتی و صوتی خوبی می باشد و به راحتی می توان آن را به کمک رنگ های مختلف رنگ آمیزی کرد. اگر فضای منزل شما قدیمی شده است می توانید با استفاده از کناف تغییرات مثبتی را در منزل خود ایجاد نمایید.

برای رنگ آمیزی کناف می توانید از رنگ های تیره و روشن انتخاب نمایید همچنین بهتر است برای ایجاد جذابیت بیشتر این طرح سقف کاذب از ترکیب رنگ های مختلف استفاده کنید. اگر فضای منزل شما کوچک است رنگ های روشن برای رنگ آمیزی سقف کناف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا فضای منزل روشن و دلبازتر به نظر برسد.

برای نوپردازی سقف کناف نیز می توانید از لامپ های سقفی و لوسترهای کلاسیک یا مدرن و لامپ های آویز و … استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این روش ها برای نورپردازی به سلیقه شخصی و میزان بودجه شما بستگی دارد. همچنین برای جذابیت بیشتر طرح سقف کناف نیز بهتر است از نورپردازی مخفی استفاده کنید.

کناف سقف و دیوار

کناف سقف آشپزخانه

کناف سقف گرد

کناف سقف اتاق خواب

کناف سقف برای سالن پذیرایی

کناف سقف شیک

کناف سقف شیک و جدید

کناف سقف برای اتاق خواب

کناف اتاق خواب

کناف سقف شیک

کناف سقف شیک

کناف سقف مخصوص سالن پذیرایی

کناف سقف شیک و طرح دار

نورپردازی سقف کناف برای سالن پذیرایی

نورپردازی سقف کناف برای پذیرایی

کناف سقف شیک

کناف سقف 2020

نورپردازی سقف کناف

در این مطلب با انواع مدل کناف ۲۰۲۰ آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از این سقف های کاذب تغییرات مثبتی را در سقف بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو