آیا سحر قریشی ۵۰ هزار دلار طارمی را تیغ زد؟!

منبع: کولاک

138

1398/11/29

11:36


سحر قریشی ۵۰ هزار دلار طارمی را تیغ زد !! این یکی از عجیب ترین اخباری است که طی روزهای گذشته حول زندگی این دو چهره معروف فوتبالی و سینمایی می چرخد. اصل خبر مربوط به مطلبی است که در “خبر ورزشی” درج شد. با توجه به کدهایی که در این خبر نوشته شده بسیاری حدس می زنند این دو مهدی طارمی و سحر قریشی باشند:

سحر قریشی 50 هزار دلار طارمی را تیغ زد ؟!

سحر قریشی ۵۰ هزار دلار طارمی را تیغ زد ؟!

«فوتبالیست های امروز در کنار رقابت فوتبالی یک رقابت آشکار نیز با یکدیگر دارند و آن هم دوستی با هنرپیشه های معروف است! آنها می دانند که حاصل ضرب شهرت و پول خودشان و طرف می تواند شهرت و پول شان را نه دو برابر که صد برابر کند. در عین حال به همبازی و دوستان خود پز بدهند که با هنرپیشه معروف تری در ارتباط هستند. داستان بازیگران و فوتبالیست ها در سال های اخیر کم جنجال نداشته است. مثلا رابطه نافرجام سعید ع با یکی از بازیگران جوان سینما.

وقتی هافبک ملی پوش در روزهای محبوبیت و شهرت زیر یکی از پست های خانم هنرپیشه کامنتی گذاشت، شاید خودش هم فکر نمی کرد که آن کامنت جنجالی شود.همین طور فیلمی که از همراهی ستاره پرسپولیسی با همین هنرپیشه خانم منتشر شد و کلی جار و جنجال به پا کرد.

اما شاید بزرگ ترین جنجال یکی دو سال اخیر مربوط به یک ستاره اوج گرفته جنوبی بود. داستان از آنجا آغاز شد که یکی از دوستان هنرپیشه خانم که به بهانه دیدن بازی پرسپولیس برابر الهلال به امارات سفر کرده بود، به بهانه تولد دوست صمیمی اش پستی گذاشت که این پست توسط آقای فوتبالیست لایک شد و چندی بعد هم ویدیوی این دو چهره پخش شد تا اخبار پیرامون ارتباط این دو ستاره به بالاترین حد خود برسد.

پس از بهم خوردن ارتباط این دو نفر، شنیدیم همه چیز به آخرین سفر خانم بازیگر به خارج از کشور و محل زندگی و بازی آقای فوتبالیست برمی گردد. هنرپیشه مشهور که ظاهرا ید طولایی در تیغ زدن افراد پولدار و متمول دارد در آخرین سفر خود مبلغی حدود ۵۰ هزار دلار آقای فوتبالیست را بالا می کشد! این در حالی بود که آقای فوتبالیست همواره بلیت رفت و برگشت و هزینه های اقامت خانم هنرپیشه به خارج از کشور و بازگشت او را تأمین می کرد اما این بار خانم بازیگر تصمیم گرفت ۵۰ هزار دلار بردارد و برای همیشه به این رابطه خاتمه بدهد!

هرچند فوتبالیست قصه ما حسابی از دست این بازیگر معروف شاکی و ناراحت است اما دستش به جایی بند نیست. آقای فوتبالیست هم با وجود ضرر ۵۰ هزار دلاری تصمیم گرفت بی سروصدا کارش را دنبال کند ولی یاد گرفت که همنشینی با ستاره های مشهور می تواند بهای سنگینی برای او درپی داشته باشد!»

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو