عکس و بیوگرافی لیلا رفیعی بازیگر + همسرش و زندگی شخصی

عکس و بیوگرافی لیلا رفیعی بازیگر + همسرش و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

208

1398/11/29

14:34


لیلا رفیعی بازیگری با اصالتی ترک اما متولد تهران است. وی در بیست و سوم مرداد ماه سال ۱۳۶۴ به دنیا آمد و اکنون سی و پنج سال دارد.

نمکستان: لیلا رفیعی بازیگری با اصالتی ترک اما متولد تهران است. وی در بیست و سوم مرداد ماه سال ۱۳۶۴ به دنیا آمد و اکنون سی و پنج سال دارد. این بازیگر کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی را از دانشگاه آزاد اخذ نموده و در تلاش است تا کارگردانی فیلم کوتاهی را نیز برعهده داشته باشد. در ادامه بیشتر با او آشنا خواهیم شد.

لیلا رفیعی عکس لیلا رفیعی و همسرش بیوگرافی لیلا رفیعی

خانواده لیلا رفیعی :

لیلا، در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمد. وی تنها فرزند دختر خانواده بوده و دارای چهار برادر است. والدینش از اهالی ترک تبار استان مرکزی و شهر اراک می باشند.

ازدواج لیلا رفیعی :

لیلا رفیعی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

صفحه اینستاگرام لیلا رفیعی :

لیلا با آیدی  leila.rafiei94 در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام لیلا رفیعی

آغاز فعالیتهای بازیگری :

وی برای آموزش بازیگری ابتدا به کلاسهای بازیگری آموزشگاه آزاد هنر و اندیشه رفت و زیر نظر اساتیدی چون مهدی فتحی، عباس جهانگیریان، بهرام کاظمی و مریم رحیمی آموزش دید و بعد در سن نوزده سالگی اولین فعالیت حرفه ای خود را با بازی در تئاتر ملکه های فرانسه آغاز نمود.

اولین نمایش تلویزیونی لیلا رفیعی سریالی به نام روزی بود روزی نبود به کارگردانی محمد مختاری است که در سال ۸۸ از تلویزیون پخش شد و در پائیز ۹۸ هم در فیلمی به نام حکایتهای کمال به ایفای نقش پرداخت.

اعتراف با دور تند اولین فیلم سینمائی ای بود که لیلا رفیعی در آن بازی نمود و پایش را به فعالیتهای حرفه ای سینمایی باز کرد این فیلم در سال ۹۶ به کارگردانی احمد کاوری اکران شد.

عکس جدید لیلا رفیعی

عکاسی و دستیاری کارگردانی :

لیلا رفیعی در ادامه فعالیتهای بازیگری خود دست به تجاربی در دیگر عرصه های هنری من جمله عکاسی در تئاتر و سینما و دستیاری کارگردانی نیز زده است و در این زمینه آموزشهایی دیده و در تلاش است تا اولین فیلم کوتاه خود را کارگردانی کند.

فعالیتهای مورد علاقه :

در اوقات فراغتش به گفته خودش کتاب میخواند و فیلم می بیند. کتابهای روانشناسی و عکاسی زیاد میخواند و البته نمایشنامه خوانی را هم فراموش نمی کند. به ورزش نیز بسیار علاقمند است و سوارکاری و شنا و یوگا از ورزشهای مورد علاقه وی میباشد. لیلا به نقاشی و پتینه کاری نیز علاقه وافری دارد و در کنار فعالیتهای حرفه ای بازیگریش به نقاشی و پتینه کاری نیز می پردازد.

لیلا در مصاحبه ای اعلام کرده در میان بازیگران ایرانی، به گوهر خیراندیش، گلاب آدینه، شبنم مقدمی، فاطمه معتمد آریا و هنگامه قاضیانی بسیار علاقمند است و کارهایشان را با علاقه دنبال میکند. در ادامه این مصاحبه وی اعلام کرد بیشتر تمایل دارد در عرصه بازیگری فعالیت کند و البته در کنارش نمایشگاهی از کارهای نقاشی و عکاسیش نیز داشته باشد.

بیوگرافی و عکس های جدید لیلا رفیعی

بیوگرافی و عکس های جدید لیلا رفیعی

عکس های جدید لیلا رفیعی

عکس های جدید لیلا رفیعی

عکس های شخصی لیلا رفیعی

عکس های شخصی لیلا رفیعی

بیوگرافی لیلا رفیعی

عکس و بیوگرافی لیلا رفیعی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو