معرفی هتل هایی در جهان که اتاق های روباز دارند

معرفی هتل هایی در جهان که اتاق های روباز دارند


منبع: همگردی

262

1398/11/30

05:49


اقامت در هتل های لوکس و مجهز در ذهن تداعی کننده ماندن میان یک چهار دیواری محصور با امکانات فراوان است. شاید خوابیدن در اتاقی روباز و بدون سقف یا استراحت در هتلی که اتاق هایش سه دیوار بیشتر ندارند، رویایی و خاطره انگیزتر از اقامت در محیط های دربسته و مدرن باشد به خصوص اگر کشور مقصد، جایی باشد با طبیعتی سحرانگیز و زیبا. امروزه و در راستای جذب گردشگران با سلایق مختلف، برخی هتل ها به آرزوی اقامت در فضایی روباز میان طبیعت یا اقامت در هتل هایی با اتاق روباز جامه عمل پوشانده اند و بیشتر آن ها از لحاظ امکانات و خدمات در اندازه هتل های لوکس و چند ستاره هستند. اگر شما از آن دست گردشگرانی هستید که علاقه دارید که اقامت در هتل های روباز جهان را امتحان کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا با تعدادی از اقامتگاه های روباز جهان آشنا شوید.

اقامتگاه های روباز جهان

L'Albereta

تصور کنید در هتلی در حوالی leso و بر فراز تپه های Franciacorta اقامت دارید و می توانید قبل از خواب، سقف اتاق خود را باز کنید و از منظره آسمان و ابرهایی که هر کدام به شکلی رویایی بر بالای سرتان می چرخند، لذت ببرید. این منظره رویایی و بی نظیر در اتاق هایی با سقف متحرک هتل L'Albereta ایتالیا به انتظار شما نشسته است.

L'Albereta

Amanruya

اقامتی رویایی بر روی تراس هتلی لوکس با چشم اندازی از دریا، اتفاقی است که می توانید در شهر بدروم کشور ترکیه و در هتل Amanruya تجربه کنید. باید در روزهای گرم تابستان به این تراس روباز هتل بروید تا در شب های گرم ترکیه بتوانید یک خواب لذت بخش را در یکی از هتل های روباز جهان به خاطرات خود اضافه کنید.

Amanruya

کمپ Duma Tau

هتلی مجلل و بی نظیر با دو محل برای اقامت خانوادگی و هشت اتاق دوقلو در بوتسوانا کمپی را تشکیل می دهند که دلیل شهرتش مناظری است که از اتاق های روباز و اقامتگاه خانوادگی آن می توانید ببیند. این کمپ بالاتر از سطح زمین قرار دارد و شما می توانید هنگام اقامت در این مورد از اقامتگاه های روباز جهان، حیات وحش و دریا را ببینید و لذت ببرید. غرش شیر معنای لغوی Duma Tau بوده که نامی است با مسمی برای این هتل با اتاق های روباز.

کمپ Duma Tau

Lion sands Game Reserve

طبیعت بکر و بی نظیر آفریقای جنوبی به خودی خود وسوسه انگیز و رویایی است. تصور اینکه در هتلی اقامت نمایید که بتوانید هنگام صرف چای یا استراحت بر روی تخت اختصاصی خود شیرها و فیل ها را در میان جنگل های انبوه مشاهده کنید، در خیال هم نمی گنجد. هتل Lion sands Game Reserve که یکی از هتل هایی با اتاق روباز بوده، با داشتن اتاق هایی که بدون دیوار و بدون واسطه، مناظر رو به رو را به معرض نمایش می گذارد، اقامتی رویایی را نصیب میهمانان خود می کند.

Lion sands Game Reserve

Bangkok Tree House

داشتن یک خانه درختی، رویای کودکی بسیاری از مردم بوده که در حال حاضر به شکل هتلی با امکانات عالی به واقعیت پیوسته است. در اقامتگاه های این هتل درختی می توانید در حال تماشای آسمان به خواب بروید و با اولین اشعه های خورشید بیدار و از منظره رویایی طلوع آفتاب بهره مند شوید. در برکه ای طبیعی آبی به تن بزنید و در حالیکه نور ماه مستقیم به حمام شما روشنایی بخشیده، استحمام کنید. اقامت در اتاق های بدون سقف و روباز این هتل علاوه بر تجربه ای رویایی، باعث می شود تا مقداری از زباله های رودخانه chao phraya بانکوک هم جمع آوری شوند، چون مالکین این مورد از اقامتگاه های روباز جهان عهدی بسته اند بدین مضمون که با هر شب اقامت، یک کیلوگرم زباله از این رودخانه جمع کنند و به نوبه خود از محیط زیست حفاظت نمایند.

Bangkok Tree House

Jade Mountain

بیست و هشت اتاق بی نظیر و عالی با یک دیوار متحرک همگی در هتل Jade Mountain سنت لوکا جا خوش کرده اند تا نوید اقامتی رویایی را به میهمانان خود بدهند. مناظر این اتاق ها به قدری شگفت انگیز و زیبا بوده که تا ابد در خاطر باقی می مانند. این اتاق ها دارای اسپای اختصاصی، آشپز و نگهبان شخصی هستند. فقط به خاطر داشته باشید که برای آرامش خیال و راحتی میهمانان، ورود افراد زیر پانزده سال به این مورد از هتل های روباز جهان ممنوع است.

Jade Mountain

Las Ventanas al paraiso

هفتاد و یک اتاق با فضای باز در ساحل مکزیک مکانی است که می توانید در آن از دیدن آسمان پرستاره باخا (baja) لذت ببرید. اگر علاقه دارید تا هنگام خواب به آسمانی پرستاره چشم بدوزید و از دیدن این نقطه های نورانی در آسمان لذت ببرید، باید سری به ساحل کشور مکزیک بزنید و شبی را در یکی از هفتاد و یک اتاق رو باز Las Ventanas al paraiso بمانید. در این اقامتگاه می توانید در میان آسمان پر از ستاره باخا (baja) غرق شوید و تا صبح، رویاهایی دلنشین ببینید. در این مورد از اقامتگاه های روباز جهان تخت های راحت و اینترنت بی سیم (وای فای) رایگان وجود داشته و تلسکوپ هایی بر بالای اتاق نصب هستند که در صورت درخواست، توسط یک راهنما می توانید به تماشای صور فلکی بنشینید. از این هتل اگر ده دقیقه پیاده بروید، به منطقه حفاظت شده پارک کویر خواهید رسید. اقامت و استراحت در این اتاق های روباز، شیرین ترین رویای زندگیتان را به شما هدیه خواهد داد.

Las Ventanas al paraiso

Ladera

چشم اندازی بی نظیر از دریای کارائیب و دره soufriere به جای یکی از دیوارهای اتاق های این هتل می تواند هیجان انگیزترین خاطره سفری باشد که به منظور آرامش خیال صورت گرفته است. هر بیست و دو اتاق این هتل رویایی دارای استخر اختصاصی روباز و بدون دیوار بوده و از سنگ، آجر و چوب ساخته شده است. شنا در استخر آبگرم روباز و خیره شدن به منظره رویایی، حسی از آسودگی خیال به همراه خواهد داشت، حسی که فقط می توان در اتاق هایی با فضای باز Ladera تجربه کرد.

Ladera

کلبه Loisaba Wilderness

استراحت و اقامت در وسط طبیعت وحشی و بکر کنیا رویایی است که هتل Loisaba برای شما فراهم کرده است. در این اقامتگاه بی نظیر دو شکل اتاق روباز وجود دارند. یکی از این اتاق ها دارای مجموعه ای است از قفسه لباس، اتاقی کوچک برای شستشو، یک تخت و یک اتاق نشیمن و اتاق دیگر یک کلبه چوبی دوازده متر بالاتر از سطح زمین بوده که به نام «تخت خواب های ستاره» شناخته می شود.

کلبه Loisaba Wilderness

کلبه Sabuk

امتیاز بالای یکی از هتل هایی با اتاق روباز در وبسایت tripAdvisor، بیانگر رضایت مشتریانی است که یک شب اقامت در اتاق های این هتل را تجربه کرده اند. اتاق های این هتل از یکطرف باز هستند و در حقیقت یک دیوار این اتاق ها ساخته نشده تا بتوانید از دیدن منظره رویایی این منطقه از جهان لذت ببرید و از آن هیجان انگیزتر صداهایی بوده که با آن ها از خواب بیدار خواهید شد، صدای طبیعتی بکر و بی نظیر با آواز گرازها و زرافه ها.

کلبه Sabuk

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو